Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij is nog best wel lastig om te weten wat je van jezelf mooi vindt. Je wordt vrijwel altijd wel beïnvloed door wat dan ook. Sowieso je draag je over het algemeen (tenzij je zelf kleding maakt, maar dan koop je alsnog de stof, tenzij je dat ook zelf maakt) wat anderen al voor je bedacht en gemaakt hebben.
|
Ik betrap mezelf erop soms mensen te beoordelen op wat ze dragen.
Stukje menselijke stupiditeit, desalniettemin ben ik er van overtuigd dat je moet dragen wat leuk vind of lekker vind zitten. Persoonlijk draag ik meestal bandshirts en een random broek waar preferabel geen gaten in zitten. 't is inmiddels alweer winter. Maar ik kijk ook niet neer op iemand die bijvoorbeeld per sé G-star draagt omdat het lekker zit. Ik kijk op iemand neer die G-Star draagt omdat het een statussymbool is.
|
Hebben jullie tijdens de lessen Nederlands niets belangrijkers te bespreken? Deze discussie heeft totaal geen waarde. Kun je het niet beter over de klimaatconferentie hebben, over de bonussen in de financiële sector, Geert Wilders of de PVV of over het lijsttrekkerschap van Ahmed Aboutaleb??????????
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
punk & ska punkbamii | 14 | 08-10-2004 18:18 |