![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar dus vorig jaar juni'11 aan geopereerd, en in december'11 zei ik al dat het niet goed zat, dus tja en toen werd er telkens gezegd ja we kijken het nog even aan. en heb ik in september dus pas een kijkoperatie gehad, er was mij toen niks verteld en moet dus nog wachten wat de uitslag is. Al met al heb ik het wel een beetje gehad. En dat ik mijn fysio niet helemaal niet meer serieus neem dat komt omdat ik toen mijn vkb was gescheurd en dat nog niet bekent was zei die och er zit geen speling, en toen ik na een sportarts was geweest, oh ja er zit wat speling maar ik heb wel eens mensen gehad waarbij de kruisbanden veel erger waren gescheurd, uh tja wat heb ik daar aan dacht ik toen. Dus daar heb ik toen mijn revalidatie ook niet gehad, maar in het ziekenhuis. Maar ze konden niks meer, want er kwam geen verbetering meer. en de orthopeed al zei we kijken nog even aan. Kwam ik voor iets anders toch weer bij deze fysio terecht, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik ook een kijkoperatie gehad en is er gelijk heel veel in mijn knie gedaan. Ik weet alleen niet meer hoe lang mijn revalidatie duurde. Scheelt natuurlijk ook dat ik conditioneel slecht in mijn operatie ging, terwijl jij misschien wel een redelijke conditie hebt. Als ik jou was zou ik gewoon de orthopeed afwachten. Overigens.. Hoe kan je goede en gerichte fysiotherapie krijgen als niemand weet wat er precies gedaan is? De arts moet jou of je fysio toch iéts verteld hebben over je kijkoperatie? Of is er alleen gekeken en niks gedaan? Verder afwachten en dan zie je het vanzelf wel. Meer kan je toch niet doen en bij iedereen is de revalidatie gewoon anders. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
En toen na de operatie 6 á 9 maand kun je weer voetballen, en het duurde maar en het duurde maar. en nou bijna ander half jaar na de operatie nog niks. Citaat:
![]() Citaat:
Ja ze zouden eigenlijk m''n knie gaan schoonmaken en dan kijken of ik daardoor meer ruimte in mijn knie kreeg. Maar hoe en wat is mij niet verteld en dus afwachten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #133 rare kwast | 498 | 17-08-2008 22:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband (DEEL 2) Gerard316 | 92 | 04-10-2007 21:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband Anno 1986 | 500 | 13-03-2007 16:19 | |