Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, zoals de meeste zeiden: gewoon negeren. Laat vooral niet zien dat je het erg vind dat ze je pesten. Je moet altijd je pokerface opzetten tijdens zulke momenten. Wat ook wel helpt is om heel poeslief terug te doen. Ze schelden je uit maar jij antwoord gewoon iets als "Ik vind jou ook heel lief" of "I love you too". Helpt echt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het terugpakken van de pestkoppen niet het beste. Als je ziet dat iemand gepest wordt, kom voor diegene op. Wordt je zelf gepest? Ga dan niet van alles doen en zeggen, dan vinden ze het alleen maar leuker.
Vat het op als een grap en gebruik zelfspot. Kijk maar eens naar cabaretiers, sommige kunnen dat heel goed. Een pestkop vind niets zo erg als vergiffenis. Dus doe gewoon gezellig mee als ze jou pesten! Maar zet wel een glimlach op, want als je het huilend zegt heeft het weer geen effect. Misschien zal je de eerste keer al meteen het effect zien van deze "tacktiek" maar het kan ook dat het pas na een week of twee resultaat oplevert. Vraag je je af hoe ik aan deze tips kom? Ik zal het je eerlijk vertellen, ik heb en ben zelf gepest en weet dus prima hoe het in elkaar zit. Dus doe er je voordeel uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Pesten op school JustTalk | 56 | 21-07-2014 08:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[School] Hoofdvraag over pesten Visser23 | 5 | 16-02-2014 19:00 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #38 rare kwast | 484 | 22-09-2005 10:55 | |
Psychologie |
stuk over pesten in de schoolkrant... (wil ff jullie mening) DreamyTheater | 72 | 02-01-2005 18:02 | |
Psychologie |
[Pesten] Mijn broertje gaat hieraan onderdoor Tuinkabouter !! | 55 | 13-10-2003 15:53 |