- Je zou misschien iets kunnen doen met maagzuur/maagzuurremmers? Dat je verschillende middelen (bijv. Rennie, Zantac, Gaviscon) met elkaar vergelijkt, wat betreft zuurbindend vermogen of werkingsduur. Wij hebben dat ooit eens moeten doen, dmv titratie, en dat is op zich goed te doen.
- Of iets met de bloeddruk? Dat is meer natuurkunde. Je kunt dan bijvoorbeeld de bloeddruk opmeten in rust en na inspanning en dat vergelijken, ik noem maar wat..
- Of wat Uomi ook zegt, iets over fysiotherapie en/of sportblessures?
- Je zou ook het effect kunnen onderzoeken van Dextro Energy/Red Bull/iets anders leuks op het concentratievermogen of de reactiesnelheid?
- Of iets met de longfunctie (met zo'n spirometer). Het verschil tussen jongens en meisjes, of tussen sporters en niet-sporters, of de correlatie met de lichaamslengte..
- Of je kunt de bloedsuikerspiegel meten (hebben jullie daar een apparaatje voor op school?) en dan bijv. kijken welke voedingsmiddelen de bloedsuikerspiegel het sterkst doen stijgen.
Je ziet, er zijn mogelijkheden te over, maar het is belangrijk, denk ik, dat je iets kiest wat je gewoon erg leuk vindt.

En idd even met je leraar overleggen. Wij hadden bijv. op school een spirometer, bloeddrukmeter en glucose-check apparaatje, maar ik weet niet hoe dat bij jou is en of, en zo ja hoe, dat evt. te regelen valt..