Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou aangeven dat jij denkt dat je het niet mooi gaat vinden, maar je kan m niks verbieden. En als hij het toch doet, dan durf ik te wedden dat het best gauw went en je het lang niet zo erg vindt. Het blijft je vriend en hij blijft dezelfde persoon, maar dan een ander kapsel.
|
Oh kom op zeg. Meest nutteloze reactie ooit.Dat roep je alleen maar omdat justin bieber een sociaal geaccepteerd (en ontzettend uitgekauwd) doelwit voor haatuitingen is, totaal niet om hoe hij eruit ziet. Ik heb ook niks met die knul maar die onbegrijpelijke drang van mensen om hem te pas en te onpas zo luidruchtig mogelijk te haten ben ik echt zó zat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Stel je niet zo aan zeg. Dat joch wordt te pas en te onpas op de meest bezopen manieren gekopieerd. En het ziet er niet uit. Klaar. Als iemand om meningen vraagt, krijgt hij of zij die. Daar is het een forum voor.
Dat ageren tegen meningen, kun je evengoed laten, want het gaat hier om een forum. Dus je reactie is behoorlijk nutteloos. En haten? Kom op zeg. Sinds wanneer staat iets lelijk vinden gelijk aan haat. Ga dan eerst eens onderzoeken wat haat precies is. In plaats van te pas en te onpas slingeren met die term. |
![]() |
|
Als mijn vriend zijn haar lelijk wil laten knippen, moet ie dat lekker zelf weten. Ik zal hem eerlijk zeggen dat ik het niet mooi vind, maar het is zijn hoofd en hij moet er mee rondlopen. En als je alleen maar trots bent op je vriend omdat hij mooi is, is er ook iets mis. En daarnaast: misschien staat het hem wel heel mooi!
||
Citaat:
En Robert, heeft er al een verandering plaatsgevonden?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
geen vrijgezel meer zijn hoe doe ik dat? Verwijderd | 36 | 16-04-2013 03:42 | |
Liefde & Relatie |
Je vriend hoeft toch niet per se knap te zijn..? Guinie | 46 | 14-01-2011 12:07 | |
Liefde & Relatie |
Stel dat. Verwijderd | 34 | 28-06-2003 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Mensen die lelijk zijn hoe kunnen ze aantrekkelijk zijn? king112 | 150 | 23-06-2003 22:36 | |
Liefde & Relatie |
raar als meisje groter is dan jongen? Buffy | 38 | 14-11-2002 10:26 | |
Psychologie |
Is hij geestelijk mishandeld? Brooklynn | 35 | 01-06-2002 18:04 |