Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil ook weer eens naar de Efteling <3 Het is ondertussen alweer ruim een jaar geleden.
En ach, er zijn zoveel dingen die ik zou willen doen/hebben. Een huisje in de vrije natuur bijvoorbeeld, gebouwd als een oude hoeve. Met bibliotheek, en waterpomp. En het liefst in Wales/Schotland, ergens daar. Maar wel met internet. Ik zou ook nog eens graag een wereldreis maken. Lekker overal heen, enzo. En ik zou ook nog eens graag een boek schrijven. Maarja, dromen, dromen.
|
-naar de zuidpool
-kwekerij hebben -als ik ooit een rollator heb die helemaal pimpen zodat ik het hipste omaatje van de stad ben ![]() -als ik een omaatje ben, dingen doen met kinderen -als ik een omaatje ben; de uni inlopen en gratis colleges gaan volgen. -heel veel kattekwaad uithalen als ik een omaatje ben. -naar de winterefteling 65+ zijn lijkt me geweldig, je kunt doen alsof je ze niet meer op een rijtje hebt en allemaal leuke dingen doen en uithalen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen bucket list. Maar als ik nu te horen zou krijgen dat ik over een jaar dood ben zou ik wel wat dingen bedenken om nog te doen. Ook de Efteling iig
![]() |
![]() |
|
|