Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2012, 22:09
NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Hoi!
Mijn naam is Elisa!

Ik zal op dit forum actief zijn namens een site die ik een paar weken geleden heb opgericht in samenwerking met andere leerlingen en studenten. De site gaat over de studiekeuzes waar wij als leerlingen op de HAVO voor komen te staan, of al voor gestaan hebben. We hopen dat jullie wat aan onze site hebben!

We horen graag jullie mening, tips, op of aanmerkingen! Dus neem gerust contact met ons op!

Laatst gewijzigd op 07-10-2012 om 11:55. Reden: Niet overal de link naar je website spammen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2012, 20:14
NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Door een reactie van iemand in een ander topic besef ik me, dat ik de informatie nog een beetje had moeten aanvullen...

Wie ik ben?

Ik ben Elisa! 17 jaar en zit in HAVO 5. Ik kamp (misschien te erg) met de vraag wat ik NadeHAVO wil, vandaar die gebruikersnaam.

Wat ik hier kom doen op het forum?

Vanalles.

Ik ben er zo'n een die van alle markten thuis is.

Ik hou van theater, toneel, kunst. Ik maak het ook allemaal. Een sportieveling zou je me ook kunnen noemen... Ik voetbal, ik schaats, ik ski, ik skeeler, ik loop hard, enz. Verder houd ik van gezelligheid en dergelijke. Waar mijn creativiteit op dit moment vooral heel erg naar uit gaat is de nieuwe site die ik aan het maken ben.

Ik weet zeker dat ik nog steeds van alles vergeten ben op te noemen. Maar dat ben ik, een beetje chaotisch...

Laatst gewijzigd op 07-10-2012 om 11:55. Reden: Niet overal de link naar je website spammen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 12:57
Pluis
Pluis is offline
Welkom op het forum!
Zoals je ziet heeft mijn collega je posts een beetje aangepast in verband met onze regels over reclame.
Desalniettemin zijn mensen die verstand hebben van studiekeuze meer dan welkom op het forum. Er komen op het subforum studiekeuze regelmatig vragen langs van scholieren die moeite hebben met het kiezen van een opleiding en daar zijn tips en adviezen altijd welkom.
Veel plezier en succes hier!
Oud 07-10-2012, 15:29
Sebastien
Sebastien is offline
Welkom hier Elisa!
Oud 07-10-2012, 16:43
TeenageDream
TeenageDream is offline
Boe!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 22:46
NadeHAVO