Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2012, 15:10
robert222
robert222 is offline
Goedemiddag,

ik heb een heel knap vriendje,
Bruin haar, Stekels, Mooie donkere wenkbrouwen etcetc, (Oftewel lekker mannelijk)

Wel zijn we alle 2 Homosexueel en wilt hij ''opeens'' zijn haar Goudblond, blond, bruin, en rood verven, Ipv stekels wordt het nu een justin bieber kapsel

Voormij is dat ECHT een afknapper, En ik kan hem nu niet meer tonen van KIJK MIJN VRIENDJE, Met een dikke biggsmile,
(oftewel voor mij wordt hij van knap en mannelijk, Vrouwlijk en lelijk)

Hoe zouden jullie hier mee omgaan ??...

Stel je hebt een vriend of vriendin die opeens een walgelijke style krijgt ?

laat het hier onder even weten

(verder zal ik hem natuurlijk accepteren zoals hij is, maar ik ben verliefd geworden op HEM zoals hij nu is, Alles was leuk aan hem)
Nu heb ik met een
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2012, 15:22
Verwijderd
's nachts met de tondeuse er overheen. Klaagt hij een week, maar de ervaring leert hem wel levenslange lessen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 15:25
robert222
robert222 is offline
hahahahaha, hij krijgt de kapsel volgende week, als hij het echt doorzet zal ik het zeker doen..

of ik laat mezelf zo ombouwen dat hij zich voor mij schaamt, Misschien helpt dat?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 15:32
Verwijderd
Ik zou het er toch eens serieus met hem over hebben. En misschien wen je er wel aan?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 15:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn vriendin mag haar haar niet kort knippen, maar ik geloof ook niet dat ze zo masochistisch is dat ze dat zou willen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 15:40
Volk
Volk is offline
Ik kan me voorstellen dat het een schok voor je is. Ik schrok ook heel erg toen mijn vriendje van haar tot aan zijn onderrug naar een kort kapsel ging. Ik dacht dat ik hem misschien minder aantrekkelijk zou vinden. Maar wat blijkt nou, mijn vriend is en blijft een lekker ding. Het maakt niet uit welke kleren hij aanheeft of of hij haar heeft en hoe dat dan zit of niet.

Je vriend blijft dezelfde persoon, dat zal een kapsel niet veranderen. En als hij inderdaad knap is, dan zal hij dat met een lelijk kapsel ook zijn.

Edit; dat met die tondeuse zou ik niet doen. Ik zou het meteen uitmaken als mijn vriend denkt dat hij mag bepalen hoe ik mijn haar draag. Hij mag een mening hebben, maar dat is ook alles.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 15:42
Verwijderd
Ik zou het verbieden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 18:37
AzN
AzN is offline
Je kunt hooguit je vriend vertellen dat zijn nieuwe look jou niet zal gaan bevallen, maar als hij besluit om zijn plannen toch door te zetten.. Ik zou 'm groot gelijk geven eigenlijk . Uiteindelijk is 't toch zijn leven en zijn lijf; hij moet zich er goed bij voelen.
Oud 05-10-2012, 20:42
robert222
robert222 is offline
Bedankt voor de berichten

Ik zal het maar overwegen en accepteren tot het zover is, Daarna kan ik altijd nog kretiek geven, het is dan aan hem wat hij er mee doet,

Thnxx
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 20:57
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Bedankt voor de berichten

Ik zal het maar overwegen en accepteren tot het zover is, Daarna kan ik altijd nog kretiek geven, het is dan aan hem wat hij er mee doet,

