Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2012, 22:45
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind mezelf ietsjes te dik, en erger me vooral aan mijn buik. Er kunnen nog wel 6 kilo's af naar mijn mening. Maar ik maak me niet zoveel zorgen om hoe ik eruitzie, meer om hoe ik me voel in mijn vel en gezondheid.
Wat vind jij over jezelf?
Oud 21-08-2012, 22:47
omie2111
omie2111 is offline
te dik snik xD er mag wel 8 kilo af k ben 13 en weeg 54 kilo of zo
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 22:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Te dik en dat ben ik ook Gelukkig word ik er niet ongelukkig van. En op den duur ga ik het er wel weer afwerken.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 00:57
DAH
DAH is offline
Precies goed.
Geen vet, maar ik ben ook niet dun. Mijn armen mogen wat steviger, maar dat is een geval van spieren trainen.
Oud 22-08-2012, 05:47
Example
Example is offline
Precies goed.
Heb geen vet omdat ik alles heel snel verbrand en ben best trots op men lichaam.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 12:47
SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
Te dik, en ik ben ook ieeetsjes te zwaar maar daar ben ik al mee bezig
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 12:51
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik zou er best een kilo of 5 bij willen
Oud 22-08-2012, 15:43
Verwijderd
Er mag best wel wat af.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 16:08
icetea296
icetea296 is offline
ik vind me eigen helemaal niet dik, bijna precies goed xD beetje raar om zo te zeggen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 16:47
Verwijderd
Precies goed! Had ik niet verwacht na deze luie zomervakantie waarin ik veel te veel heb gegeten en bijna niks heb gedaan
Een paar jaar geleden vond ik mezelf best dik, toen veel afgevallen en eigenlijk te licht geweest en nu heb ik dus nog steeds een prima gewicht!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 17:24
Verwijderd
Ik ben heel tevreden met mijn atlas-figuur.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 17:35
Verwijderd
Laat ik daar maar kort over zijn: Te kort en geen conditie. Maar dat komt nog wel goed
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 17:42
Zertab
Zertab is offline
Veelste dik.
Oud 22-08-2012, 21:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik krijg steeds meer een blubberbuikje, daar ben ik wat minder blij mee . Al ben ik absoluut niet te zwaar.
Oud 22-08-2012, 21:46
Rivka
Rivka is offline
Precies goed

Laatst gewijzigd op 23-09-2012 om 09:59.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 22:19
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 13:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind mijn buik een beetje jammer, dat blubbert inderdaad. De ene dag lijkt hij ook wat boller te staan dan de andere dag. Als ik me daar niet zo druk over maak, vind ik mezelf prima. Maar er mag wel een kilo of 7 af.

Maar goed, ik heb de laatste tijd vooral zittend/geen werk gehad, en verder doe ik niet aan sport of wat dan ook, dus het is ook wel een beetje mijn eigen schuld.
Oud 23-08-2012, 17:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben te dik, behoorlijk zelfs, en ben dat altijd al geweest. Ik heb er inmiddels wel vrede mee, want ik ben nou eenmaal zo en doorgaans heb ik dikke schijt aan wat mensen ervan denken. Al heb ik natuurlijk wel momenten dat ik het vervelend vind dat m'n buik zo opvalt. Zwemmen doe ik bijvoorbeeld nooit, want dan moet ik een bikini oid aan en dat wil ik niet.
Oud 23-08-2012, 18:42
Mijnjas
Mijnjas is offline
Ik vind het nog wel net gaan.. ik weeg 58/59 en ben 1.65..
Mijn bovenbenen zijn alleen echt een drama.
Oud 23-08-2012, 19:19
Superphris
Superphris is offline
Ik ben zwaarder dan ik eruitzie, dus dat is niet zo erg. Er kan wel wat vanaf, maar zo is het ook goed.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 22:44
Verwijderd
Ik merk dat de jongens/mannen hier meer tevreden met hun uiterlijk zijn dan vrouwen.

OT: Vroeg was ik altijd te dun en gewoon heel mager en nu snap ik dat mensen mij toen een skelet noemden, al blijft dat schelden, maar goed. Toen heb ik een tijdje gehad dat ik mezelf precies goed vond, maar ik lette er toen niet zo op. Die mensen in de kliniek hebben mij volgepropt met vet eten en daardoor ben ik wat dikker geworden. Niet te dik, maar ik heb wel duidelijk een buikje en mijn kont is wel wat boller. Nu kan ik dus de helft van mijn broeken weggooien en kost me dat dus weer een aantal nieuwe broeken, en mijn lichaam kan mijn vet niet aan, of zo. Maar goed, ook mijn eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 08:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
tot 5 kilo mag er wel af, meer echt niet. Ik wil in elk geval niet aankomen.
Verder zou ik eigenlijk liever een stevigere huid hebben dan meer vet. Het vet dat ik heb, beweegt zo ontzettend.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 13:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben pas vier kilo afgevallen en ben nu eigenlijk wel tevreden. Er mag nog wel wat af maar hoeft niet perse. M'n kont mag wat dunner maar dat is vooral m'n figuur en als ik afval gaat het toch niet daar af.
Oud 24-08-2012, 14:47
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik moet wel uitkijken dat ik niet meer aan ga komen, maar ik kan mezelf ook niet dik noemen, ik was altijd heel dun maar heel dun ziet er ook lang niet altijd goed uit.
Oud 24-08-2012, 21:17
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik wil weer 55 kg wegen, nu is dat nog 61.
Oud 24-08-2012, 21:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wil weer 55 kg wegen, nu is dat nog 61.
precies dit.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 09:33
Verwijderd
Ik heb een afgetraind lichaam maar daar heb ik ook wel heel lang voor moeten trainen
Maar ik ben te kritisch op mezelf dus er kan altijd wel wat af! Ik eet nu ook geen snoep, koek, ijs en al die andere
lekkere dingen! ook geen drank of energie want daar wordt je dik van
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 19:38
Volk
Volk is offline
Ik ben perfect.

Heel lang heb ik 50 kilo willen wegen omdat alles daaronder als zo weinig klinkt. Maar mijn lichaam wil dat niet. Dus dan niet. Als mensen vragen hoeveel ik weeg lieg ik en zeg ik 50 kilo, want anders krijg je dat eeuwige gezeik dat je veel en veel te licht bent. Mensen snappen niet dat een meisje dat de 1,60 nog niet eens haalt gewoon gezond is als ze een stuk minder weegt dan de gemiddelde nederlander. Eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel ik nu weeg, maar al mijn kleren passen nog dus het zal nog wel hetzelfde zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 19:41
Volk
Volk is offline
Waar baseren jullie het aantal kilo's dat je wil afvallen op? Je weet toch helemaal niet hoe je er dan uitziet? 60 kilo vooral spier is heel iets anders dan 60 kilo vooral vet. Of zeg ik nu iets doms?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 00:45
Verwijderd
Ik ben iets te dik, dus ik probeer minder te eten en meer te bewegen maar is makkelijker gezegd dan gedaan hehe
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 06:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waar baseren jullie het aantal kilo's dat je wil afvallen op? Je weet toch helemaal niet hoe je er dan uitziet? 60 kilo vooral spier is heel iets anders dan 60 kilo vooral vet. Of zeg ik nu iets doms?
De samenstelling van mijn lichaam is altijd ongeveer hetzelfde geweest. Heel weinig vet op mijn taille/buik, heel gespierde bovenbenen, veel vet op borsten en billen.
Toen ik twee weken in het ziekenhuis had gelegen (en nog langer op bed, uberhaupt) en nog maar 57 kilo woog, zag ik er veel beter uit dan nu. Ik was zowel in vet als in spier afgenomen, in spier iets meer. Mijn omgeving zei ook allemaal dat het me zo goed stond. Ik wil daar best naar terug, maar ik wil het natuurlijk nu zonder ernstig ziek zijn. En 55 is een mooie getal dan 57
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 22:46
Verwijderd
Veel te mager, kan eten wat ik wil maar ik kom geen kilo aan. Ik eet 5x per dag. Schep meerdere keren op bij het avond eten. Ik ben ongeveer 190/195 en ik weeg 60 kilo.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 01:20
Oculus
Oculus is offline
Citaat:
Veel te mager, kan eten wat ik wil maar ik kom geen kilo aan. Ik eet 5x per dag. Schep meerdere keren op bij het avond eten. Ik ben ongeveer 190/195 en ik weeg 60 kilo.
Grappig dat mensen kunnen zeggen dat ze kunnen eten wat ze willen. Nog grappiger dat de één dit wel kan, de ander niet. Toeval? Nee. Het is namelijk niet waar. De mensen die zeggen dat ze kunnen eten wat ze willen hebben een gezonde levensstijl, als je wilt afvallen moet je je levensstijl veranderen, die levensstijl heeft je gebracht wat je bent; te zwaar. Mensen die een gezonde levensstijl hebben, en op een dag kilo's vlees/ijs/snoep naar binnen werken, worden echt niet de volgende dag 5kg zwaarder met een bmi van +5. Maar doen ze dit een maand, zullen ze wel degelijk verschil zien.

Ik had aan het begin van het jaar een vetpercentage van 13%, voordat ik 6-7x per week ging topsporten. na 2 maanden was dit 12%, na elke dag trainen en op een (vetarm)dieet (ik heb namelijk een gewichtsklassen in mijn sport). Enigszins teleurgesteld, maar bleef gewoon hetzelfde doen en 5 maanden na de 2de meting zat ik op 8%, wel tevreden, veel minder is niet gezond, hoewel ploeggenoten op 5%! zitten.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 05:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
Grappig dat mensen kunnen zeggen dat ze kunnen eten wat ze willen. Nog grappiger dat de één dit wel kan, de ander niet. Toeval? Nee. Het is namelijk niet waar. De mensen die zeggen dat ze kunnen eten wat ze willen hebben een gezonde levensstijl, als je wilt afvallen moet je je levensstijl veranderen, die levensstijl heeft je gebracht wat je bent; te zwaar. Mensen die een gezonde levensstijl hebben, en op een dag kilo's vlees/ijs/snoep naar binnen werken, worden echt niet de volgende dag 5kg zwaarder met een bmi van +5. Maar doen ze dit een maand, zullen ze wel degelijk verschil zien.
Niet waar, ik heb het jaren geprobeerd, ik ging alleen maar meer poepen in plaats van aan te komen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 13:27
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Kijk naar het programma Superdik vs Superdun / Supersize vs Superskinny op Youtube. Daar menen alle dunne mensen niet aan te kunnen komen ondanks dat ze zoveel eten. Maar het is dus gewoon niet waar als je naar het aantal calorieën kijkt dat ze dagelijks consumeren. Daaruit blijkt dat ze gewoonweg te weinig eten.
Als je meer calorieën inneemt dan je verbrandt kom je aan. Neem je minder dan val je af, zo simpel is het. Iedereen van de supperdunne mensen in dit programma is aangekomen na een dieet te volgen van 10 weken lang.

Maar pas op: Supersize vs Superskinny is erg verslavend
Oud 27-08-2012, 13:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit is wel erg kort door de bocht. Natuurlijk is het zo dat als je wilt afvallen dat je dan gezonder en minder moet gaan eten en dat je evenveel calorieen moet verbranden als je binnenkrijgt, maar de stofwisseling werkt niet bij iedereen hetzelfde. Ik ken dunne mensen die zich elke dag echt helemaal volproppen met ongezond eten en alsnog slank blijven en ik ken mensen die regelmatig sporten en gezond eten, maar toch 'stevig' blijven. Niet iedereen is hetzelfde.
Oud 27-08-2012, 13:36
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het ligt ook eigenlijk niet aan aantal calorieën. Ook aan welke calorieën uit welke voedingsmiddelen komen.
En als je het over een langere periode bekijkt eten dunne mensen nou eenmaal minder dan dikke mensen.

