![]() |
|
Verwijderd
|
En ik dacht nog, 'laat ik het er speciaal voor Kimvd extra dik bovenop leggen'
![]() Maar goed, on efil, het interesseert me verder niet zoveel of ons Kim een troll is of niet. Ik vraag me alleen af waarom je zoveel problemen hebt met dat ze een vast scharreltje gevonden heeft. Vind je de jongen waar ze 't mee doet ook een hoer? Waarom vind je dat seks (van anderen, wat je zelf doet moet je uiteraard zelf weten) aan banden gelegd moet worden, wat gaat er anders mis? |
![]() |
|
Zullen we weer ontopic naar de kwestie van hoeveel seks je hebt per week?
Jullie mogen best discussiëren over wanneer een dame of heer te veel sekspartners heeft en of dat wenselijk is of niet, maar open dan even een nieuw topic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterker nog, ze geeft zelfs aan dat ze wil weten wat normaal is. Dat doet ze niet zo heel eloquent, maar stellingen als 'met X keer per week word je een hoer' en 'nah, moeten mensen zelf weten' lijken me daar heel relevant voor. |
![]() |
|
Als je het zo stelt mag je er in het algemene inderdaad wel zo over discussiëren. Maar het is niet de bedoeling dat er wordt gediscussieerd over of kimvd een troll is of niet en ook niet of specifieke forumers hoeren zijn, en daar ging het hard op af.
||
Citaat:
Totaal geen problemen mee, leuk voor haar. En dat ze vaak seks heeft of wil hebben, of fijn vind, blijkt uit andere posts van haar, moet ze natuurlijk ook zelf weten. Maar als je me dingen aankomt als: ''meestal dezelfde maar af en toe een ander''. Sorry, maar dan ben je in mijn ogen een hoer. Maar ze komt hier toch op een forum vragen wat normaal is, nou iedereen heeft zijn eigen mening over wat normaal is en wat niet, en ik geef hier mijn mening. Wat betreft of die jongen ook een hoer is, misschien denkt hij wel dat hij de enigste is waar Kim op het moment seks mee heeft, en word hij voorgelogen? Misschien weet hij dit wel, en dan vind ik dat jammer voor hem, dat hij zijn penis in iets wil duwen waar dagelijks iets anders in zit. En over je vraag: ''aan banden gelegd moet worden''. Een persoon als zij zal niet de eerste worden die uitgekotst word door heel haar vriendenkring of familie, omdat ze bekent staat als de hoer van het dorp. En dan is het vervolgens huilen. Ik kan geen vaste vriend meer vinden. Mensen gebruiken me voor seks. etc. Iig, daar heb je mijn antwoorden, en als je daar iets op hebt aan te merken, pm me dan maar. |
![]() |
|
Ik heb vooral iets aan te merken op je spelling.
Ik vind je ideeën over seks ook raar, al zou ze zich elke dag door 5 kerels laten uitwonen, dat moet ze dan toch lekker zelf weten? Het is haar lichaam en ze doet er verder niemand kwaad mee (zolang duidelijk is dat het alleen om seks gaat natuurlijk). Daarbij vragen hoeren geld en doen ze het niet altijd voor hun plezier. En met veel meer mannen op een dag dan zij in een week. En dan nog, boeiend, ze dwingt jou toch niet hetzelfde te doen. Om even antwoord te geven op de vraag in de op: ik sta op het moment droog, maar in tijden dat dat niet zo is, varieert het van 1x per week tot 6x per dag.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 26: Ladykillers, Shrek 2 + Verwacht: Thunderbirds. AJMouse | 3 | 12-08-2004 12:32 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 25: Raising Helen, Sylvia AJMouse | 5 | 11-07-2004 18:04 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 24: Eurotrip en meer! AJMouse | 5 | 20-06-2004 17:40 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 22:25 | |
Vrije tijd |
voorspellingsgame 2002-2003 WEEK 02 Tofke_H | 97 | 26-08-2002 19:35 | |
Vrije tijd |
Sport-voorspellingsspel 2002-2003 - WEEK 01 Tofke_H | 68 | 21-08-2002 13:27 |