Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2012, 16:27
Zelihadogan
Zelihadogan is offline
Hallo mensen,

ik heb morgen een boekentoets over het boek het geheim van anna enquist. ik moet namelijk tijdens de toets een brief schrijven naar de hoofdpersoon wat ik nou vind van haar keuzes en dat soort dingen. ik ben er echt slecht mee in kan iemand mij helpen ???? Ik zou het heel erg fijnvinden!!!

Alvast bedank Zeliha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2012, 16:59
Zelihadogan
Zelihadogan is offline
Beste wanda wiericke,
Ik vind het naar voor je wat je allemaal hebt gemaakt. Je leefde in de tweede wereldoorlog , dat is natuurlijk zwaar. Er werden allemaal geheimen voor je verborgen gehouden bijvoorbeeld: dat jouw biologische vader eigenlijk Meneer de Leon. Ook wist je niet dat je vader een tumor in zijn keel had waardoor hij hieraan overleed. Naarmate je ouder werd, kreeg je alles een voor een te horen. Je bent sinds klein af aan al een geliefde pianist. Je moeder gaf je les, omdat ze vond dat je het allemaal in je had. Naarmate je ouder werd kreeg je les van meneer de Leon. Je kreeg ook een broertje die de syndroom van down heeft. Je zag dat je vader geen liefde aan je gaf. Dat vind ik ontzettend erg, omdat je vader aan een kind liefde moet tonen om je kind te motiveren en al helemaal tijdens de tweede wereldoorlog. Je zag dat meneer de Leon werd opgepakt door de Duitsers. Ik vind het heel erg voor je, omdat je toen nog een kind was en alle problemen stapelde maar op. Nu woon je in de Pyreneeen. Je hebt een piano in je huis laten plaatsen. Na al deze ellende heb je toch uiteindelijk een plek voor je zelf kunnen vinden waar je kan rusten en het verleden achter je rug kan laten. Ik vind je een toffe meid. Je hebt wel veel dingen meegemaakt, maar je bent altijd sterk gebleven!
Liefs, Zeliha

kunnen jullie misschien mijn spelling veranderen en mijn gramaticale fouten verbeteren alvast bedankt !!!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 08:15
Fazitje
Fazitje is offline
Beste wanda wiericke,
Ik vind het naar voor je wat je allemaal hebt gemaakt. Je leefde in de tweede wereldoorlog , dat is natuurlijk zwaar. Er werden allemaal geheimen voor je verborgen gehouden bijvoorbeeld: dat jouw biologische vader eigenlijk Meneer de Leon. Het was om te schrikken dat je biologische vader verborgen werd gehouden en later aan een tumor in zijn keel overleed. Deze informatie kwam je natuurlijk later te weten. ]Ook wist je niet dat je vader een tumor in zijn keel had waardoor hij hieraan overleed. Naarmate je ouder werd, kreeg je alles een voor een te horen. Je bent sinds klein af aan al een geliefde pianist. Je moeder gaf je les, omdat ze vond dat je het allemaal in je had. Naarmate je ouder werd kreeg je les van meneer de Leon. Je kreeg ook een broertje die de syndroom van down heeft. Je zag dat je vader geen liefde aan je gaf. Dat vind ik ontzettend erg, omdat je vader aan een kind liefde moet tonen om je kind te motiveren en al helemaal tijdens de tweede wereldoorlog. Je zag dat meneer de Leon werd opgepakt door de Duitsers. Ik vind het heel erg voor je, omdat je toen nog een kind was en alle problemen stapelde maar op. Nu woon je in de Pyreneeen. Je hebt een piano in je huis laten plaatsen. Na al deze ellende heb je toch uiteindelijk een plek voor je zelf kunnen vinden waar je kan rusten en het verleden achter je rug kan laten. Ik vind je een toffe meid. Je hebt wel veel dingen meegemaakt, maar je bent altijd sterk gebleven!
Liefs, Zeliha

kunnen jullie misschien mijn spelling veranderen en mijn gramaticale fouten verbeteren alvast bedankt !!!

je moet over het gedrag schrijven dus nogmaals zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten