Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2012, 19:20
eva384
eva384 is offline
hey, Ik draag een vreemd verhaal met me mee. Het begon allemaal toen ik met mijn vriendje naar pinkpop ging, er waren veel mensen met een bandshirt aan. Zo was er ook iemand met een nirvana vest. Het was bedrukt met de tekst 'I hate myself, and I want to die'. Ik keek ernaar en het maakte indruk op me. Een paar maanden later kreeg ik een nachtmerrie over dat mijn ouders me in de steek lieten stikken. Ik was totaal alleen op de wereld.. Ik was KURT COBAIN.. Er kwamen dingen terug over zijn leven het huis waar hij vroeger woonde enz. Sindsdien luister ik veel naar nirvana, volgens mij ben ik gek geworden. Persoonlijk geloof ik niet echt in reïncarnatie. Maar hoe kan ik dan die dingen weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2012, 19:30
Sebastien
Sebastien is offline
misschien hebben je hersenen in je droom deze dingen ingevuld. van hoe jij denkt dat het huis van Cobain eruit zag. Of heb je ooit een keer op tv een documentaire gezien en kwam dat huis en zijn leven voorbij, maar ben je dat weer vergeten. totdat je onderbewustzijn dit in je droom weer opriep.
Oud 08-10-2012, 20:00
Verwijderd
Er gaat een stelling rond dat iedereen die je in je droom ziet, al eens (onbewust) bent tegengekomen. In je onderbewuste onthoud je veel meer dan je weet. Ik denk dat je het daar in moet zoeken. Maar probeer toch eens gitaar te leren spelen, misschien wordt het wat
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 13:20
Verwijderd
Je bent niet gek. Je bent gewoon nog jong en beïnvloedbaar. Verder heeft het niet echt wat te maken met reïncarnatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten