Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik begrijp dat dit een lastig onderwerp is, maar als je het wilt weten zit er toch echt weinig anders op dan het hem te vragen. Wat ga je overigens doen met het antwoord? Stel dat hij homo is, verbreek je dan de vriendschap? ![]() |
![]() |
|
Waarom ga je zeker niet aan hem vragen of hij homo is?
Bang dat hij het niet is en je vriendschap kapot gaat door die vraag? Bang dat hij het wel is en je hem af moet wijzen waardoor je vriendschap kapot gaat? Als je het een goede vriendschap is, zal hij je vraag kunnen begrijpen en als hij het is weet je het en kan je hem vertellen dat jij het niet bent. Als hij het niet is, dan heb je je dit te lang onterecht gedacht. Scheelt in beide gevallen ontzettend veel spanning en zal de vrienschap ten goede komen.
||
![]() |
Citaat:
Verder gewoon vragen zal wss eerder helpen. Zeg het bijv. zo: Jij: He, heb je meisje X gezien, vind je d'r niet knap? Je 'potentiële homofiele' vriend: Neeman Jij: Wat voor meiden vind jij dan knap? Je 'potentiële homofiele' vriend: Uhmmm uhmmm, ja die brunettes (toevallig jouw haarkleur) Jij: Oh, dus wat zou jij mij schatten tussen 1 op 10? Je 'potentiële homofiele' vriend: - Als hij je dan een cijfer geeft boven de 7, dan is hij nieuwsgierig naar je - |
![]() |
|
![]() |
Als ik iemand vertrouw en hem of haar iets vertel, dan kijk ik ook meestal recht in zijn of haar ogen. Je zegt ook: "En doet alsof hij verliefd op me is". Welke aanwijzingen geven jou dat vermoeden? Als je beste vriend of een gewone vriend je een knuffel geeft wil dat niet perse zeggen dat hij of zij homo is.
Als HIJ homo is betekent dat NIET dat jij homo bent. Daarenboven, hij is je vriend, en hij vertrouwt je, hem laten stikken zou echt gemeen zijn. En je leven verpest omdat een paar mensen zouden roddelen? Dat verpest jou leven helemaal niet. Trouwens, als vrienden moet je elkaar blijven steunen. Homo zijn is geen schande. We leven in de 21ste eeuw. Maak gewoon duidelijk, aan je beste vriend, als hij homo blijkt te zijn, dat jij het niet bent. Een goede vriend begrijpt dat vast wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vraag het je vriend gewoon, op wat voor type hij valt. En al was ie homo, dan hoeft ie nog niet op jóu te vallen. Daarnaast, het antwoord zegt vrij weinig. Als ie nee zegt, is het dan minder irritant dat ie je aanstaart? Hoe dan ook vind je de omgang niet fijn. |
![]() |
|
Zeg gewoon dat je er wat nerveus van wordt dat hij je zo aanstaart en je er ongemakkelijk van wordt. Als je wil weten of hij homo is moet je het aan hem vragen, maar nou ja, als hij ja zegt dan hoef je zo te horen meteen geen vrienden meer met hem te zijn. Dan kun je eigenlijk net zo goed meteen jullie vriendschap afkappen, aan jou heeft hij ook weinig anders.
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is meer hoe die vriend het antwoord brengt, het gevoel en de uitdrukking, die combinatie maakt het krijgen van woorden onnodig. |
![]() |
|
O mijn god....
Ik ben zelf ook homoseksueel, en daar is niks mis mee?.. en ik kan begrijpen dat je het niet fijn vind dat klasgenoten misschien gaan denken dat jullie een stelletje zijn, maar op de manier hoe jij dat verwoord ?... Je doet alsof Homos vies & Walgelijk zijn, ?.. Als ze denken dat jullie een stelletje zijn? NOU EN!.. Dan zeg je toch dat het niet zo is?, Hoezo zou dan meteen je hele leven verziekt zijn.......!? Maargoed, Laat je beste vriend lekker in z'n waarde, Hij komt zelf wel naar je toe met het feit dat hij homo is, Daar zijn beste vrienden voor he?.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: Oke, dus je bent er in principe gewoon bang voor dat hij op je valt (om vage redenen). Wat zou je doen als je dacht dat een meisje op je viel, en jij haar moest afwijzen? Nou, doe nu dus precies hetzelfde. En als jullie vriendschap dan kapot gaat, heeft je vriend tenminste geen respectloze mensen meer in zn leven. Win-win situatie ! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Seksualiteit |
Ik kon niet klaarkomen tijdens sex, ! (Blunder) robert222 | 8 | 19-09-2012 20:16 | |
Liefde & Relatie |
Help me, ik denk dat ik bi/homo ben. anoniemcity | 31 | 29-04-2012 21:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Liefde & Relatie |
Dubbel gevoel: mijn allerbeste vriend blijkt homo te zijn Michel81 | 26 | 21-02-2003 11:47 |