In mijn geval vond ik het niet zo heel zwaar, maar dat komt omdat ik in het eerste half jaar 45 ECTS deed, geen 60. Dus eigenlijk maar anderhalve studie.
Maar goed

qua vrije tijd: Ik roeide er nog fanatiek naast (minimaal 4 keer per week roeien maar meestal wel 5 of 6 keer) en ik heb ook nog een tijdje daarnaast 2 dagen in de week gewerkt. Die combinatie (studeren, werken en roeien) werd me wel teveel (toen had ik geen tijd meer over voor vrienden en feestjes), maar voor de rest was het allemaal prima te combineren.
Ik heb echter veel mazzel, ik doe een studie met heel weinig studenten waardoor wij onze eigen colleges kunnen inplannen. Mijn colleges overlappen dus nooit, daar zorg ik zelf voor. Als je wel overlappende colleges hebt is het al iets moeilijker: Je tentamens maken zonder colleges kost veel meer tijd puur aan het studeren. Dus ik zou als je het echt wil doen zsm contact opnemen met het studiecoördinaat (of hoe ze het ook maar noemen aan jouw universiteit) en vragen of het een combinatie is die te doen is. Ik doe 2 alfa-studies, dat is sowieso makkelijker combineren dan 2 beta-studies volgens mij.