Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2012, 10:35
brandley3
brandley3 is offline
ik heb een vraagje ik ben 12 14 okt 13 en heb al eigenlijk zoveel been haar als mijn broer van 18 en hij heeft het nog niet zo lang hoe kan dat groeit mijn lichaam snel of zijn het mijn hormonen ofzo pls vertel mij DANKJE
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 10:59
Verwijderd
Bij de een groeit lichaamshaar harder dan bij de ander.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 09:30
DAH
DAH is offline
Verschilt per persoon. Er zijn twaalfjarige jochies die zwaardere baarden hebben dan veel achtienjarigen.
Maak je sowieso maar geen zorgen.
Oud 06-10-2012, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Verschilt per persoon. Er zijn twaalfjarige jochies die zwaardere baarden hebben dan veel achtienjarigen.
Maak je sowieso maar geen zorgen.
Baarden? Daar had ie het toch niet over?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 19:19
DAH
DAH is offline
Citaat:
Baarden? Daar had ie het toch niet over?
Het is een voorbeeld
Oud 08-10-2012, 01:37
rrickk
rrickk is offline
Dan is dat er al heel snel, heb je ook al veel schaamhaar en okselhaar?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 07:29
brandley3
brandley3 is offline
ja dat wel veel schaam haar en een beetje okselhaar en een beetje baard
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 23:33
rrickk
rrickk is offline
Dan groeit bij jou alles wat sneller
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 23:34
rrickk
rrickk is offline
Heb je voor je leeftijd ook een grote penis of grote voeten, lengte misschien groot en etc.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Heb je voor je leeftijd ook een grote penis of grote voeten, lengte misschien groot en etc.
Geen verband etc.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 18:44
Wei Se
Wei Se is offline
Ik ben 17 jaar en in vergelijking met leeftijdgenoten heb ik ontzettend veel been haar. Ik durf tijdens de zomer of tijdens de dagen dat het zonnetje schijnt geen short meer dragen.

Toen ik voetbal speelde was ik ook zo onzeker over mezelf. Ik durfde ook niet in de douche in mijn blootje gaan. Want mijn kontje ziet er ook al niet te mooi en zacht uit.
Vooral omdat er nu zo anders naar word gekeken. Als je te veel haar hebt dan is dat 'oerachtig'. Wat moet ik dan doen? Mijn benen scheren? Oh ja, dan ben ik een janet. Wat is het nu?

Het is echt iets dat mij jarenlang heeft geïrriteerd. Indien het mogelijk zou zijn zou ik haarloos willen zijn behalve op mijn armen na.

Hier is een foto die ik juist heb getrokken. Sorry voor de wazigheid, heb hem snel getrokken.
Edit; ik zie juist dat er een ander topic is ivm been haar. Als het niet erg is mag dit topic open blijven staan.

Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 19:31
Balance
Balance is offline
Dat lijkt me een compleet normaal mannenbeen. Je wordt alleen nog omgeven door jongens die blijkbaar wat later zijn of toevallig wat minder beenhaar hebben. Maar dat maakt jouw been nog niet uitzonderlijk ofzo.
Ik zou hier als meisje echt totaal niet van opkijken hoor. Van een man die zijn benen scheert zou ik wel opkijken overigens. Mijn advies zou dus zijn: lekker laten staan en met de jaren ervaren dat je geen uitzondering bent.
Oud 10-10-2012, 19:36
Verwijderd
Ik zou het gewoon zo laten, valt allemaal wel mee. Ja, iets behaarder dan ik, maar goed, genoeg mannen heb ik zo gezien.

Wél leuk is om met volle maan eens de keel open te trekken
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 19:39
Verwijderd
Pf, niets mis mee. Als jongens van je leeftijd er wat van zeggen, gewoon een grapje terugmaken over dat jij mannenbenen hebt en zij ooit ook nog wel dat stadium zullen bereiken, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:18
Wei Se
Wei Se is offline
Ale ja, de balans klopt niet. Op mijn gezicht is er geen haar want ik scheer mijn snorretje en baardje weg. Op mijn armen heb ik niet veel haar en op mijn benen is dat in eens boem patat. Op mijn buik heb ik ook veel haar tegenover mijn leeftijdsgenoten.

Als ik een short en een t-shirt draag zie je het echt wel. Overal weinig of geen haar en dan in eens mijn benen zo veel.
Hoe zit het dan met kont haar? Haha heb het al enkele keren proberen scheren maar is echt irritant en ingewikkeld. Het nadeel is ook dat het snel terug groeit.

Ik denk dat een vrouw ook niet houd van een man met een behaarde kont. Al dat haar is toch wel echt ellendig hoor. Moest niemand het zich aantrekken dan was dat een beetje ok maar ik hoor al te vaak dat een behaarde man niet ok is. Ik hou al zoiezo niet van een behaard lichaam en dan nog al die commentaren erboven op. Dan word je knettergek.

Bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 22:52
Verwijderd
Volstrekt normaal. Zou hier niet van opkijken. Wel van dat je het woord 'kontje' gebruikt.

Konthaar is ook normaal. Mannen van tegenwoordig die allemaal zo mieterig doen over wat lichaamshaar. Gewoon laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 08:17
Martiño
Martiño is offline
Ik heb de topics even samengevoegd, een topic over lichaamshaar lijkt me wel genoeg.

Verder is het ook niet echt de bedoeling dat dit fototopics worden een foto is geen ramp maar laten we het daar bij houden

Regels voor berichten