Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2012, 14:26
Kees1993
Kees1993 is offline
Geen reacties meer a.u.b.
250x bekeken en maar 1 reactie? Ik heb mijn vraag voorgelegd bij een professional.

Laatst gewijzigd op 27-08-2012 om 16:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2012, 18:56
Kesa
Kesa is offline
Als je na de HBO een master wil doen op de universiteit, lijkt het mij logisch dat je dan ook voor de universiteit je collegegeld betaald. Daarnaast staat hier dat je voordat je met een WO-master mag starten, je dan eventueel een schakelprogramma zou moeten volgen.

Op niet al je vragen kan ik een antwoord geven, en aangezien ik geen bedrijfskunde studeer, kan ik ook niet specifiek daarvoor antwoorden. Wel kan ik je wat dingen meegeven uit eigen ,ervaring'.

Veel medestudenten - ik doe WO - lukt het om toch naast de studie nog nevenactiviteiten te hebben ( / of te werken ), verwacht echter geen fulltime job. Het is maar net hoe je je tijd in wilt en kunt delen.

Nu weet ik niet hoe het specifiek in een studie bedrijfskunde eraan toe gaat, maar tijdens de laatste periode afgelopen studiejaar heb ik voor twee van de zes vakken groepswerk moeten afleveren. Afgelopen jaar heeft mij in ieder geval getoond dat op de universiteit toch meer groepsprojecten voorkomen dan ik zelf dacht. Dus als dit je tegen mocht houden; zowel op HBO als op WO zul je groepsopdrachten tegenkomen.

Daarnaast weet ik dat enkele voormalige klasgenoten uit VWO-6 voor het HBO hebben gekozen; puur omdat het niveau daar een tandje lager ligt, vanwege de stages en vanwege het meer praktijkgerichte onderwijs.

En oja, meestal kun je in je minor ( je ,vrije deel' in zover deze vrij is ) voor een stageminor kiezen en toch nog stage lopen, mocht je dat willen.

Wellicht is hier iemand op het forum die je misschien wat meer kan vertellen over een studie bedrijfskunde op WO ( als ook op HBO ). Succes in ieder geval met je keuze .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten