Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2012, 23:02
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
In mijn klas pesten bijna alle jongens de meisjes met z'n alle en mij pesten ze het meest
Heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2012, 11:13
bloodyb
bloodyb is offline
Ga er eens met je mentor over praten?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 17:03
Verwijderd
Hard in de balletjes knijpen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 17:05
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
Hard in de balletjes knijpen.
en daarna schoppen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 13:31
bierkoning
bierkoning is offline
meisjes plagen, kusjes vragen. Ze vinden jullie gewoon leuk. Niks van aantrekken, en anders alle bovenstaande tips opvolgen
Oud 19-07-2012, 15:35
Verwijderd
Citaat:
meisjes plagen, kusjes vragen. Ze vinden jullie gewoon leuk. Niks van aantrekken, en anders alle bovenstaande tips opvolgen
Plagen en pesten, groot verschil

Waarom pesten ze je denk je? Wat zeggen ze dan bijvoorbeeld? En hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 22:32
Boogschuttertje
Boogschuttertje is offline
Die jongens moet je negeren, ik weet dat het moeilijk is, maar het is wel het beste. En die jongens anders net zohard terug pesten. You can do it. x
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 00:03
MarcWeller
MarcWeller is offline
Ik zie de kranten titel al:
a Nightmare on ....street
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 21:05
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Nieuw schooljaar Nieuwe klas M'n nieuwe klas is veel leuker maar ik zie de jongens van m'n vorige klas nog steeds in de pauze .
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 21:12
Sergay
Sergay is offline
Negeren, en je mentor hierover spreken dat je er last van hebt. Iemand moet ze toespreken zodat ze kappen.
School moet een fijne plek voor je zijn, geen rotplek waar je met moeite heen gaat en je angstig voelt.

Wat je ook kan doen is.. maar dit is heel lastig.
Je bitch-mode aanzetten en terug opmerkingen maken.
Als ze bijv iets over je lichaamsdeel zeggen.. dan roep je gwn lachend terug "ohja? kom je wat tekort jongentje, jammer voor je dat je niet interessant genoeg voor me bent"
Gewoon verwaand terugdoen en een koude gezicht opzetten.
Hier hebben ze meestal een hekel aan weten dan al dat ze verloren hebben, sommige snotneuzen blijven dan doorgaan en dan houdt het nooit op.

Je moet zelf de grens aangeven, duidelijk zijn in wat je voelt en denkt.. gewoon zeggen.
"Beter blijf je 2 meter uit me buurt anders kan ik dalijk 2 uur onder de douche staan want ik ruik je oksels vanaf hier"
Dan pak je ze lekker hard terug

Niet de beste tips maar pestkoppen moet je ook hard aanpakken of gewoon negeren.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 17:47
Verwijderd
Hoe oud zijn ze? 10?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 21:22
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
13 / 14 xd
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 08:10
teddybeer1999
teddybeer1999 is offline
Citaat:
In mijn klas pesten bijna alle jongens de meisjes met z'n alle en mij pesten ze het meest
Heeft iemand tips?
ja hoor je moet gewoon naar je mentor gaan of tijdens mentoruur in de klas zeggen dan durven ze niets meer of de (baas) van het groepje uitschakelen dus dat hij/zij een gesprek met je mentor. En als dat niet help slaan enzo(niet de beste optie maar ach ze moeten het eens leren)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 12:51
Mati
Mati is offline
Citaat:
Wat je ook kan doen is.. maar dit is heel lastig.
Je bitch-mode aanzetten
Je bedoeld zeker Judeska-mode: "Beter skuif je naar achter of anders klap ik je tegen de vlakte flappie."

Maar ja, zoals de meeste zeiden: gewoon negeren. Laat vooral niet zien dat je het erg vind dat ze je pesten. Je moet altijd je pokerface opzetten tijdens zulke momenten. Wat ook wel helpt is om heel poeslief terug te doen. Ze schelden je uit maar jij antwoord gewoon iets als "Ik vind jou ook heel lief" of "I love you too". Helpt echt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 14:07
Verwijderd
Volgens mij is het terugpakken van de pestkoppen niet het beste. Als je ziet dat iemand gepest wordt, kom voor diegene op. Wordt je zelf gepest? Ga dan niet van alles doen en zeggen, dan vinden ze het alleen maar leuker.

Vat het op als een grap en gebruik zelfspot. Kijk maar eens naar cabaretiers, sommige kunnen dat heel goed. Een pestkop vind niets zo erg als vergiffenis. Dus doe gewoon gezellig mee als ze jou pesten! Maar zet wel een glimlach op, want als je het huilend zegt heeft het weer geen effect.

Misschien zal je de eerste keer al meteen het effect zien van deze "tacktiek" maar het kan ook dat het pas na een week of twee resultaat oplevert.

Vraag je je af hoe ik aan deze tips kom? Ik zal het je eerlijk vertellen, ik heb en ben zelf gepest en weet dus prima hoe het in elkaar zit. Dus doe er je voordeel uit.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:28
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Ik heb geen last meer van die pesterijen, hier kan een slotje op
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 21:56
Monkey020
Monkey020 is offline
Gewoon uithalen niet bang zijn Ookal word je geschorst je hebt je eer terug en zo zullen ze jou respecteren
Met citaat reageren
Oud 07-11-2012, 12:48
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik heb geen last meer van die pesterijen, hier kan een slotje op
Fijn dat je er geen last meer van hebt, maar misschien is het voor andere forumers nog interessant, dus kan ie gewoon open blijven.
Reageren

Regels voor berichten