Thnxx
Dan kun je het beter aangeven vóór hij het doet, want er is altijd de mogelijkheid dat hij jouw mening wél belangrijk vindt en wellicht iets anders doet (of het gewoon hetzelfde laat ). Als je pas achteraf kritiek geeft heeft dat weinig nut, want dan kan 'ie het niet terugdraaien.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 21:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou aangeven dat jij denkt dat je het niet mooi gaat vinden, maar je kan m niks verbieden. En als hij het toch doet, dan durf ik te wedden dat het best gauw went en je het lang niet zo erg vindt. Het blijft je vriend en hij blijft dezelfde persoon, maar dan een ander kapsel.
Oud 06-10-2012, 08:32
feniks
feniks is offline
Als ik er als Justin Bieber uit zou willen zien, zou mijn vriendin niet alleen mijn haar eraf halen, maar ook mijn ballen. En groot gelijk heeft ze. Welke vent met een beetje kloten wil er nu uitzien als Justin Bieber?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 11:16
Cherry Springs
Oh kom op zeg. Meest nutteloze reactie ooit.Dat roep je alleen maar omdat justin bieber een sociaal geaccepteerd (en ontzettend uitgekauwd) doelwit voor haatuitingen is, totaal niet om hoe hij eruit ziet. Ik heb ook niks met die knul maar die onbegrijpelijke drang van mensen om hem te pas en te onpas zo luidruchtig mogelijk te haten ben ik echt zó zat.
Oud 06-10-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Oh kom op zeg. Meest nutteloze reactie ooit.Dat roep je alleen maar omdat justin bieber een sociaal geaccepteerd (en ontzettend uitgekauwd) doelwit voor haatuitingen is, totaal niet om hoe hij eruit ziet. Ik heb ook niks met die knul maar die onbegrijpelijke drang van mensen om hem te pas en te onpas zo luidruchtig mogelijk te haten ben ik echt zó zat.
Hehe, die trend trekt zo mogelijk nog meer aandacht dan je sig inderdaad
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 04:24
feniks
feniks is offline
Stel je niet zo aan zeg. Dat joch wordt te pas en te onpas op de meest bezopen manieren gekopieerd. En het ziet er niet uit. Klaar. Als iemand om meningen vraagt, krijgt hij of zij die. Daar is het een forum voor.
Dat ageren tegen meningen, kun je evengoed laten, want het gaat hier om een forum. Dus je reactie is behoorlijk nutteloos.

En haten? Kom op zeg. Sinds wanneer staat iets lelijk vinden gelijk aan haat. Ga dan eerst eens onderzoeken wat haat precies is. In plaats van te pas en te onpas slingeren met die term.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 08:24
Lente
Lente is offline
'ik vind het zo jammer dat je je haar anders wil, je ziet er nu namelijk supersexy uit.'
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 13:01
Pluis
Pluis is offline
Als mijn vriend zijn haar lelijk wil laten knippen, moet ie dat lekker zelf weten. Ik zal hem eerlijk zeggen dat ik het niet mooi vind, maar het is zijn hoofd en hij moet er mee rondlopen. En als je alleen maar trots bent op je vriend omdat hij mooi is, is er ook iets mis. En daarnaast: misschien staat het hem wel heel mooi!
Oud 09-10-2012, 19:35
Cherry Springs
Citaat:
Stel je niet zo aan zeg. Dat joch wordt te pas en te onpas op de meest bezopen manieren gekopieerd. En het ziet er niet uit. Klaar. Als iemand om meningen vraagt, krijgt hij of zij die. Daar is het een forum voor.
Dat ageren tegen meningen, kun je evengoed laten, want het gaat hier om een forum. Dus je reactie is behoorlijk nutteloos.

En haten? Kom op zeg. Sinds wanneer staat iets lelijk vinden gelijk aan haat. Ga dan eerst eens onderzoeken wat haat precies is. In plaats van te pas en te onpas slingeren met die term.
Ah, ik had even over de Justin Bieber-referentie in de openingspost heengelezen, waardoor het heel willekeurig leek dat je opeens aan je commentaar toevoegt dat je vindt dat mensen die er uit willen zien als Justin Bieber geen kloten hebben, en het volkomen terecht zou zijn als je vriendin je ballen en haar eraf zou halen als je het er wél mooi uit zou vinden zien. Ik vind het een zwaar overdreven reactie, en bijna altijd als de naam valt begint er wel iemand een tirade afsteekt over die knul in plaats van het gewoon te negeren. Maar goed.

En Robert, heeft er al een verandering plaatsgevonden?
Oud 10-10-2012, 06:50
brandley3
brandley3 is offline
Citaat:
's nachts met de tondeuse er overheen. Klaagt hij een week, maar de ervaring leert hem wel levenslange lessen
looooooooooool XD zou hij dat niet merken gebruik een stille schaar
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 10:14
Verwijderd
Citaat:
looooooooooool XD zou hij dat niet merken gebruik een stille schaar
Alsof het helemaal moet lukken

Eén kale baan recht over zijn hoofd is voldoende hoor, de rest regelt hij zelf bij de kapper.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten