Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2012, 18:03
Verwijderd
Hoi iedereen,
ik ben een jongen van 17 en ik heb een klein probleem.

Er is een meisje dat ik ontmoet heb, het klikt goed enzo, zij begint altijd met me te chatten van zodra ik online ben op facebook, maar... Ik heb gehoord van iemand die op haar school zit dat ze met bijna elke jongen die ze ontmoet constant smst omdat ze altijd wanneer het gedaan is met haar vriendje, wanhopig naar een ander vriendje zoekt.

Nu weet ik niet of ze chat met mij omdat ze me leuk vind, of omdat ik gwn 'een optie' ben in haar 'gamma' aan jongens die ze heeft ontmoet.

Heb er aan gedacht om haar gewoon te kussen en een relatie te beginnen, of om helemaal niets te doen om zeker niet gekwetst te worden.

Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2012, 18:35
AzN
AzN is offline
Alleen zij weet of ze je écht leuk vindt of dat je slechts één van haar zovele flirts bent. Je kunt 't haar wel vragen, maar ja.. dan moet je maar vertrouwen op haar eerlijkheid .

Vraag is dus of jij haar leuk genoeg vindt om 't risico te nemen op korte termijn weer gedumpt te worden.
Oud 21-10-2012, 18:47
Verwijderd
Haar gewoon ook als een optie zien. En vooral niet al te aardig tegen zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 18:55
Denkerius
Denkerius is offline
je moet jezelf eerst een paar dingen afvragen: wie is die iemand? wat vind ie van mij? wat vind ie van haar? hoe vaak zegt hij/zij zulke dingen? hoe aantoonbaar is zijn/haar bewering? had ik zelf al zulke vermoedens? is zij instaat tot zoiets?

dan nog wat zelfreflectie: heb jij nog nooit een moment gehad dat je verschillende opties had en dat je ja zou hebben gezegd op de eerste die jou vroeg? heb jij dit ook met haar gedeeld, of durfde je het niet?

omdat ik al die antwoorden niet weet kan ik je ook niet helpen
Oud 21-10-2012, 23:20
Verwijderd
Jezelf proberen niet emotioneel te hechten aan die meid, en kijken of het schip pas strandt nadat ze je heeft gezogen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 23:20
Verwijderd
Om het maar even duidelijk te zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 20:56
henk001
henk001 is offline
Je moet je er nog niet aan hechten wacht nog effe af.
ik heb dit ook wel is meegemaakt en ik ben toen echt verliefd op die gene geworden, en zij ook op mij maar ze koos toch weer voor dr vriendje...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 00:26
The_Messenger95
The_Messenger95 is offline
Slow it down, 'Ik heb gehoord van iemand die op haar school zit dat ze met bijna elke jongen die ze ontmoet constant smst omdat ze altijd wanneer het gedaan is met haar vriendje, wanhopig naar een ander vriendje zoekt.
'
Dit zeg je. Je gelooft dus eerder iemand die bij haar op school zit, en zoiets zegt, dan zijzelf.
Vind jij haar wel leuk genoeg om deze gok te wagen? Blijkbaar niet als je nu al twijfelt over haar eerlijkheid? Ga op haar oordeel af, en zo niet, dan is het niet slim om iets met haar te beginnen. Neem wat afstand, kijk of ze dan naar een ander gaat. Is dit het geval, dan heeft die schoolgenoot van haar waarschijnlijk een punt, zo niet, zou ik haar een kans geven, en haar eens te confronteren met wat die schoolgenoot zei, en kijken hoe zij erop reageert.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten