Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2012, 16:09
Verwijderd
Haai,

Ik Loop nu met een jongen waar ik echt zielsgelukkig mee ben ( dus nog geen verkering) Hij is ook echt ontzettend blij met mij. We hebben nu al heel wat weken eindeloos lange gesprekken gehad, maar ik weet gewoon niet meer zo goed wat ik allemaal moet vertellen.
Hier baal ik een beetje van. Ik ga namelijk deze week voor het eerst met hem afspreken en dan gaan we het bos in! Dan gaan we naar mijn lievelingsplekje<3 waar ik zelf ook al heel vaak ben geweest. Maar wat zijn nou echt onderwerpen waar jongens van houden om het met hun vriendin over te hebben. Dus dingens als sex, en grote tieten hoef ik niet te horen...
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2012, 16:41
RienoBieno
RienoBieno is offline
Praat gwn zoals je in die gesprekken tegen elkaar praat dan heb je het denk ik ook niet over sex en dikke tieten.
Gewoon over dingen die jullie alle twee leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 07:39
Vowel
Vowel is offline
Lopen met iemand, is dat tegenwoordig ook al iets? Dus je hebt geen verkering, wat heb je dan wel? Vriendschap? Of weten jullie allebei al dat jullie verkering met elkaar krijgen? Dan kun je toch net zo goed verkering hebben? "Ik loop met iemand". Dat heb ik nooit gehoord.

Maar eh, meestal gaat het allemaal toch vanzelf tussen jullie? Waarom zou dat nu opeens niet meer zo zijn? Als je er een andere naam op plakt, maakt dat de relatie tussen jullie niet opeens anders, hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Lopen met iemand, is dat tegenwoordig ook al iets? Dus je hebt geen verkering, wat heb je dan wel? Vriendschap? Of weten jullie allebei al dat jullie verkering met elkaar krijgen? Dan kun je toch net zo goed verkering hebben? "Ik loop met iemand". Dat heb ik nooit gehoord.
Dominantie en riempjes
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 13:32
Verwijderd
Prima moment om aan seks te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 15:35
WolterB
WolterB is offline
Het zou inderdaad vanzelf moeten gaan in de gesprekken. Wanneer je te bang bent dat er nieuws boeiends meer gezegd gaat worden, neemt dat de overhand en dan is de kans dat het gebeurt van jou uit gelijk een stuk groter.

En ook niet te veel focussen op dat er gepraat moet worden als jullie bij elkaar zijn. Stiltes kunnen ook prima zijn.
Oud 30-10-2012, 16:30
Verwijderd
Haai! dank je voor jullie reacties! uiteindelijk zijn we niet naar het bos gegaan want het was echt ranzig weer. We zijn naar een ontzettend leuk café gegaan, en hebben daar ruim 2 uur gezeten! Der is geen stilte gevallen, en hij heeft me verkering gevraagt, dus het is helemaal goed afgelopen!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 17:01
Verwijderd
Nice! Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten