Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je hebt natuurlijk nog de verlaagde opel gsi ![]() je hebt natuurlijk het simpel gouden kettinkje, maar je hebt ook nog de koningskettingen ![]() etc. etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- in trainingsbroek, witte badstof sokken + slippers naar de videotheek op de hoek lopen. - met de verlaagde Golf GTI 16v 2.0 turbo met dubbele Scania-pijp erheen crossen, auto dwars op de stoep zetten en halve doorgang blokkeren. - om half 3 'snachts met een sjekkie op de lip een film uit de automaat trekken. ![]() |
![]() |
|
*verslikt zich in z'n pakje sinaasappelsap* Het bier was op
![]() ![]() ![]() Oké, nu nog de pauper in spé: -mags of enig ander hippe schoensoort -cars spijkerbroek met van die hippe vlakken en rare naden -zo'n blousje met een draak erop dit evolueert tot: -de schoenen worden slippers -de spijkerbroek blijft op miraculeuze wijze nog steeds als een basic kledingstuk -zo'n trui met een streep op borsthoogte, veelal van zo'n ribbelige stof |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Kleding is haast nooit van zich zelf ordinair, het gaat erom hoe je het combineerd en inderdaad ook wat voor mens erin zit.
een strak glimmend roze shirtje kan bijv. cemslut heel goed staan maar een chantal met een vriend met scooter met ingebouwde stereo (je krijgt het plaatjke) staat t ordinair. een rokje boven de knie gecombineerd met een shirtje wat de naam shirt niet verdient omdat het meer een touwtje is en hoge laarzen met immense hakken is ordinair. Combineer je het echter met een effen zwart stijlvol hoogsluitend shirt en met normale schoenen is het helemaal niet ordinair. Combineer je het met kisten en een vaag shirt en veeeeel assecoires vind ik het ook niet ordinair (dan is het alto)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
heb nog wat toe te voegen...
![]() - vies, lang haar in een staartje (voor man) Daaronder trainingspak met witte sokken en slippers ![]() - Platina blond haar (met uitgroei) legging met sokken en sportschoenen, en strak (te klein) hempje
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Onderbroekhotpants,en dan zo'n wit shirtje(zwarte bh eronder) waar dan op staat "kiss me" en dan van die lelijke laarzen eronder...neh Of van die markt-glitter topjes bestaande uit 1 touwtje,en dan zo'n schuin afgesneden rok eronder. Maar een kledingstuk op zich kan niet ordinair zijn het ligt er maar gewoon aan hoe je het combineerd...zoals iedereen hier al zei ![]() |
![]() |
|
Hallo!!!!
Wat ik dus echt ordinair vind qua kleding is: - mini rokje met topje met spaghettibandjes (+lage hals) en dan echt van die hele hoge laarzen.... (de kleding op zich is misschien nog te doen als je het anders combineert, maar deze combi staat toch echt heel hoerig naar mijn mening...) - een zilvergrijze broek met zo'n hawaiishirt eraan en dan een grote ketting aan de broek (met lege portomonnee) en dan versleten sportschoenen eronder.. misschien kun je de gouden nepkettingen zelf bij bedenken!! sorry maar zo'n combi vind ik wel zo goedkoop... het is zo'n combi waarvan die persoon zelf denkt dat hij ermee indruk maakt.. maarruh!! dus niet!!! maja .... er is vast nog wel meer te bedenken!! cya, diamonde |
![]() |
|
![]() |
Ik werk in Leiden en daar zie je soms ook van die ordinaire types voorbij lopen. Geblondeerd haar, geheel dood, en dan in zo'n grote staart boven op het hoofd, met zo'n roze elastiek erin. Blauwe oogschaduw, veel mascara (wimpers die stokjes lijken). Truitje van de markt, roze met glitters. Stretchspijkerbroek met bloemen en blokhaklaarzen. Dan hebben ze gouden kettingen om hun nek met eigen naam (Anita) en kinderen (Wesley (heel Leidse naam), Kimberley en Britney) Kinderen lopen ook in de meest vreselijke kleren, hebben ringetjes in oren en om vingers (met 2 jaar oud al)....
En dan schreeuwen ze meestal nog tegen elkaar ook....Dat vind ik ordinair. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maja wie ben ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Paar vraagjes,hoe zitten jullie mannen nou echt in elkaar? kosamlover | 54 | 19-11-2015 07:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Lifestyle |
Kleine enquete over kleding... Suffocation | 45 | 26-05-2005 22:51 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in de luchtvaart/het toerisme Pan Am | 5 | 19-10-2003 07:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de man op af bij een meisje? ^AmArU^ | 25 | 18-03-2002 21:37 |