Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2012, 14:45
Verwijderd
Go
Advertentie
Oud 22-09-2012, 14:45
Verwijderd
Sarah 95
Stefenootje 66
fizzle-fluffy 41
Chick Rock 39
Miekje* 38
Frayne 26
Quintiano 25
Noedelhap 20
kid606 17
Trimm Trabb 17
Pip 16
Macrador 14
Sadye 14
Klaverhap 12
Carn 9
Lorelei 8
Little Phoebe 8
Luwte 8
Uomi 8
Lusi 6
Paranoide 6
Etmakas 4
Martiño 2
sann 1
Commendatore 1
Oud 22-09-2012, 14:46
Verwijderd
Mijn dokterstas werd zojuist bezorgd
Oud 22-09-2012, 14:50
Verwijderd
Als de modellen dergelijke poses aannemen betekent dat meestal dat dat de enige pose is waarmee het kledingstuk er ooglijk uitziet.
Verwijderd
Ohja, ik ben trouwens niet echt te spreken over de schrijfstijl van Saskia Noort. Het doet me denken aan mijn schrijfstijl toen ik op mijn 15e een poging deed tot een echt grotemensenboek schrijven.

Als ik inspiratie had en lang van stof was (want dat ben ik dan helaas weer niet, na een paar pagina's weet ik niks meer) dan kan ik ook boeken verkopen.
Verwijderd
er is een kind niet komen opdagen, terwijl die gister nog heeft gezegd te zullen komen.....niet zo netjes.
Oud 22-09-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Als de modellen dergelijke poses aannemen betekent dat meestal dat dat de enige pose is waarmee het kledingstuk er ooglijk uitziet.
En blijkbaar alleen ooglijk zijn op mensen van < 55 kilo zonder heup en tiet enzo.
Verwijderd
Citaat:
er waren ook andere foto's die er stukken beter uitzagen! Het blijft gewoon een standaard tricot jurk waarin je elk hobbeltje op je lijf ziet, natuurlijk. Maar het model heeft toch geen hobbeltjes.
Verwijderd
Er stond hier net een draaiorgel voor de deur. Gewoon midden in een woonwijk, zonder publiek, stond-ie een uur lang te draaiorgelen
Verwijderd
Citaat:
denk ik ook, typisch zo'n jurkje waarin je ieder vetrolletje ziet.
Oud 22-09-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
lang van stof was
Dat vind ik zo'n prettige uitdrukking. <3
Oud 22-09-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik zo'n prettige uitdrukking. <3
Dat doet mij deugd!

Ik vind jouw sig een prettige uitdrukking.
Oud 22-09-2012, 14:53
Verwijderd
Citaat:
En blijkbaar alleen ooglijk zijn op mensen van < 55 kilo zonder heup en tiet enzo.
Ja dat is ook heel vaak zo. Vooral bij van die schattige jurkjes zonder model. Staat leuk op een menselijke kleerhanger, maar ik zie er in uit als een...ik weet niks grappigs. Gewoon heel lelijk
Oud 22-09-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is ook heel vaak zo. Vooral bij van die schattige jurkjes zonder model. Staat leuk op een menselijke kleerhanger, maar ik zie er in uit als een...ik weet niks grappigs. Gewoon heel lelijk
In jurkjes zonder taille zie ik er uit alsof ik me verkleed heb als kind
Oud 22-09-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ga binnenkort winterkleren kopen (zeg me niet dat dat ook allemaal al uitverkocht is enzo ) en ik heb er ZIN IN JONGE.
Oud 22-09-2012, 14:55
Verwijderd
vooral lastig als je dan zo'n jurkje aan hebt getrokken, een blik in de spiegel werpt en zegt 'oh nee, dit is helemaal niets, het heeft geen taille, ik ben een rechthoek' en dat de verkoopster dan kweelt 'maar dat hoooort juist zooo!'
Oud 22-09-2012, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Jij bent toch ook slank. Of heb je nog een boel babyweight?
Oud 22-09-2012, 14:57
Verwijderd
Nu heb ik het laatje met 'domme uitspraken van verkoopsters' opengetrokken. Ik weet dat ze dat werk ook maar doen om hun school van te betalen en dat ze moe zijn aan het eind van de dag. Maar er komen nu zo veel dingen in me op!
ik: hm, nee, deze is te lang
verkoopster: ja, maar je bént ook niet zo lang he?
Oud 22-09-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
slank is niet genoeg voor jurkjes zonder model, je moet er mager voor zijn met priemende barbieborsten.
Oud 22-09-2012, 14:59
Verwijderd
Citaat:
slank is niet genoeg voor jurkjes zonder model, je moet er mager voor zijn met priemende barbieborsten.
Dan zal ik niet de fout maken om zo'n jurkje te passen, mezelf in de spiegel te zien, en suicidaal huiswaarts te keren.
Oud 22-09-2012, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zit sinds een week weer op mijn pre-zwangerschapsgewicht. En ook weer in de categorie gezond gewicht, maar het houdt niet over zeg maar mijn BMI is 23 volgens het voedingscentrum!
Citaat:
priemende barbieborsten.
<3
Oud 22-09-2012, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Dat doet mij deugd!

Ik vind jouw sig een prettige uitdrukking.
Mijn sig is ook een prettige uitdrukking!

Net als 'geen wet van Meden en Perzen'. <3

Citaat:
Nu heb ik het laatje met 'domme uitspraken van verkoopsters' opengetrokken. Ik weet dat ze dat werk ook maar doen om hun school van te betalen en dat ze moe zijn aan het eind van de dag. Maar er komen nu zo veel dingen in me op!
ik: hm, nee, deze is te lang
verkoopster: ja, maar je bént ook niet zo lang he?
Oud 22-09-2012, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ik zit sinds een week weer op mijn pre-zwangerschapsgewicht. En ook weer in de categorie gezond gewicht, maar het houdt niet over zeg maar mijn BMI is 23 volgens het voedingscentrum!
Nou dan ben je slanker dan ik, en dat met grut!
Oud 22-09-2012, 15:03
Verwijderd
Citaat:
het houdt niet over zeg maar
Wat?

Mijn bmi is geloof ik ook 23, verder. Maar ik ben nog aan het afvallen. (Het enige wat ik daarvoor doe is roepen 'ik wil afvallen' en dan met mijn mond vol koekjes, maar het werkt wonderwel )
Oud 22-09-2012, 15:04
Verwijderd
Wat is het toch een zegen man te zijn
Advertentie
Oud 22-09-2012, 15:05
Verwijderd
Citaat:
(Het enige wat ik daarvoor doe is roepen 'ik wil afvallen' en dan met mijn mond vol koekjes, maar het werkt wonderwel )
prachtig. Ik ook. Naja, niet met m'n mond vol koekjes, maar het is verder niet alsof ik er iets voor doe.

Bij mij werkt het trouwens niet. Hoewel, misschien wel, ik heb al maanden geen weegschaal van dichtbij durven zien.
Oud 22-09-2012, 15:07
Verwijderd
Verkoopster: en, wat vind je ervan?
Ik: ja, ik vind zowel de broek als de bloes leuk, maar ik vind ze niet zo bij elkaar passen, maar dat is niet zo erg, want ik heb toch nog wel wat meer kleren nodig, dan combineer ik ze met andere dingen
Verkoopster: Ik vind het juist heel mooi bij elkaar staan!
Ik: Het is allebei een heel andere stijl, ik wil ze wel allebei maar dan moet ik nog wat extra dingen erbij vinden
Verkoopster: Kan gewoon samen hoor, dat is heel mix&match.
Ik: Hm, de tinten passen ook niet zo mooi bij elkaar, maar dat vind ik niet erg hoor, dan zoek ik gewoon iets anders bij de broek en iets anders bij de bloes
Verkoopster: Het is allebei bruin! Dat heet ton sur ton!
Ik: Maar wel een heel ander soort bruin.
Verkoopster: het is heel mooi bij elkaar vind ik, ik zou het zeker samen dragen!
Ik: jaaaa.... oke. Goed.
*rekent 1 broek en 1 bloes af, gaat naar andere winkel om er andere kleren bij te zoeken*
Oud 22-09-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Wat is het toch een zegen man te zijn
Fat men aren't fat, only fat women are fat.
Oud 22-09-2012, 15:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sarah, wat een aparte verkoopsters kom jij tegen
Oud 22-09-2012, 15:09
Verwijderd
Citaat:
mix&match

Ik heb zo'n hekel aan van die quasi-modetermen. Echt gruwelijk.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben sowieso geen fatty
Verwijderd
Citaat:
Wat?

Mijn bmi is geloof ik ook 23, verder. Maar ik ben nog aan het afvallen. (Het enige wat ik daarvoor doe is roepen 'ik wil afvallen' en dan met mijn mond vol koekjes, maar het werkt wonderwel )
Dat is een uitdrukking. Ik bedoel: ik zit nog net in die categorie.
Goeie methode
Mijn methode is ontbijten met weightcareshakes (ja heel pauper maar het is beter dan geen ontbijt, waar het anders op zou neerkomen). En gewoon niet te veel eten ofzo. Easy does it.
En gewoon nooit koek en snoep en chips en ijs kopen. Als ik per se iets wil moet ik het bakken, dan is de drempel al veel hoger. En het is leuk. En lekkerder.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben sowieso geen fatty
Een man mag van mij een beetje een fatty zijn. En grijzend! Wat maak ik het ze toch makkelijk
Oud 22-09-2012, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ja en Men age like wine, women age like milk dat vind ik nog het allerergst.
Toen ik Klaverman leerde kennen was ik een groen blaadje van zeventien lentes en nu! Nu ben ik Oud en heb ik een Fronsrimpel
Oud 22-09-2012, 15:11
Verwijderd
Ik koop nooit snoep. Echt nooit. Ook NOOIT koek. Nooit chocolade. Nooit ijs. Tegenwoordig ook bijna nooit meer chips.
Mijn enige fout is denk ik teveel alcohol en teveel koolhydraten en te weinig groente.

Waar het bij mij aan ligt is dat ik vrijwel niet beweeg. Maar bewegen is zo stohohohom
Oud 22-09-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Sarah, wat een aparte verkoopsters kom jij tegen
klopt! Ik denk dat de hele dag in een winkel staan en tegen iedereen die uit het pashokje komt moeten slijmen, dat met je doet! Als je steeds als mensen iets negatiefs zeggen daar een excuus voor moet verzinnen, dan ga je vanzelf verkeerde soorten excuus noemen of een probleem oplossen dat geen probleem was.
Dit gebeurt dus ook niet in anonieme winkels als de h&m en de sting, maar bijvoorbeeld bij de superstar en de WE waar er de hele dag een verkoopster bij de pashokjes staat met de taak om te slijmen.
Oud 22-09-2012, 15:12
Verwijderd
Als ik kleding ga kopen en ik ga passen dan wil ik altijd het liefst lekker alleen zijn (of desnoods met mijn zusje of een vriendin), maar in ieder geval zonder zo'n verkoopster. En als er dan ook nog eens geen spiegel in het pashokje hangt..
Oud 22-09-2012, 15:13
Verwijderd
Ja. Nou ja, ik denk dat ik sport vooral haat vanuit mijn sociale mankementen en drempelvrees enzo Ik wou best een vriendin hebben waarmee ik op ZUMBA of iets dergelijks kon gaan of pilates.
Carn
Carn is offline
Bewegen is vet relaxed.
Verwijderd
Citaat:
Ja. Nou ja, ik denk dat ik sport vooral haat vanuit mijn sociale mankementen en drempelvrees enzo Ik wou best een vriendin hebben waarmee ik op ZUMBA of iets dergelijks kon gaan of pilates.
Ja inderdaad. Maar die hebbiknie.

Tenminste, niet hiero.
Verwijderd
Citaat:
Toen ik Klaverman leerde kennen was ik een groen blaadje van zeventien lentes en nu! Nu ben ik Oud en heb ik een Fronsrimpel
Fronsrimpels staan bij mannen ook niet zo mooi vind ik. Theodoor gaat binnenkort vast twee fronsrimpels krijgen want hij vergeet zijn zonnebril altijd
Oud 22-09-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Als ik kleding ga kopen en ik ga passen dan wil ik altijd het liefst lekker alleen zijn (of desnoods met mijn zusje of een vriendin), maar in ieder geval zonder zo'n verkoopster. En als er dan ook nog eens geen spiegel in het pashokje hangt..
nee ik hou ook niet van slijmverkoopsters maar ik weet niet goed hoe ik beleefd kan zeggen dat hun mening niet van invloed is op mijn keuze en ze me dus maar beter met rust kunnen laten, als ik hulp wil vraag ik het wel.
Oud 22-09-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Fronsrimpels staan bij mannen ook niet zo mooi vind ik. Theodoor gaat binnenkort vast twee fronsrimpels krijgen want hij vergeet zijn zonnebril altijd
Hm ja, het is wel een van de minder charmante rimpels, zelfs bij mannen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik eet met enige regelmaat nog wel een zakje drop leeg. Maar dan heb ik gelijk geen trek in avondeten meer. :')
Verwijderd
Helpt het als je elke dag ongeveer 30 minuten gaat fietsen? En dan niet op bejaardentempo maar stevig door?

Want dat is nu mijn voornemen omdat ik fietsen nog wel aardig te doen vind met een muziekje erbij. Hoewel er al aardig wat dagen bij ingeschoten zijn.
Oud 22-09-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
nee ik hou ook niet van slijmverkoopsters maar ik weet niet goed hoe ik beleefd kan zeggen dat hun mening niet van invloed is op mijn keuze en ze me dus maar beter met rust kunnen laten, als ik hulp wil vraag ik het wel.
Nee, ik weet ook niet hoe ik dat moet zeggen. Maar voordat ik het pashokje uitga, luister ik altijd of de slijmverkoopster met iemand anders bezig is, en dan kijk ik gauw even in de spiegel en blijf ik zo dicht mogelijk bij het pashokje staan zodat ik erin kan vluchten als ze mijn kant op komt
Oud 22-09-2012, 15:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
klopt! Ik denk dat de hele dag in een winkel staan en tegen iedereen die uit het pashokje komt moeten slijmen, dat met je doet! Als je steeds als mensen iets negatiefs zeggen daar een excuus voor moet verzinnen, dan ga je vanzelf verkeerde soorten excuus noemen of een probleem oplossen dat geen probleem was.
Dit gebeurt dus ook niet in anonieme winkels als de h&m en de sting, maar bijvoorbeeld bij de superstar en de WE waar er de hele dag een verkoopster bij de pashokjes staat met de taak om te slijmen.
Als ik zo'n verkoopster was zou ik het direct zeggen als iets lelijk stond
Oud 22-09-2012, 15:17
Verwijderd
Een keer ging ik een jurkje kopen. Ik kwam uit het hokje met het jurkje, en daar stond een verkoopster die glimlachte en zij: 'ooo, wat staat dat je leuk! echt! zo'n mooi slank meisje...' dan, met een blik of ze zich bedacht 'ik bedoel...'. Toen leek ze zich te herinneren dat het haar werk is om te slijmen en glimlachte weer: 'ja, mooi slank'.

Toen wilde ik echt huilen. :')
Oud 22-09-2012, 15:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Helpt het als je elke dag ongeveer 30 minuten gaat fietsen? En dan niet op bejaardentempo maar stevig door?

Want dat is nu mijn voornemen omdat ik fietsen nog wel aardig te doen vind met een muziekje erbij. Hoewel er al aardig wat dagen bij ingeschoten zijn.
Natuurlijk helpt dat, wat denk je zelf
Oud 22-09-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Rimpeltjes bij vrouwen zijn vaak bijzonder charmant hoor Althans, dat vind ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten