Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en dan maar hopen dat je geen biertje voor hem hoeft te kopen, die gast zit niet voor niets in een afkickkliniek
|
Ach voor een avondje stappen met de leden van Tool zou ik best een poging willen wagen om te stoppen met roken, en dat zegt veel in mijn geval
![]()
||
Citaat:
nou, ik zou zo een groep van 20 mongooltje afslachten om britney spears te ontmoeten en dan zou ik haar vertellen dat ik haar meest obsessieve fan ben
|
![]() |
Heb geen fav. ik houdt van afwisseling. Heb dus hoogstens een aantal favorieten en daar wil ik wel concerten van zien enzo
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik hoef die mensen niet zo nodig te ontmoeten, zou er iig geen erg rare dingen voor doen.. zie ze liever live.. |
![]() |
|
![]() |
Bad Religion wou ik graag ontmoeten, en dat heb ik ook gedaan in de Melkweg, heb ze geinterviewd
![]() New Found Glory wil ik nog heel graag een keer ontmoeten, daarvoor zou ik wel al m'n cds weg doen ![]() (Ik kon perskaart krijgen voor Pukkelpop, dus zou ik ook NFG kunnen ontmoeten, maar dan ben ik GVD net op vakantie ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Sja waar ik (letterlijk) regelmatig over droom is om een concert van Green Day mee te maken. De keren dat ik de kans had was ik op TE lullige wijze verhinderd (GVD).
Ik zou er best wel veel voor over hebben, alleen niet in de overdreven zin. Ontmoeten hoeft van mij dus ook niet eens. Mja door die gasten ben ik van muziek in het algemeen gaan houden. Ik zat in groep zeven toen ik ze leerde kennen. En nog steeds heb ik wel elke dag een liedje van ze in mijn hoofd. Dat wil toch wel wat zeggen, ik ben gewoon deels opgevoed door de muziek van gd ![]() Daarvoor had ik niet echt een muzieksmaak, althans niet dat ik me kan herinneren. Daarvoor lijkt het me erg leuk om een keer zo'n concert bij te wonen. En dan niet in een stadion, zoiets als de melkweg ![]() |
![]() |
|
Hm.. ik ga er denk ik maar gewoon van uit dat de ook de mensen van m'n favoriete bands/producers slechts mensen zijn, en dat ik geen gekke maffe rare vreemde dingen hoef te doen om met hun een pilsje te kunnen drinken. Maar ik ben dan ook niet echt fan van 'grote' bands (als je Tool, Smashing Pumpkins, Incubus, RATM niet meerekent dan he).
|
![]() |
||
Citaat:
heb ze al gezien, kon ze nog een x zien op bizarre, maar ben toen naar Estate (hc/nu metal bandje) gaan kijken ![]() Velen vonden mij gek dat ik dat deed.
||
![]() |
Citaat:
Die zijn helemaal niet dood, die wonen op een onbekend eiland ergens in de atlantische oceaan. Daar wonen ze samen met John Bonham, Elvis, Jimi Hendrix, Jim Morrison, John Lennon, George Harrison, Herman Brood, John Coltrane, Miles Davis, Buddy Rich, Jacco Pastorius en Sid Vicious. Tssss, alsof je dat nog niet wist. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ach ja opeth begint net door te breken en die zanger is een van de meest sociale zangers die ik ken. Dus moeite voor een praatje maken hoef je niet echt te doen. Voor iced earth heb ik wat meer over.
||
Citaat:
![]()
|
heel veel, ik wil ook later naar het restaurant van schmier(destruction) gaan om hem daar te spreken, verder heb ik al eens in mijn eentje naar een concert van ze geweest terwijl ik wist dat mijn pa me dan van het station af zou moeten halen, en dat moest ook en dat ik dan erge ruzie met ze zou krijgen
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Idolen idolen hardcore idolen idolen in hardcore grootheden grootheden aanbidden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |