Hey Mensen,
Ik verkoop mijn zwarte BB Bold 9780 omdat ik een torch 9860 wil(daar zou ik hem eventueel ook tegen willen ruilen).Hij is 200 euro en dit zit erbij
-BB Bold 9780
-lader
-2gb micro sd kaart
-blauwe behuizing
-screenprotector
Er zitten geen krassen op en hij is werkend te zien je mag natuurlijk ook bieden.
Je kan me altijd smsen maar bellen kan pas na 6 uur op 0640122250.
200 euro, seriously? Buiten het feit dat Blackberry ontzettend gedateerd is en het compleet aflegt tegen telefoons die Android / iOS / Windows Phone draaien is je prijs echt veel te hoog. Op Tweakers gaan die dingen voor de helft van de prijs. Dat hier een paar dingen bij zitten die je via eBay voor 5 euro nieuw koopt compenseert de prijs ook niet bepaald.
200 euro, seriously? Buiten het feit dat Blackberry ontzettend gedateerd is en het compleet aflegt tegen telefoons die Android / iOS / Windows Phone draaien is je prijs echt veel te hoog. Op Tweakers gaan die dingen voor de helft van de prijs. Dat hier een paar dingen bij zitten die je via eBay voor 5 euro nieuw koopt compenseert de prijs ook niet bepaald.
Het gaat ook niet alleen om de TS op dit deelforum, het gaat ook om de kopers. En dan is het handig dat ze weten dat ze schandalig worden afgezet als ze besluiten in te gaan op dit voorstel.