Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk topic
![]() Op mijn computer en mobiel sta ik altijd ingelogd. Ik begin bij de subfora waar ik wel lees en post, maar waar weinig me interesseert, dat is in Lichaam&Geest. Eerst Lifestyle, dan Liefde&Relatie, dan Lichaam&Gezondheid en dan Seksualiteit. Die scan ik even door, of er nieuwe interessante topics zijn of nieuwe reacties op topics waarop ik gereageerd heb en dan ga ik door naar de kantine. Als ik daar op alle topics heb gereageerd ga ik verder naar onzin. Voor een korte forumsessie ga ik alleen naar onzin of alleen naar DK. In N&A,W&W en G&R heb ik nog nooit iets gelezen of gepost. Het lampje klik ik nooit uit, ik denk daar gewoon niet aan. Het knopje 'spring naar de laatst gelezen reactie' bij een topic vind ik SUPERhandig en gebruik ik altijd. Jammer dat ik dat knopje pas een jaar ken. Ik vind ook de multiquoteknop heel prettig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder sta ik altijd ingelogd. Ik kijk eerst op Letteren (maar alleen in de topics over gelezen boeken, ik lees nooit de daar geplaatste verhalen) en FTV&R. Daarna naar DK, waar ik bijna alle topics lees/scan, alleen WSZ lees ik helemaal. Als ik me verveel lees ik ook nog weleens mee op L&R, Seksualiteit, Psych en Lichaam&Gezondheid, maar post er (vrijwel) nooit. Op andere subfora kom ik bijna nooit. Oja en ik forum op wit. /
|||
Citaat:
Citaat:
En nu vraag ik me af hoe al die mensen dat doen die dat knopje net pas ontdekken, dan moet je toch telkens naar beneden scrollen, dat is toch super onhandig?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[Jezelf bannen] Vraag Verwijderd | 37 | 27-05-2005 01:23 | |
Muziek |
Slechtste bandnaam HypocrieteTeef | 267 | 19-03-2005 11:40 | |
Beleidszaken |
Als ik iemand in mijn negeerlijst zet, waarom blijft de zoekfunctie dan wel.... herby | 76 | 01-09-2004 10:36 | |
Beleidszaken |
forum drugs & alcohol Al Murphy | 71 | 16-03-2004 11:03 | |
De Kantine |
Trek jij het je aan L1 | 63 | 17-11-2003 19:55 | |
Muziek |
Where is the love..? freakieflower | 53 | 13-11-2003 20:56 |