Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een te grote hekel aan feesten om uit te gaan, maar als ik dat wel zou doen dan zou het eerste bezwaar van mijn ouders zijn dat hun kind nog diep in de nacht alleen op straat is. Ik denk niet dat ze daar nog problemen mee zouden hebben als ik in gezelschap was of zelfs thuis werd gebracht, en ze bovendien wisten waar ik uithing. Misschien denken jouw ouders er ook zo over, en kun je ze op die manier geruststellen, mobiel meenemen enzo, en duidelijke afspraken maken over op welke manier en hoe laat je thuiskomt ![]() Ze moeten in het begin vast ook nog wennen aan het idee dat je écht uitgaat, dus dat zal niet in één keer 2h, 3h worden. Maar als je ze uitlegt dat het pas volloopt en gezellig wordt tegen twaalven, begrijpen ze misschien dat 23h niets voorstelt en krijg je er misschien steeds een uurtje bij zodra ze zien dat ze zich geen zorgen hoeven maken over je veiligheid of verantwoordelijkheidsgevoel! Moet je je er natuurlijk wel voor inzetten in het begin ![]() Daarna zouden ze moeite hebben met mogelijk slaaptekort, en dat school eronder lijdt. Als je doordeweeks gewoon in je ritme blijft, braaf aan de slag gaat en je cijfers goed blijven, moet dat ook wel goed zitten. Dus praat er met je ouders over, zoek het probleem en vind samen de bevrijdende oplossing ^.^ |
![]() |
|
Oh, ik mag ook gewoon gaan stappen of naar feestjes, maar als ik zonder mijn vriend ga, word ik ook redelijk op tijd opgehaald: meestal rond 1 uur of half 2. Ik vind 't zelf niet zo fijn om alleen terug te fietsen 's nachts en de meiden waar ik altijd mee ging, waren altijd ladderzat, dus ik vond het ook niet echt verantwoord om met hen mee te fietsen.
Als ik samen met mijn vriend was en we samen terug naar huis konden fietsen, bleven we wel altijd tot het einde ongeveer. Nu is 't echt al heeeeeeel lang geleden dat ik ben wezen stappen om eerlijk te zijn, ik geef er nu gewoon niks meer om. Ik blijf nu lekker een avondje chillen met mijn vriend bij mij thuis of bij hem, veel relaxter en gezelliger. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ook een stuk romantischer dan dat je in een discotheek los staat te gaan en aardig wat drank naar binnen giet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Uit huis op je 16e eloyvandererve | 5 | 19-08-2008 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
De Kantine |
doorstuurmail... maar ik zet hem ff op het forum Fantôme | 11 | 21-06-2003 17:31 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |