Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2012, 14:46
Verwijderd
Hee,

Er is iets heel raars, want ik verlies bloed van onderen, maar ik hoor niet ongesteld te zijn (pas volgende week) en ik kan niet te vroeg zijn, want het is ook heel anders dan wanneer ik wel echt ongesteld ben.

Het doet ook pijn. Het begon gisteren toen ik van de hoge duikplank ben gesprongen en toen ik in het water viel, deed het volgens mij pijn van onderen. Het lijkt alsof er een wondje of sneetje in mijn vagina zit.

Btw, ik doe (nog) niet aan seks, dus daar kan het ook niet van zijn. Iemand enig idee wat het kan zijn?

xx.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 15:10
Pluis
Pluis is offline
Kan best dat je iets beschadigd hebt. Heb je al met een spiegeltje proberen te kijken waar het wondje zit?
Oud 19-08-2012, 15:20
Verwijderd
Ja, maar ik vind het ook een beetje vies om tussen het bloed te gaan prutsen. Ik kan niet zo snel iets zien, het zit echt binnenin, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 15:35
Pluis
Pluis is offline
Als het geen pijn doet met plassen en afvegen dan kan je er wel vanuit gaan dat het vanbinnen zit.
Ik zou het even afwachten. Als het heviger gaat bloeden of als het over een dag of 3 nog niet is opgehouden zou ik even naar de huisarts gaan.
Oud 19-08-2012, 21:00
Zertab
Zertab is offline
Of het is inderdaad een sneetje,of je maagdenvlies is gescheurd...hoelang bloed het al?
Oud 19-08-2012, 21:47
stefanielove
stefanielove is offline
als je nog maagd ben kan het idd zomaar een scheurtje zijn in je "maagdenvlies" vriendin van me overkwam dat met turnen, en dit was de conclusie van de huisarts. Maar zou wel als het al een paar dagen is even naar arts toegaan, wie weet ga je voor niks maar dan heb je teminste een antwoor. Sterkte
Oud 20-08-2012, 20:21
Zertab
Zertab is offline
Maar meestal bloed dat niet zo hard...
Oud 20-08-2012, 20:45
Verwijderd
Ik heb het nog steeds, maar het is ook zeg maar 'oud bloed', want het is bruin/zwart. Het doet nog steeds een beetje pijn, ook met fietsen. Ik kijk het wel even aan. Bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 15:07
kloentje2
kloentje2 is offline
Als ik jou was zal ik na 1 week naar de huisarts gaan als het niet beter gaat. LET OP: Kleine vooruitgang is ook al heel wat.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 15:51
Verwijderd
Het doet al wel minder pijn, maar het bloedt nog steeds een klein beetje.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 22:13
stefanielove
stefanielove is offline
Maak een afspraak en ga gewoon even langs, wie weet kan het wel kwaad en loop jij ermee door..ik zou nu wel gegaan zijn. Sterkte
Oud 23-08-2012, 22:19
Verwijderd
Maar dan gaat de huisarts een beetje aan je vagina zitten pulken.

Het is geloof ik gestopt met bloeden en als het over een paar dagen weer gaat bloeden, dan ben ik vast ongesteld.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 23:15
Martiño
Martiño is offline
Je huisarts gaat niet "een beetje aan je vagina zitten pulken".

Je huisarts zal je een aantal vragen stellen over je klachten. Als hij/zij het nodig vindt zal hij eventueel ook even kijken naar je vagina, maar je huisarts zal er echt niet meer voor doen dan nodig, die snapt ook wel dat het voor jou ongemakkelijk is. Daarnaast hoef je je echt niet te schamen voor zulke problemen, een huisarts ziet zoiets heel vaak en kijkt daar echt niet raar van op. Het is juist belangrijk dat je met zulke klachten niet gaat wachten omdat je je schaamt en naar de huisarts gaat als het maar door blijft gaan.
Oud 23-08-2012, 23:22
Verwijderd
Ik ga binnenkort toch naar de huisarts (ik voel de topjes van mijn grote tenen niet ), dus dan kan ik het wel vragen. Het is gelukkig wel een vrouw, dus dat scheelt. Er zit ook zo'n vieze kerel bij, nou die hoef ik niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 22:00
stefanielove
stefanielove is offline
Verstandig, sterkte en keep us in touch

Regels voor berichten