Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had aan het begin van het jaar een vetpercentage van 13%, voordat ik 6-7x per week ging topsporten. na 2 maanden was dit 12%, na elke dag trainen en op een (vetarm)dieet (ik heb namelijk een gewichtsklassen in mijn sport). Enigszins teleurgesteld, maar bleef gewoon hetzelfde doen en 5 maanden na de 2de meting zat ik op 8%, wel tevreden, veel minder is niet gezond, hoewel ploeggenoten op 5%! zitten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk naar het programma Superdik vs Superdun / Supersize vs Superskinny op Youtube. Daar menen alle dunne mensen niet aan te kunnen komen ondanks dat ze zoveel eten. Maar het is dus gewoon niet waar als je naar het aantal calorieën kijkt dat ze dagelijks consumeren. Daaruit blijkt dat ze gewoonweg te weinig eten.
Als je meer calorieën inneemt dan je verbrandt kom je aan. Neem je minder dan val je af, zo simpel is het. Iedereen van de supperdunne mensen in dit programma is aangekomen na een dieet te volgen van 10 weken lang. Maar pas op: Supersize vs Superskinny is erg verslavend ![]()
||
Citaat:
|
Het ligt ook eigenlijk niet aan aantal calorieën. Ook aan welke calorieën uit welke voedingsmiddelen komen.
En als je het over een langere periode bekijkt eten dunne mensen nou eenmaal minder dan dikke mensen. Ik ben zelf vroeger erg dun geweest met een BMI van 17, en iedereen zei dat ik heel veel at (elke dag chocola, chips) maar dan at ik bijvoorbeeld nooit lunch, en mijn ontbijt was 1 boterham met kaas. 's Avonds at ik vaak ook weinig. Vrienden zien je gewoon vooral op de momenten dat je troep eet.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben te dik. Maar ik heb een tijd weinig gesport, nauwelijks gewerkt en lui op de bank gezeten. Inmiddels werk ik weer, het werk is fysiek vrij zwaar en ik fiets elke werkdag een klein uur. Daarnaast zit ik van werken beter in mijn vel en word ik minder lui en bankhangerig en ga ik vanaf volgende week weer beginnen met sporten en wil ik gaan trainen voor de vierdaagse volgend jaar. Ik weet heel goed hoe het komt dat ik te zwaar ben en vind het wel stom maargoed, afvallen gaat niet zo snel als ik zou willen en dat vind ik stommer dan dat ik te zwaar ben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anorexia MyViolence | 34 | 22-10-2008 21:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
dik terwijl ik niet veel weeg (beetje vaag maarja) xxxemmyxxx | 13 | 18-03-2002 20:07 |