Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm, 80+ physical doe ik volgens mij al gewoon met munne scimitar (Wanderer); maar ik zal eens gaan kijken; had een klein rondje gelopen in New Londo Ruins maar was dus nogal wat underleveled. Momenteel even aan het grinden in Undead Burg
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Maargoed, het is een handig zwaardje voor straks in Blighttown (poisongebied, gruwelijk vervelend). Quelaag is dood trouwens, en ben nu in Sen's Fortress. Die ga je frustrerend vinden. Heb nu ook de lightning spear, 160 phys en 160 light damage, én je kan blocken en aanvallen tegelijk. Echt een ideaal wapen. Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Als je Quelaag moelijk vindt, probeer Ornstein & Smough
![]() Heb nu Sen's Fortress, Anor Londo (echt een mooi level) en The Duke's Archives doorlopen, inclusief bossfights. Ben nog steeds tevreden met m'n lightning spear. Ik geloof dat ik er al meer dan 50 uur in heb zitten en ben nog maar op de helft van de storyline, en misschien pas op 10% van alles wat je kan vrijspelen. Kwaliteit voor m'n geld dus. Ik denk dat ik straks weleens de New Londo Ruins kan gaan checken, die wraiths werden me eerst constant fataal...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb die crest of Artorias ook maar gekocht, was wel zo handig om Sif asap te verslaan. Ik zal die run eens een paar keer doen, bedankt ![]()
|
Heb gisteren weer wat metertjes kunnen maken..ben nu pas in Blighttown, dus nog genoeg te doen. Wel een tijdje zitten levelen in The Depths, de ratten droppen vrij vaak humanity en een paar keer co-op de boss verslaan leverde al snel een goeie 50k souls op
![]()
||
Citaat:
![]() Misschien ook even levelen voor resistance en endurance, en een goed schild vinden.
||
Citaat:
![]() Ik heb hem een paar dagen terug uitgespeeld, maar ik moet nog zoveel vrijspelen. Heel veel sorceries, heel veel pyromancies, miracles, wapens, upgrades, en ben pas characterlevel 92. Ik speel nu met een lightning spear +5 (444 dmg) maar die heeft geen synergists met statpoints. Eigenlijk ben ik wel geïnteresseerd in Greatsword of Artorias (veel phys dmg, veel mag dmg, scaled met str, dex, faith en mag, en is ook nog eens divine, zodat die skeletten blijven liggen). Dit samen met Greatshield of Artorias (stability 88, no more pain) lijkt me best über op latere levels. Zit nu weer in m'n nieuwe cycle. Nu op jacht naar Twinkling Titanite voor wat armor upgrades. (gebruik nu nog Havel's Helm, Gold-Hemmed armor, Gold-Hemmed skirt en Tattered Cloth manchette +9). Dat samen met m'n Black Knight Greatshield +10 zorgt voor behoorlijk wat defense. Wat betreft makkelijker/moeilijker dan Demon's Souls: ik vind de bossfights intenser en moeilijker dan bij Demon's Souls, dat spel had maar 2 (redelijk) moeilijke bazen (King Allant en Maneater). Ik vind het wel prettig dat het hele World Tendency en Character Tendency is komen te vervallen. Je moest in Demon's Souls wel heel erg op je tellen passen anders was heel je gamecycle verneukt. Het spel is wel een flink stuk groter en uitgebreider dan Demon's Souls, de omgevingen zijn mooier, groter en diverser, er zijn meer verschillende soorten vijanden, wapens, armor, magic. Het hele Pyromancy-begrip is geweldig, omdat er zoveel van zijn. Het bonfire-principe is goed uit de verf gekomen en de Covenants vind ik ook erg geslaagd. Multiplayer is geniaal als vanouds. Hopelijk maken ze hier een serie van ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zelf heb ik een bloedhekel aan Blighttown. De vijanden zijn vervelend, er zijn talloze doodvalmogelijkheden en de bodem is een poisonswamp. Het enige positieve is dat, wanneer je lid bent van de Forest Covenant, Shiva of the East beneden spawnt. Aan de andere kant van de houten omheining staat z'n bodyguard, een semi-invisible ninja. Slacht hem en hij dropt de Dark Wood Grain Ring. Hiermee kan je ninjaflips maken ipv rollen, is een stuk sneller en je kan dat tot 50% van je equip burden. M.a.w. sneller voortbewegen + zwaardere armor dragen. Ik gebruik die + Cloranthy Ring (stamina recovery) en het is absoluut de moeite waard.
|
Nu:
Mask of the Child Armor, Gauntlets en Leggings of the Giant (+5) Lightning Zweihander +5 (721 dmg) Greatshield of Artorias +5 Darkwood Grain Ring Ring of Favor and Protection Snel bewegen, perfecte defense en schild en veel hp+stamina. Ook erg fijn PVP!
|
Master key heb je inderdaad nodig om vanuit New Londo in the Valley te komen. Tenminste, via de shortcut. Als je het water in New Londo hebt laten wegstromen kan je via de bodem ook in the Valley komen. En vanuit Blighttown. En vanuit Darkroot Basin (shortcut via Undead Parish, Darkroot Garden en dan meteen rechts, pad naar beneden volgen)
Het schijnt dat je in de volgende patch de Master Key kan kopen van Domnhall of Zena (die merchant vlakbij the Gaping Dragon) op het moment dat hij in Firelink Shrine zit.
|
Verwijderd
|
Capra demon = deaud.
En de titanite demon ook; geen pijlen/bolts meer maar... Boeiend! Hij had nog een klein stukje HP over dus ik had zoiets van Nu bij de gaping dragon, welke wel weer een tandje hoger is qua HP/damage. Zelfs de drake sword, "my loyal crutch", trekt het niet. |
![]() |
||
Citaat:
En zorg dat je achter hem blijft. Focus op z'n staart en hak hem zo snel mogelijk af. Back off als ie springt en als ie z'n tanden in de grond slamt moet je aan z'n achterkant staan. Drake Sword zou prima moeten zijn voor dat gevecht.
||
Citaat:
Ben nu veel Kiln of the First Flame PvP aan het doen. Max hp, max stamina, max poise en dan dual hand ultra greatsword + great combustion als back-up werkt voortreffelijk. Van de 50 matches misschien 5-6 verloren.
|
Als je de Master Key hebt kan je in Blighttown komen zonder drakes tegen te komen. Als je via Darkroot Basin gaat kom je 2 drakes tegen, maar die hebben slechts een hele korte aggro dus je kan daar makkelijk voorbij rennen (gewoon links aanhouden).
|
Tussen de gewone spear en winged spear zit weinig verschil. Partisan heb ik nog nooit gebruikt maar wel een Pike, en die heeft wat andere runningmoves en strong moves.
In Sen's Fortress vind je de Lightning Spear en die ga je erg prettig vinden op je eerste playthrough. Sowieso kan je je achter je schild verstoppen TERWIJL je aanvalt maar het ding doet ook nog eens massive damage, vooral upgraded. Maar verpest er geen titanite slab aan, dat is ie dan weer net niet waard.
|
Je bedoelt de gewone spear? Gewoon tot +10 brengen, is wel even voldoende om Quelaag mee te mollen (voor de rest voornamelijk light armor, je hebt snelheid en dodge-vermogen nodig). Daarnaast altijd voornamelijk voor lightning gaan tenzij je de catacombs in gaat, dan is holy/divine the way to go.
|
Verwijderd
|
Zo, redelijk hard doorgetrapt: boss genocide gepleegd:
Quelaag? Dood. Easy trouwens. Hydra? Dood Black knight onderin undead asylum? Dood. Katten? Dood. Blighttown is een kwestie van even doorgrinden tot je niet meer kapotgaat (althans, hard) aan die toxin snipers. Upgraded eagle shield + wolf ring = poise -> hoog. |
![]() |
|
Ik ben benieuwd wat je van Ornstein & Smough vindt. Samen met de Four Kings vind ik dat de moeilijkste baas (op de eindbaas na dan, die gunt je geen seconde rust).
Ik heb ontdekt dat een Demon Great Machete +15 + Great Magic Weapon iets van 948 damage doet. Ik ben wat met parrying/riposte aan het oefenen en in PvP is dat wapen vaak een one hit kill. Werkt ook goed tegen diezelfde eindbaas.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
The elder scrolls: Skyrim. Verwijderd | 211 | 14-10-2016 23:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over kunstmatig leven Verwijderd | 46 | 28-08-2012 17:00 | |
Games |
Dark Souls Mobius | 11 | 05-10-2011 21:17 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Nothing but hate (was ffiez :mad: , hier t resultaat :p ) Black_Blasphemy | 1 | 24-12-2001 04:57 | |
Verhalen & Gedichten |
..Asphyxiating Soul.. AbusedPrincess | 20 | 28-10-2001 18:43 |