Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu heb ik het laatje met 'domme uitspraken van verkoopsters' opengetrokken. Ik weet dat ze dat werk ook maar doen om hun school van te betalen en dat ze moe zijn aan het eind van de dag. Maar er komen nu zo veel dingen in me op!
ik: hm, nee, deze is te lang verkoopster: ja, maar je bént ook niet zo lang he? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Net als 'geen wet van Meden en Perzen'. <3 Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij werkt het trouwens niet. Hoewel, misschien wel, ik heb al maanden geen weegschaal van dichtbij durven zien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Verkoopster: en, wat vind je ervan?
Ik: ja, ik vind zowel de broek als de bloes leuk, maar ik vind ze niet zo bij elkaar passen, maar dat is niet zo erg, want ik heb toch nog wel wat meer kleren nodig, dan combineer ik ze met andere dingen Verkoopster: Ik vind het juist heel mooi bij elkaar staan! Ik: Het is allebei een heel andere stijl, ik wil ze wel allebei maar dan moet ik nog wat extra dingen erbij vinden Verkoopster: Kan gewoon samen hoor, dat is heel mix&match. Ik: Hm, de tinten passen ook niet zo mooi bij elkaar, maar dat vind ik niet erg hoor, dan zoek ik gewoon iets anders bij de broek en iets anders bij de bloes Verkoopster: Het is allebei bruin! Dat heet ton sur ton! Ik: Maar wel een heel ander soort bruin. Verkoopster: het is heel mooi bij elkaar vind ik, ik zou het zeker samen dragen! Ik: jaaaa.... oke. Goed. *rekent 1 broek en 1 bloes af, gaat naar andere winkel om er andere kleren bij te zoeken* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goeie methode ![]() Mijn methode is ontbijten met weightcareshakes (ja heel pauper ![]() En gewoon nooit koek en snoep en chips en ijs kopen. Als ik per se iets wil moet ik het bakken, dan is de drempel al veel hoger. En het is leuk. En lekkerder. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik koop nooit snoep. Echt nooit. Ook NOOIT koek. Nooit chocolade. Nooit ijs. Tegenwoordig ook bijna nooit meer chips.
Mijn enige fout is denk ik teveel alcohol en teveel koolhydraten en te weinig groente. Waar het bij mij aan ligt is dat ik vrijwel niet beweeg. Maar bewegen is zo stohohohom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit gebeurt dus ook niet in anonieme winkels als de h&m en de sting, maar bijvoorbeeld bij de superstar en de WE waar er de hele dag een verkoopster bij de pashokjes staat met de taak om te slijmen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Een keer ging ik een jurkje kopen. Ik kwam uit het hokje met het jurkje, en daar stond een verkoopster die glimlachte en zij: 'ooo, wat staat dat je leuk! echt! zo'n mooi slank meisje...' dan, met een blik of ze zich bedacht 'ik bedoel...'. Toen leek ze zich te herinneren dat het haar werk is om te slijmen en glimlachte weer: 'ja, mooi slank'.
Toen wilde ik echt huilen. :') |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|