Advertentie | |
|
![]() |
|
Communication is key. Iedereen wil weer wat anders en je komt er maar op een manier achter: praat met elkaar, kom er achter wat je van elkaar verwacht en wat jullie leuk en stom vinden. Jullie zullen er allebei wat tijd en energie in moeten steken en wat interesse richting elkaar moeten tonen (van beide kanten dus) om een leuke relatie op te bouwen.
|
als ze je echt leuk vind hoef je niet de hele tijd geld uit te geven.
wees aardig en luister naar de dingen die ze meemaakt (al doe je alleen maar alsof je luistert) soms een filmpje of een wandeling gezellig lijkt me maar niet elke week ontbijt op bed werkt ook goed maar alleen al samen zijn moet toch genoeg zijn! dat je überhaupt liefde hebt gevonden daar gaat het toch om en niet over het kopen van liefde je moet niet altijd willen shoppen en films willen kijken etc. suc6 ermee man ![]() xx |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de reacties allemaal! Heb allereerst wel nieuwe ideeën gekregen om met mijn volgende vriendin te doen, en ik denk dat ik hierdoor een beetje inzicht heb gekregen in mijn vorige vriendin. Ze hield, naast uitgaan en seks, eigenlijk helemaal van niks denk ik als ik 't zo lees. Hopelijk houdt mijn vriendin na de vorige wel van dingen naast dat....
![]() Rochester |
![]() |
|
![]() |
Ga met haar naar de bibliotheek en gooi haar dan een Reese: http://www.klocwork.com/blog/wp-cont...05/reeces.jpeg
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |