Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2012, 02:31
Zeppelin
Zeppelin is offline
Als je hier inlogt staat er altijd: 'welkom [nickname], je bent nu ingelogd. Klik hier als je browser je niet automatisch doorstuurt'
Klikken jullie daar ook altijd op?

Forumen jullie in een bepaalde routine als je wil bijlezen? Welke subforums bezoek je allemaal en welke nooit?
Welke knopjes vind jij handig en gebruik je vaak?

Vertel!
Oud 09-09-2012, 04:44
Verwijderd
Ik bezoek ze allemaal
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 08:23
DAH
DAH is offline
Ik sta altijd ingelogd.
Ik bezoek in principe altijd eerst wetenschap & levensbeschouwing en darna vervalt elke vorm van routine.
Oud 09-09-2012, 08:25
Verwijderd
Ik sta automatisch ingelogd, zou nogal wat worden als ik elke dag bij elk forumbezoek weer opnieuw moest inloggen.

Ik ga altijd als eerste naar de Kantine en dan naar wsz. Ik lees meestal ook helemaal bij (niet dat dat tegenwoordig nog zoveel werk is).

Daarna ga ik meestal naar FT&R. Ook op L&R en Seksualiteit kom ik regelmatig. Heel soms ook L&G, of ik kijk even op Beleidszaken of er nog een leuke rel is.

Op de rest van het forum kom ik eigenlijk niet. Ja, soms kijk ik even op Onzin, maar eigenlijk alleen uit verveling, het is niet dat ik daar post. Ik vul er meestal wel de polls in.

Verder heb ik nog wel een rare gewoonte: in plaats van een topic gewoon te refreshen klik ik eerst op 'spring naar de kantine', en klik daarna opnieuw het topic aan. Weet ook niet waarom ik dat doe.

Ohja, en ik heb het 'snel reageren' vakje ingeklapt, want dat vind ik heel irritant. Ik klik dus altijd op 'beantwoorden'.

Ohja, en zet er even bij of je geel of wit forumt! Ik uiteraard geel.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 09:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik sta automatisch ingelogd, ook op mijn telefoon.

Op mijn computer heb ik alle tabjes ingeklap, behalve Ontspanning en Scholieren.com. Ik kijk altijd eerst naar de gerapporteerde posts, M&M en BZ. Dan klik ik meestal Admin aan, mocht daar niks gebeurd zijn, ga ik gelijk naar DK. TENZIJ het lampje van Contact Gezocht brandt, dan kijk ik daar eerst even.
Als het lampje van DK uit staat, ga ik naar F,TV&R. En dan naar W&V, kort kijken wie, wat en hoe en verder niks.

Op mijn telefoon heb ik in Safari standaard 3 tabbladen open staan: DK, Admin en de indexpagina. Op mijn telefoon ga ik eerst naar de indexpagina. Altijd eerst langs CG, dan gerapporteerde posts en dergelijke, dan F,TV&R, W&V en daarna pas Admin en dáárna pas DK.

Algemeen, School & Studie en Wetenschap & Technologie bezoek ik zelden tot nooit.

Kunst & Cultuur kom ik wel, maar niet op ART en DoP. Alleen op de eerste toen Stefenootje dingen had gepost en alleen op de tweede als Etmakas of Geel wil dat ik ga stemmen op een dichtwedstrijd. Ik klik meestal gewoon die lampjes gelijk uit.

L&G doe ik altijd eerst L&G, dan L&R, dan Seks, Lifestyle, D&A en als laatste Psych.

Ik doe altijd 'Snel reageren', ik wist tot net niet eens dat je hem in kon klappen ik typ al mijn smilies uit en de tags ook (Spoilers ed). Tenzij ik lui ben (dan druk ik op 'meer opties) of er al een knopje staat.

Ik refresh een topic ook niet, ga ook terug naar het forum en klik het weer aan als er nieuwe reacties zijn
Ik ga ook nooit gelijk naar de indexpagina, het moet altijd via het forum waar ik op dat moment op zit. Alleen geldt dit niet op mijn telefoon, want daar heb ik het geduld niet voor.

Ik gebruik vaak de multiquote knop. Lekker. En mijn forumbaas(plus)powerknoppen natuurlijk

Mijn favoriete smilie is de , maar niemand gebruikt die (correct) de is ook fijn, evenals de

Ik forum geel uiteraard.
Oud 09-09-2012, 15:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ik sta ook automatisch ingelogd. Eerst spring ik naar DK om daar wat bij te lezen en als ik alles heb gelezen wat me boeit, klik ik het lampje uit.
Daarna ga ik naar mijn fb-fora om bij te lezen en te scannen op boeven om vervolgens bij te lezen op Admin, BZ, enz.
Na die activiteit keer ik terug naar DK om te WSZgen en in andere topics te posten. Als het er niet druk is (en dat is meestal), vlieg in naar subfora als Psych, Seks, Lifestyle, etc.

Ik forum op geel en maak graag gebruik van de multikwoot. Als er twee gekwoote posts van mij onder elkaar staan, voeg ik ze meestal samen tot één. Soms ben ik daar te lui voor en doe het niet

Tegenwoordig probeer ik de punten na de emoticons aan het einde van de zinnen weg te laten, want dat is lelijk. Ik moet er nog wel heel erg aan wennen, want ik heb het jaren wel gedaan.

Oh, en dit:
Citaat:
W&L mijd ik tegenwoordig om oprispingen en galbulten te voorkomen.
Oud 09-09-2012, 15:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Leuk topic

Op mijn computer en mobiel sta ik altijd ingelogd. Ik begin bij de subfora waar ik wel lees en post, maar waar weinig me interesseert, dat is in Lichaam&Geest. Eerst Lifestyle, dan Liefde&Relatie, dan Lichaam&Gezondheid en dan Seksualiteit. Die scan ik even door, of er nieuwe interessante topics zijn of nieuwe reacties op topics waarop ik gereageerd heb en dan ga ik door naar de kantine.
Als ik daar op alle topics heb gereageerd ga ik verder naar onzin.

Voor een korte forumsessie ga ik alleen naar onzin of alleen naar DK.

In N&A,W&W en G&R heb ik nog nooit iets gelezen of gepost.

Het lampje klik ik nooit uit, ik denk daar gewoon niet aan.
Het knopje 'spring naar de laatst gelezen reactie' bij een topic vind ik SUPERhandig en gebruik ik altijd. Jammer dat ik dat knopje pas een jaar ken.
Ik vind ook de multiquoteknop heel prettig.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 15:39
Verwijderd
Wtf die lampjes? Ik doe daar nooit iets mee, hoe werkt dat?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 15:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omg dat knopje wil ik ook. WAAR!?

Het symbool voor een topic dat er meestal uitziet als een lege pagina, maar soms ook als een lampje of een duimpje of een smiley, daarop kun je klikken en dan spring je naar de laatst geziene reactie
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 15:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het knopje 'spring naar de laatst gelezen reactie' bij een topic vind ik SUPERhandig en gebruik ik altijd.
Ohja, die gebruik ik ook echt ALTIJD. Beste forumuitvinding ooit .
Oud 09-09-2012, 17:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Het symbool voor een topic dat er meestal uitziet als een lege pagina, maar soms ook als een lampje of een duimpje of een smiley, daarop kun je klikken en dan spring je naar de laatst geziene reactie
Omg, ik wist niet van het bestaan van die knop, leermoment! En hij is belachelijk handig

Verder sta ik altijd ingelogd. Ik kijk eerst op Letteren (maar alleen in de topics over gelezen boeken, ik lees nooit de daar geplaatste verhalen) en FTV&R. Daarna naar DK, waar ik bijna alle topics lees/scan, alleen WSZ lees ik helemaal. Als ik me verveel lees ik ook nog weleens mee op L&R, Seksualiteit, Psych en Lichaam&Gezondheid, maar post er (vrijwel) nooit. Op andere subfora kom ik bijna nooit.

Oja en ik forum op wit. /
Oud 09-09-2012, 17:13
Verwijderd
Ik klik op ongelezen berichten en dan klik ik op alles wat er leuk uitziet.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 17:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja! Ik forum geel.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 01:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het knopje 'spring naar de laatst gelezen reactie' bij een topic vind ik SUPERhandig en gebruik ik altijd.
Citaat:
Ohja, die gebruik ik ook echt ALTIJD. Beste forumuitvinding ooit .
Ja, dit!

En nu vraag ik me af hoe al die mensen dat doen die dat knopje net pas ontdekken, dan moet je toch telkens naar beneden scrollen, dat is toch super onhandig?
Oud 10-09-2012, 09:55
Verwijderd
Ik log altijd in en wacht dan even.

Dan klik ik door naar Lichaam en Gezondheid, Liefde en Relatie, Kantine en tenslotte Onzin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten