Advertentie | |
|
![]() |
|
Het zou inderdaad vanzelf moeten gaan in de gesprekken. Wanneer je te bang bent dat er nieuws boeiends meer gezegd gaat worden, neemt dat de overhand en dan is de kans dat het gebeurt van jou uit gelijk een stuk groter.
En ook niet te veel focussen op dat er gepraat moet worden als jullie bij elkaar zijn. Stiltes kunnen ook prima zijn.
|
Verwijderd
|
Haai! dank je voor jullie reacties! uiteindelijk zijn we niet naar het bos gegaan want het was echt ranzig weer. We zijn naar een ontzettend leuk café gegaan, en hebben daar ruim 2 uur gezeten! Der is geen stilte gevallen, en hij heeft me verkering gevraagt, dus het is helemaal goed afgelopen!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu weer mee *iemand advies?* hmm-hmm | 18 | 30-09-2007 19:50 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |