![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Klinkt als hóóg tijd om serieus aan die onzekerheid te werken. Want je hebt niet eens genoeg respect voor jezelf om je niet te laten misbruiken door een jongen. Ik bedoel, als iemand je zo behandelt dan ga je geen seks met hem hebben (of nou ja, je überhaupt door hem laten uitkleden en dan wachten op wat hij gaat doen), want wat ik zo uit het verhaal opmaak vindt hij jou niets behalve als hij seks met je kan hebben (dat wil hij nog wel met je proberen...) Dat is op geen manier om het 'goed' te maken, hij maakt het alleen slechter. En oh, het kwam niet door je lichaam maar door je onzekerheid. Zoek een manier/hulp om ervan af te komen! En blijf uit de buurt van die jongen (tenzij je 'm wilde slaan voor wat ie gedaan heeft, maar dat idee kreeg ik niet).
|
Ik denk dat je gewoon überhaupt geen seks meer moet hebben tot je je iets beter voelt over jezelf, want het is moeilijk voor jou om in te schatten wat iemand precies van je wil. Je moet je eigenwaarde sowieso niet laten afhangen van mensen die wel of niet seks met je willen, want daaruit kun je niets afleiden, behalve dat je niet té lelijk bent om seks mee te hebben. En ik denk dat je je nu alleen nog maar onzekerder voelt, toch? Blijkbaar helpt seks hebben niet, omdat het een probleem is dat binnenin zit. Dáár moet je eerst iets aan doen.
Ik heb zelf geen ervaring met dit soort dingen, maar het lijkt me misschien een goed idee om eens met iemand te gaan praten, want deze onzekerheid is voor jou een serieus probleem. Een beetje onzeker zijn, daar heeft iedereen wel eens last van, maar als je zo onzeker bent dat je je laat gebruiken als sekstoy omdat dit de enige manier is waarop je validatie kunt krijgen, dan moet er duidelijk iets aan gedaan worden. Hoe onzeker je ook bent over jezelf, je moet niet vergeten dat niemand je zo mag behandelen als die jongen, en dat je zo'n persoon zeker niet moet belonen met seks. Die jongen moet je laten barsten, werkelijk, want die is jouw aandacht niet waard. |
![]() |
|
Mja weet je, misschien wilde hij gewoon heel stoer doen voor z'n vriendjes, maar dan nog is het absoluut een respectloze actie van hem. En dat hij je heel leuk vindt, wil nog niet zeggen dat hij dan ook het recht heeft om je uit te kleden. Wacht gewoon ff met dat soort dingen, want dan weet je in ieder geval dat zo'n jongen niet alleen maar uit is op je lijf ipv op een leuke relatie met een leuk meisje zoals jij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zijn jou ergste/coolste/leukste schoolstreken? Toyd | 18 | 11-10-2007 20:36 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde) Fauna | 16 | 13-06-2004 13:13 | |
Games |
WAAROM KRIJG IK NOU EEN Ban? om deze fucking naam zeg het Ban me plz | 9 | 21-12-2002 21:24 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een bijzonder geval ? Wat moet ik hiermee ? keffie | 14 | 08-09-2002 19:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat heb ik fout gedaan? Mond_1 | 1 | 30-12-2001 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar heb ik dit aan verdiend? HipHopSter | 2 | 14-11-2001 20:00 |