Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2012, 11:05
tunes93
tunes93 is offline
hey allemaal,

ik heb een paar weken trug een prachtmeid leren kennen op een kamp.
(dit kamp duurde 10 dagen lang.)

We kwamen op het kamp heel goed met elkaar overeen, en hebben zelfs 4 uur me 2 naast elkaar gezeten op een gang in de avond.
De andere mensen op kamp dachten zelfs dat we een koppel waren.

Nu is het kamp gedaan en hoe hard ik ook probeer haar te bereiken... ik krijg amper iets van haar te horen en afspreke met haar lukt al helemaal niet...

Iemand tips om weer contact te krijgen of enig idee hoe het komt dat ze geen contact met mij wil?

Grtz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2012, 11:07
Vowel
Vowel is offline
Nou, als ze echt geen contact met je wil, dan komt dat waarschijnlijk doordat ze je niet echt leuk vindt.

Je hebt blijkbaar wel geprobeerd om contact met haar op te nemen? Via de telefoon? MSN? Is dit ook gelukt? Heeft ze gereageerd? Wat zei ze precies? Wat heb jij gezegd?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 11:09
bloodyb
bloodyb is offline
Als ze jouw tel.nr. heeft en niet reageert op smsjes enzo denk ik toch dat jij haar leuker vond dan zij jou... Lullig voor je maar shit happens.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 11:17
Verwijderd
Ze is je wellicht aan het uittesten? Als jullie elkaar van een kamp kennen, wonen jullie waarschijnlijk niet zo dichtbij elkaar. Logisch dat ze dan geen zin heeft in een jongen die snel even zijn ding wil doen. Blijf volhouden, ze wil dat jij haar overtuigt dat je het oprecht meent. Contact blijven zoeken dus, en duidelijk maken dat je haar serieus leuk vindt en meer wil dan gewoon wat aanrommelen!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 14:42
Verwijderd
Contact hoeft helemaal niet veel te zeggen. Ik had van de week een date en er was echt geen reet aan, maar ik verveel me kapot dus ik stuur hem toch steeds berichtjes. Maar als ik heel druk ben heb ik er soms echt geen tijd voor en ookal ben ik geïnteresseerd lukt het dan niet.
Is ze misschien net met een nieuwe opleiding begonnen? Dat ze niet echt tijd heeft om wat terug te sturen, of opeens veel nieuwe dingen aan haar hoofd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten