Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2012, 17:47
Crystalll
Crystalll is offline
hey scholieren,
ik heb een vraag..
laatst was ik bij een jongen thuis, het was gewoon gezellig geen gezeik niks.
maar ik was niet alleen met hem, ik was met een vriendin en een vriend van hem.
maar toen moest zijn vriend iets laten zien, en die jongen waarmee ik dus was (ik vond hem leuk) ging even douchen, toen ik zijn vriends zijn mobiel kreeg om een berichtje te lezen kreeg die vriend een whatsapp van die jongen die aan t douchen was, en er stond in: STUUR HAAR WEG!!! letterlijk. Toen ben ik boos weggegaan. Toen ik thuis was belde die jongen me en zei het spijt me echt het is niet wat het lijkt, ik maak alles goed als je komt. dus ja ik kwam. toen nam hij mij mee naar z'n kamer, maar hij rook heel erg naar wiet. hij kleedde me uit. en probeerde klaar te komen. op een begeven moment liep hij boos weg. hij zei tegen ze andere vriend die beneden zat "bij haar word ie gewoon niet stijf". Ik heb eerder een forum geplaatst dat ik onzeker was over mijn lichaam omdat het heel plat is geen borsten en kont enzo. Wat heb ik gedaan? kwam dit door mijn lichaam?

Groetjes,
onzeker meisje..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 17:52
Verwijderd
Je verhaal is op het begin een beetje moeilijk qua wie wie is, uuuh... Is die jongen die je leuk vond nou degene die het whatsapp bericht had gestuurd? En hoezo liet je hem jou zo makkelijk uitkleden, meteen toen je weer terug was? Als je zo makkelijk bent dan krijg je totaal geen respect van jongens, omdat je dan nogal sletterig overkomt. Ze geven je misschien op het begin het gevoel dat ze je wel leuk vinden, omdat ze je aandacht geven, maar dat is alleen maar voor eventuele seks... daarna word je vaak zonder pardon gedumpt.

En hoe oud ben je, hoe oud is die jongen? Om even een beter beeld te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 18:14
Verwijderd
Als je zo onzeker bent over je lichaam is het misschien een idee om datzelfde lichaam niet zomaar uit te delen aan clowns.

En nee, het kwam niet door je lichaam. Het kwam door hem. Wat je verder te zoeken hebt mensen die je op die manier behandelen ontgaat mij even.

Probeer eens logisch na te denken over wat je nou eigenlijk aan het doen bent.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 18:18
tijgerin80
tijgerin80 is offline
Je moet echt niet onzeker zijn over je lichaam, het is goed zoals het is (:
Ik denk dat het beste is dat je die jongen die je whatsapp gaf niet meer ziet,
zo ga je niet met iemand om !
En maak je echt niet druk om je lichaam !
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 19:39
Pluis
Pluis is offline
wat een hufter die vent En goedmaken doe je niet door je te laten uitkleden. Uitkleden doe je alleen voor vriendjes.
Oud 10-07-2012, 20:23
icetea296
icetea296 is offline
ik vind het al raar dat je het goed vond dat hij je uitkleden, en volgensmij is het echt een hufter en in je andere topic zei je al dat je 15 was en je moet echt niet onzeker zijn over je lichaam dat groeit echt nog wel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 20:47
Verwijderd
Waarom vind je zo iemand trouwens leuk als hij totaal geen respect naar je toont? Is zijn zelfverzekerdheid nou zó aantrekkelijk, dat het feit dat hij je behandelt als vuil, niet meer belangrijk is?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 20:51
Mark52
Mark52 is offline
Ik krijg de indruk dat hij je gebruikt. Is dit zo'n zogenaamde 'stoere jongen'? Meisje, wees verstandig en laat je niet gebruiken door dat soort jongens.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 20:55
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Die was gewoon puur op de sex uit, ik haat zulke gasten maar ze lopen er nou eenmaal jammer genoeg. Respecteer hoe je zelf bent je komt de ware heus wel tegen. Mvg Ferdinand
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 21:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Uitkleden doe je alleen voor vriendjes.

Serieus, zijn er ook nog mensen die zelf nadenken? Zoiets laat je je toch niet maken? Als iemand zo tegen je doet ga je toch geen seks met hem hebben? Kortom, ik raad je aan hem te laten barsten en iemand zoekt die je beter behandelt.
Oud 10-07-2012, 21:56
Verwijderd
Citaat:

Serieus, zijn er ook nog mensen die zelf nadenken? Zoiets laat je je toch niet maken? Als iemand zo tegen je doet ga je toch geen seks met hem hebben? Kortom, ik raad je aan hem te laten barsten en iemand zoekt die je beter behandelt.
Ja dat vond ik nou ook. Maar volgens mij is ze echt héél onzeker, en wilt ze dat iemand haar leuk vindt/bewonderd, en dacht dat in die jongen gevonden te hebben (aangezien hij haar wilde uitkleden). Alleen dan is ze aan het verkeerde adres
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 22:06
Em.
Em. is offline
Klinkt als hóóg tijd om serieus aan die onzekerheid te werken. Want je hebt niet eens genoeg respect voor jezelf om je niet te laten misbruiken door een jongen. Ik bedoel, als iemand je zo behandelt dan ga je geen seks met hem hebben (of nou ja, je überhaupt door hem laten uitkleden en dan wachten op wat hij gaat doen), want wat ik zo uit het verhaal opmaak vindt hij jou niets behalve als hij seks met je kan hebben (dat wil hij nog wel met je proberen...) Dat is op geen manier om het 'goed' te maken, hij maakt het alleen slechter. En oh, het kwam niet door je lichaam maar door je onzekerheid. Zoek een manier/hulp om ervan af te komen! En blijf uit de buurt van die jongen (tenzij je 'm wilde slaan voor wat ie gedaan heeft, maar dat idee kreeg ik niet).
Oud 11-07-2012, 04:38
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat je gewoon überhaupt geen seks meer moet hebben tot je je iets beter voelt over jezelf, want het is moeilijk voor jou om in te schatten wat iemand precies van je wil. Je moet je eigenwaarde sowieso niet laten afhangen van mensen die wel of niet seks met je willen, want daaruit kun je niets afleiden, behalve dat je niet té lelijk bent om seks mee te hebben. En ik denk dat je je nu alleen nog maar onzekerder voelt, toch? Blijkbaar helpt seks hebben niet, omdat het een probleem is dat binnenin zit. Dáár moet je eerst iets aan doen.

Ik heb zelf geen ervaring met dit soort dingen, maar het lijkt me misschien een goed idee om eens met iemand te gaan praten, want deze onzekerheid is voor jou een serieus probleem. Een beetje onzeker zijn, daar heeft iedereen wel eens last van, maar als je zo onzeker bent dat je je laat gebruiken als sekstoy omdat dit de enige manier is waarop je validatie kunt krijgen, dan moet er duidelijk iets aan gedaan worden.

Hoe onzeker je ook bent over jezelf, je moet niet vergeten dat niemand je zo mag behandelen als die jongen, en dat je zo'n persoon zeker niet moet belonen met seks. Die jongen moet je laten barsten, werkelijk, want die is jouw aandacht niet waard.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 10:26
bloodyb
bloodyb is offline
Typisch een geval van een ontzettende lulhannes. Blowen tot ie z'n pik niet meer omhoog krijgt en dan jou de schuld geven,wat een loser! Heel snel kicken en nooit meer terugkomen!

Laatst gewijzigd op 13-07-2012 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 10:28
Crystalll
Crystalll is offline
Hoi mensen,
daarvoor had ik 2 keer met hem afgesproken.
Het was heel gezellig, we hadden niks gedaan ofzo.
En hij zei dat hij me heel erg leuk vond daarom..
Ik ben trouwens 15 jaar.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 10:36
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ok, dan is het misschien geen lulhannes.
Maar wees niet zo onzeker over jezelf! Een meisje met zelfvertrouwen vinden jongens namelijk ook heel sexy.
Oud 11-07-2012, 11:49
Pluis
Pluis is offline
Mja weet je, misschien wilde hij gewoon heel stoer doen voor z'n vriendjes, maar dan nog is het absoluut een respectloze actie van hem. En dat hij je heel leuk vindt, wil nog niet zeggen dat hij dan ook het recht heeft om je uit te kleden. Wacht gewoon ff met dat soort dingen, want dan weet je in ieder geval dat zo'n jongen niet alleen maar uit is op je lijf ipv op een leuke relatie met een leuk meisje zoals jij.
Oud 11-07-2012, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Hoi mensen,
daarvoor had ik 2 keer met hem afgesproken.
Het was heel gezellig, we hadden niks gedaan ofzo.
En hij zei dat hij me heel erg leuk vond daarom..
Ik ben trouwens 15 jaar.
Maar dat hoeft niet te betekenen dat hij je ook echt leuk víndt . Want dat hij boos wegliep naar zijn vriend nadat het niet lukte, doet mij wel anders vermoeden
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 19:28
Crystalll
Crystalll is offline
Citaat:
Maar dat hoeft niet te betekenen dat hij je ook echt leuk víndt . Want dat hij boos wegliep naar zijn vriend nadat het niet lukte, doet mij wel anders vermoeden
Ja daar heb je ook weer helemaal gelijk in. Bedankt xo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 21:10
Crosser45
Crosser45 is offline
Die kerel was ook 15?
Dus een kerel van 15 kleed een meisje uit gaat rukken, lukt niet echt gaat naar vriendje heen om te zeggen dat het niet lukt? ( wtf?? )

Ligt helemaal aan die lul
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 04:35
Verwijderd
Citaat:
Die kerel was ook 15?
Dus een kerel van 15 kleed een meisje uit gaat rukken, lukt niet echt gaat naar vriendje heen om te zeggen dat het niet lukt? ( wtf?? )

Ligt helemaal aan die lul

En dat is wel de leukste opmerking die ik hier zie
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten