Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2012, 10:17
Rochester
Rochester is offline
Hoi,

Ik heb niet echt behoefte om helemaal uit te leggen waarom ik hier dit topic open, dus laat ik maar gewoon meteen beginnen.

Ik zoek "dingen" (activiteiten enzo?) die een "goed" vriendje doet op een dagelijkse dag. Mijn vorige vriendin werd schijtziek van iedere keer maar wandelen, iets drinken of een film kijken, dus wil ik dat bij de volgende (die nu al heel dichtbij is) beter aanpakken. Iemand suggesties?

Rochester
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2012, 10:47
Verwijderd
Op een dagelijkse dag (whatever that may be) is een vriendje geïnteresseerd en wil hij graag weten wat zijn vriendin bezig houdt. Ik snap niet zo goed wat je bedoelt, geloof ik. Wil je activiteiten die je met je vriendin kunt gaan doen? Daar staat een heel topic van bovenaan de pagina,
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 11:14
Verwijderd
Ik snap het denk ik ook niet zo goed . En verder, het boeit me echt geen flikker wat ik doe met mijn vriendje zolang hij er maar bij is. Dat kan op de bank hangen en film kijken zijn, dat kan uitgaan zijn, naar de film toe of voor mijn part samen in de trein zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 11:20
Verwijderd
Op een dagelijkse dag word je wakker, maak je ontbijt op bed, zet je thee, haal je de krant, enz.

Ik zou gewoon aan de vriendin vragen wat zij nou wil. Vrouwen willen graag het idee hebben dat er naar ze geluisterd wordt (ongeacht of het werkelijk gebeurt).
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 12:30
Verwijderd
Een goed vriendje leidt dagelijks zijn eigen leven. Een goed stel heeft daarin genoeg activiteiten die ze beide samen leuk vinden. Als jij als vrijgezel houdt van 4 uur per dag tv kijken, dan is het wel handig als jullie daarin matchen. Maar je dagelijkse leven omgooien moet in essentie hetzelfde blijven, alleen gedeeld.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 12:40
Verwijderd
Je vorige vriendin moet haar bek houden. Er zijn geen maatstaven voor een goed vriendje want iedere bitch wil wat anders. Wellicht is je aanstaande chickie wel dol op wandelingetjes en films kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 15:30
Volk
Volk is offline
Had je vorige vriendin dan zelf geen ideeën? Vind het nogal raar dat ze schijtziek wordt van iets en dan zelf geen alternatief aandraagt. Klinkt meer alsof zij niet zo'n goed vriendinnetje was in plaats van dat jij iets verkeerd deed.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 15:45
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als jullie echt verliefd op elkaar zijn dan maakt het geen zak uit wat je doet, dan kun je wandelen, drankjes doen, film kijken zoveel je wilt en heb je het alsnog leuk. Voor de variatie kan je eens iets anders verzinnen, samen uitgaan, feestje vieren, fietstochtje maken, gaan roeien, samen sporten, samen naar een concert, samen muziek maken, samen schaatsen, waar je maar zin in hebt.
Oud 25-10-2012, 08:36
feniks
feniks is offline
En niemand die seks noemt? Ik zou als vriendin ook schijtziek worden van al dat gewandel, tv kijken en dat soort shit, terwijl ik gewoon een goeie beurt wil...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 08:55
Verwijderd
Citaat:
En niemand die seks noemt? Ik zou als vriendin ook schijtziek worden van al dat gewandel, tv kijken en dat soort shit, terwijl ik gewoon een goeie beurt wil...
Leeftijd is op dit moment een variabele, dus het zou niet mijn eerste suggestie zijn. Wie weet is ze veertien, dan kán het (geef ik meteen toe), maar lijkt het me ook stug dat het een harde eis wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 10:50
Verwijderd
Ook omdat dit over een nieuw vriendinnetje gaat. Ik nam eigenlijk aan dat TS nog tiener is en die zullen niet gelijk meteen maar in bed springen bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 15:49
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Je vorige vriendin moet haar bek houden. Er zijn geen maatstaven voor een goed vriendje want iedere bitch wil wat anders. Wellicht is je aanstaande chickie wel dol op wandelingetjes en films kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Of 'n halve middag lekker op bed liggen knuffelen en dergelijke
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 10:23
Pluis
Pluis is offline
manman, het meiske kan toch zelf ook iets leuks verzinnen? Je hebt samen verkering, dus je verzint ook samen wat je gaat doen.
Oud 26-10-2012, 11:28
Martiño
Martiño is offline
Communication is key. Iedereen wil weer wat anders en je komt er maar op een manier achter: praat met elkaar, kom er achter wat je van elkaar verwacht en wat jullie leuk en stom vinden. Jullie zullen er allebei wat tijd en energie in moeten steken en wat interesse richting elkaar moeten tonen (van beide kanten dus) om een leuke relatie op te bouwen.
Oud 28-10-2012, 15:43
yvette<3
yvette<3 is offline
als ze je echt leuk vind hoef je niet de hele tijd geld uit te geven.
wees aardig en luister naar de dingen die ze meemaakt (al doe je alleen maar alsof je luistert)
soms een filmpje of een wandeling gezellig lijkt me maar niet elke week
ontbijt op bed werkt ook goed
maar alleen al samen zijn moet toch genoeg zijn! dat je überhaupt liefde hebt gevonden daar gaat het toch om en niet over het kopen van liefde je moet niet altijd willen shoppen en films willen kijken etc.
suc6 ermee man
xx
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:26
Volk
Volk is offline
Citaat:
(al doe je alleen maar alsof je luistert)
Als je interesse moet gaan veinzen kun je het beter uitmaken en iemand zoeken die beter bij je past. Of in ieder geval, ik heb liever dat iemand tegen me zegt dat hij iets niet interessant vindt dan dat hij me voor de gek gaat houden. Liever nog heeft mijn vriend echt interesse in mij.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 16:12
Rochester
Rochester is offline
Bedankt voor de reacties allemaal! Heb allereerst wel nieuwe ideeën gekregen om met mijn volgende vriendin te doen, en ik denk dat ik hierdoor een beetje inzicht heb gekregen in mijn vorige vriendin. Ze hield, naast uitgaan en seks, eigenlijk helemaal van niks denk ik als ik 't zo lees. Hopelijk houdt mijn vriendin na de vorige wel van dingen naast dat....

Rochester
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 23:30
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Ga met haar naar de bibliotheek en gooi haar dan een Reese: http://www.klocwork.com/blog/wp-cont...05/reeces.jpeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten