Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2013, 14:26
rbnvei
rbnvei is offline
EDIT: de enquête is afgelopen. Alle mensen die mee hebben gedaan nogmaals bedankt voor de moeite!

Beste allemaal,

Voor mijn studie Communicatie aan het Windesheim in Zwolle ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar de houding van jongeren tegenover een nieuwe website die wordt ontwikkeld. Iedereen in de leeftijd 15 t/m 25 kan meedoen. Je kunt me er in vijf minuten enorm mee helpen!

Alvast enorm bedankt!

Laatst gewijzigd op 17-06-2013 om 22:31.
Advertentie
Oud 17-06-2013, 16:01
Verwijderd
Ik kan niet beantwoorden of deze site nuttig is of niet, als ik 'm zelf nieteens heb bekeken..
Oud 17-06-2013, 16:09
Carn
Carn is offline
Deze website is gereserveerd voor een klant van Site by Site webhosting.
Voor meer informatie kunt u terecht op onze site: www.sitebysite.nl.
Oud 17-06-2013, 17:26
rbnvei
rbnvei is offline
Het is niet de bedoeling dat je de site bezoekt. (Hij is nog in ontwikkeling). Het onderzoek is aangepast op het niet kunnen bezoeken van de website en geeft daarom een beschrijving. Alsnog bedankt voor jullie moeite en oplettendheid!
Oud 17-06-2013, 18:07
Carn
Carn is offline
in dat geval kan ik niet beoordelen over de kwaliteit en de vorm van de inhoud; laat dat nou gerelateerd zijn aan de eerste vraag.
Oud 17-06-2013, 18:21
rbnvei
rbnvei is offline
Je kan de vraag beantwoorden aan de hand van de informatie die je gegeven wordt. Als je dat onprettig vindt of het idee hebt dat je dat niet kunt, dan is het inderdaad beter niet deel te nemen. Alsnog bedankt!
Oud 17-06-2013, 20:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is niet de bedoeling dat je de site bezoekt. (Hij is nog in ontwikkeling). Het onderzoek is aangepast op het niet kunnen bezoeken van de website en geeft daarom een beschrijving. Alsnog bedankt voor jullie moeite en oplettendheid!
Citaat:
www.leff.nl is een website met informatie en advies over en bij psychische problemen speciaal voor jongeren van 15 t/m 25 jaar. De website bevat onder andere informatie, ervaringsverhalen van jongeren met psychische problemen, interviews met bekende Nederlanders, een forum waarop jongeren met elkaar in gesprek kunnen en een chat waar jongeren in gesprek kunnen gaan met professionele hulpverleners.
Misschien handig om het te verwoorden als "we willen leff.nl een website maken die.." in plaats van doen alsof het een interessante website is die het simpelweg niet is. Momenteel is leff.nl een groene pagina met een melding dat deze website nog niet bestaat.

Mijn mening daarover: voor mij niet bijster interessant tot er daadwerkelijk content is.

Daarbij is het vragen om meningen van iets wat nog niet bestaat nogal doelloos. Ja, het is vast een hele leuke omschrijving die je geeft van wat het volgens jou gaat worden... maar de realiteit kan compleet anders zijn. Kortom, dit is een vrij zinloze enquête imho en de resultaten die je eruit gaat halen zijn vrijwel waardeloos. Fix eerst je website en vraag dán om meningen.
Oud 17-06-2013, 20:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline

80% van de jongeren die www.leff.nl bezocht, gaf aan de website nuttig te vinden.
Oud 17-06-2013, 21:34
Verwijderd
Handig, een website die altijd digitaal toegankelijk is.
Oud 17-06-2013, 22:00
rbnvei
rbnvei is offline
Citaat:
Misschien handig om het te verwoorden als "we willen leff.nl een website maken die.." in plaats van doen alsof het een interessante website is die het simpelweg niet is. Momenteel is leff.nl een groene pagina met een melding dat deze website nog niet bestaat.

Mijn mening daarover: voor mij niet bijster interessant tot er daadwerkelijk content is.

Daarbij is het vragen om meningen van iets wat nog niet bestaat nogal doelloos. Ja, het is vast een hele leuke omschrijving die je geeft van wat het volgens jou gaat worden... maar de realiteit kan compleet anders zijn. Kortom, dit is een vrij zinloze enquête imho en de resultaten die je eruit gaat halen zijn vrijwel waardeloos. Fix eerst je website en vraag dán om meningen.
Ik begrijp je mening, maar het onderzoek heeft wel degelijk een doel. Voor dit doel is er bewust voor gekozen de website (of een voorbeeld hiervan) niet beschikbaar te maken. Mocht je hier meer over willen weten dan vind ik het altijd leuk in een PM het een en ander toe te lichten. In de tussentijd wil ik je alvast vragen de poster (en eventuele andere inhoud van het onderzoek) te verwijderen uit je posts om te voorkomen dat deze onnodig verspreid worden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten