Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2013, 14:38
Smartie<3
Smartie<3 is offline
Weet iemand misschien waar je een ronde cake kan kopen die je daarna zelf kan bekleden met marsepein enzo?
Als ik zelf cakes bak worden ze namelijk altijd zo bol, dus dit lijkt me makkelijker
Oud 05-02-2013, 15:04
Verwijderd
De bakker? Je zou het in ieder geval kunnen vragen, meestal kunnen ze dingen op verzoek maken. En als je een ronde cake zelf bakt, zou je de bolle kant er kunnen afsnijden met een draadje.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 15:05
Verwijderd
Volgens mij liggen die dingen gewoon in de supermarkt bij de bakspullen. Sowieso bij de AH. Het enige is dat ze niet echt super lekker zijn en alleen om die rede zou ik ze al zelf bakken.

Hoe bol worden ze werkelijk? Als ze een beetje bol zijn kan je het glad snijden of de bovenkant (dus de bovenkant als het biscuit in de oven staat) als onderkant gebruikten. Nadat het is gebakken moet je je biscuit dan gelijk met de bovenkant naar beneden leggen waardoor het niet bol wordt en de onderkant gewoon glad is van je bakvorm.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 15:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jamin heeft dat misschien ook wel. Die hebben sowieso ook marsepein enzo om een taart te versieren.
Oud 06-02-2013, 21:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je taart te bol is en je wilt een vlakke bovenkant, kun je ook proberen om er iets zwaars op te leggen wanneer het nog warm is. een groot boek ofzo.
Ik heb mijn zus dit ook zien doen met haar cupcakes, dus voor een taart zal het ook wel werken.

en anders idd gewoon afsnijden.
Oud 01-03-2013, 10:26
fleurdeg
fleurdeg is offline
Citaat:
Weet iemand misschien waar je een ronde cake kan kopen die je daarna zelf kan bekleden met marsepein enzo?
Als ik zelf cakes bak worden ze namelijk altijd zo bol, dus dit lijkt me makkelijker
Bakker, laat je moeder het maken , supermarkt hebben ze ook vast wel wat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten