hoi ik begin dit jaar aan een nieuwe kunstacademie (zelfde opleiding als afgelopen twee jaar), hier voor zijn dus speciale toelatingseisen voor nodig tevens schrijf ik me in voor een hoger jaar wat dus ook moet worden geaccepteerd via studielink.
ik ben hier op tijd mee begonnen (studielink aanvraag etc.), echter ivm vakantie heb ik 2 dagen te laat mijn machtingsformulier opgestuurd voor collegeld (dat mijn ouders die betalen enz). Maar dit allemaal heb ik zeker 2 weken geleden gedaan.
In de tussentijd is er alleen nog niet zoveel 'veranderd' in mijn status balk op studielink
ik heb mijn school een paar keer gebeld maar ik kreeg ze telkens niet te pakken ivm hun vakantie, werktijden of werkdagen dat ze niet aanwezig zijn
ik heb wel een paar keer ge-e-mailt hierover maar ook geen gehoor over gekregen..
nu is het dus al september en ben ik bang dat ik niet ingeschreven sta voor dit schooljaar !
weet iemand hier iets meer over? ik heb alles (alleen de machtiging dan niet) op tijd verstuurd enzo.. alleen hun zijn beetje traag ofzo.. help ben een beetje para hierover nu