Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2012, 16:52
el!ze
el!ze is offline
hallo,
ik had een vraagje;
ik heb heel veel mee-eters op mn kin en ook wel wat op mn voorhoofd.
ik hoorde dat peel-off maskers wel eens helpen.
heeft een van jullie ervaring?
groetjes
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 20:31
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Die kunnen inderdaad wel goed helpen ! (:
Een simpele reiniging, lotion, crème - routine kan ook mee eters een beetje verminderen, maar daar moet je echt wel routine in krijgen ,
het lijkt wel een goed idee om je porien goed open te zetten voor je zo'n masker aanbrengt ,
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 17:34
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hey allemaal,

ik vroeg me af of iemand een manier weet om van mee-eters af te komen, ik had gehoord dat er van die neusstrips daar voor zijn maar werken die ook? en lang?

groetjes Daisy
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 01:04
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wist ik het maar.. Wel schijnt eiwit op je huid te smeren te helpen en koude douches ed.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 06:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een gezichtsreiniger vinden die goed voor jou werkt (voor mij helpt Scrub your Nose in it van Soap&Glory heel fijn, al heb ik niet echt mee-eters) en dan gewoon 's ochtends en 's avond je gezicht goed schoonmaken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 11:52
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ok, ja misschien moetik maar eens op zoek naar een normale gezichtsreiniger x)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 15:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een goede facewash of scrub idd. Ik heb een hele tijd dat dagelijkse scrubspul van Nivea Young gebruikt en dat werkte wel goed. Nu gebruik ik die met komkommer en lime van zo'n Kruidvat huismerkachtig iets.

Edit: kruidvat huismerk is Essence.

Laatst gewijzigd op 23-10-2012 om 10:59.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 23:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik las ooit in Cosmogirl dat je een nat washandje een seconde of 20 in de magnetron moest leggen en dat dan op je gezicht. Geen idee of het werkt, maar proberen kan geen kwaad
Oud 23-10-2012, 04:37
ArendaW
ArendaW is offline
http://www.amazon.com/Comedone-Extra.../dp/B0013BQHW0
Comedone extractor! Voor de echte mee-eters. Voor de rest goed schoonmaken, stoom of een warm washandje helpt inderdaad om je porien te openen en daarna toner gebruiken
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 14:56
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
http://www.amazon.com/Comedone-Extra.../dp/B0013BQHW0
Comedone extractor! Voor de echte mee-eters. Voor de rest goed schoonmaken, stoom of een warm washandje helpt inderdaad om je porien te openen en daarna toner gebruiken
dat ziet er bestwel eng uit eigenlijk.. xD
ik ga wel eerst dat met het warme washandje proberen, das ook gratis, ik heb namelijk geen rooie cent atm :3
dankjewel voor de reacties! ^^
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 16:01
Martiño
Martiño is offline
Even de twee recente topics samengevoegd...
Oud 24-10-2012, 15:27
Rivka
Rivka is offline
Ik zou als ik jou was eerst naar de huisarts gaan en met hem/haar zoeken naar een oplossing. Als die dan een crème of iets dergelijks voorschrijft wordt het in principe door de verzekering gedekt en hoef je dus ook geen bakken geld uit te geven aan drogisterijtroep (sorry), die vaak veel irriterende stoffen bevat en je probleem meestal alleen verergert.

Een heel goede tip die ik je kan geven is: koop jojoba-olie! Het is bij De Tuinen voor een tientje te koop en ik heb met één flesje meer dan een halfjaar gedaan. Het is natuurlijk, heel mild en verstopt je poriën niet. Ook is het niet vettig (ook al noem je het olie). Je kan het gebruiken als reiniger (bij mij verdwijnen mee-eters dan als sneeuw voor de zon) en als hydraterend middel voor je huid, ook op je lichaam en bij huiduitslag. Als je een vette huid hebt hoef je je huid na het reinigen met jojoba-olie niet eens meer apart nieuwe olie aan te brengen. Als je echt weinig geld hebt en op zoek bent naar één multifunctioneel, awesome product zou ik dit kopen.
Oud 24-10-2012, 23:48
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ik zou als ik jou was eerst naar de huisarts gaan en met hem/haar zoeken naar een oplossing. Als die dan een crème of iets dergelijks voorschrijft wordt het in principe door de verzekering gedekt en hoef je dus ook geen bakken geld uit te geven aan drogisterijtroep (sorry), die vaak veel irriterende stoffen bevat en je probleem meestal alleen verergert.

Een heel goede tip die ik je kan geven is: koop jojoba-olie! Het is bij De Tuinen voor een tientje te koop en ik heb met één flesje meer dan een halfjaar gedaan. Het is natuurlijk, heel mild en verstopt je poriën niet. Ook is het niet vettig (ook al noem je het olie). Je kan het gebruiken als reiniger (bij mij verdwijnen mee-eters dan als sneeuw voor de zon) en als hydraterend middel voor je huid, ook op je lichaam en bij huiduitslag. Als je een vette huid hebt hoef je je huid na het reinigen met jojoba-olie niet eens meer apart nieuwe olie aan te brengen. Als je echt weinig geld hebt en op zoek bent naar één multifunctioneel, awesome product zou ik dit kopen.
ok ik zal dat wss gaan kopen dankjewel!
en nee ik ga er niet naar de dokter voor, zo erg is het niet, je ziet het ook nauwelijks, maar ik heb het het liefst helemaal weg :3
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 22:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ja, de huisarts heeft wel wat belangrijkers te doen dan een puber met een paar mee-eters helpen, hoor.
Oud 26-10-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, de huisarts heeft wel wat belangrijkers te doen dan een puber met een paar mee-eters helpen, hoor.
? De huisarts is maar wat blij om makkelijk centjes te verdienen met een standaard recept uitschrijven voor een standaard probleem.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2012, 12:10
Verwijderd
Lijkt me ook wat overdreven hiervoor naar de ha te gaan..

Je gezicht elke dag 10min stomen werkt ook goed, en erna goed afvegen met wat water.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 14:00
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
? De huisarts is maar wat blij om makkelijk centjes te verdienen met een standaard recept uitschrijven voor een standaard probleem.
ik ken geen recepten voor mee eters
Oud 28-10-2012, 18:18
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Nee goed, maar ik denk dat het er ook van afhangt hoe erg het is, dat kan ik via internet ook niet zeggen. Ik ken wel iemand die echt nare, grote mee-eters had die niet verdwenen. Ze baalde er zo erg van dat ze niet verdwenen en toen is ze naar de huisarts gegaan. Die schreef een recept voor een bepaalde crème uit en nu heeft ze nergens last van. Ik zou ook niet gaan als ik maar een paar kleine mee-eters op mijn neus had, maar als je er erg veel hebt is het wel fijn dat het kan, toch?

Regels voor berichten