Ik ben zelf vroeger erg dun geweest met een BMI van 17, en iedereen zei dat ik heel veel at (elke dag chocola, chips) maar dan at ik bijvoorbeeld nooit lunch, en mijn ontbijt was 1 boterham met kaas. 's Avonds at ik vaak ook weinig.
Vrienden zien je gewoon vooral op de momenten dat je troep eet.
Oud 27-08-2012, 13:45
Verwijderd
Mijn buik is te blubberig. De rest van mijn lichaam vind ik goed/mooi.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 15:54
Evaaa.
Evaaa. is offline
weeg 50 wil 45
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 20:04
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dit is wel erg kort door de bocht. Natuurlijk is het zo dat als je wilt afvallen dat je dan gezonder en minder moet gaan eten en dat je evenveel calorieen moet verbranden als je binnenkrijgt, maar de stofwisseling werkt niet bij iedereen hetzelfde. Ik ken dunne mensen die zich elke dag echt helemaal volproppen met ongezond eten en alsnog slank blijven en ik ken mensen die regelmatig sporten en gezond eten, maar toch 'stevig' blijven. Niet iedereen is hetzelfde.
Helemaal mee eens, daarom werkt een diëtist voor de een wel en voor de ander niet.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 18:25
Verwijderd
Te dik. Mag wel 5 tot 8 kilo af.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 08:27
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ongeveer precies goed, mn benen zijn wel iets te dun, en mn buikje iets te bol, niet dik maar bol, maar dat komt door m'n figuur ;o
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 08:47
Vesta
Vesta is offline
Precies goed, maar er mag wel een paar kilo bij.
Oud 29-08-2012, 09:21
Verwijderd
Ik ben te dik. Maar ik heb een tijd weinig gesport, nauwelijks gewerkt en lui op de bank gezeten. Inmiddels werk ik weer, het werk is fysiek vrij zwaar en ik fiets elke werkdag een klein uur. Daarnaast zit ik van werken beter in mijn vel en word ik minder lui en bankhangerig en ga ik vanaf volgende week weer beginnen met sporten en wil ik gaan trainen voor de vierdaagse volgend jaar. Ik weet heel goed hoe het komt dat ik te zwaar ben en vind het wel stom maargoed, afvallen gaat niet zo snel als ik zou willen en dat vind ik stommer dan dat ik te zwaar ben.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 10:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Precies goed, maar er mag wel een paar kilo bij.

PRECIES goed, maar wel te licht?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 10:44
Vesta
Vesta is offline
Citaat:

PRECIES goed, maar wel te licht?
Ik vind mijn lichaam gewoon mooi, maar als ik een paar kilo's aankom zou ik dat niet zo erg vinden.
Oud 30-08-2012, 12:54
Verwijderd
ik ben iets te dun, maar dat boeit me niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 19:08
MarcWeller
MarcWeller is offline
ik ben 15, en weeg 92 kilo en ben 1.97 lang, Maar het is niet alleen maar vet, maar ook spieren, 5x in de week sporten.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 16:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind mezelf aan de dunne kant, maar niet té dun ofzo. Het heeft meer met een gebrek aan rondingen te maken dan met gewicht.
Oud 01-09-2012, 19:38
Verwijderd
Ik erger me eraan dat ik brede heupen heb. M'n schouders maken het dan wel weer goed.
Ik weeg 68 kilo en ben 1,77.
Doe 3x in de week sporten op pa's hometrainers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten