Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2012, 21:09
Goeiendaag
Goeiendaag is offline
Hey,

Ik ben een jongen van 16 en heb een beetje een probleem. Ik heb een meisje leren kennen ongeveer een jaar geleden. Was allemaal heel gezellig enzo, driekwart jaar later gingen we eik wel een beetje flirten. Toen zei ik dat ik haar leuk vond, zij mij niet (op een heel aardige manier hoor ;p). Ik bleef heel aardig enzo, ging ze later een paar maanden later weer flirten. Toen zei ik dat ik haar weer leuk vond maar het niet wou, en dat ik wou weten of ze me nou leuk vond of niet, ze twijfelde heel erg. Toen ging ik zal ik maar zeggen extra lief doen ;p Toen heeft ze toch gevraagd of ik langs wou komen. We hebben toen gezoend, en uhmm gevreeën. Ze hielp me zal ik maar zeggen want ze had meer ervaring ;s. De volgende dag zei ze dat ze het heel rot vond maar niet meer wou omdat ze "niks" voelde bij het zoenen enzo. Vind ik natuurlijk verschrikkelijk want ik ben er zeker van dat ik verliefd ben. Toen heb ik gevraagd of het misschien nog een keer kon omdat ik het gevoel had dat het kwam omdat het mn eerste keer was. ook voor het zoenen maar ik weet niet meer of ik haar los moet laten en hoe (

Wat dingen die misschien handig zijn om te weten,
- Ze heeft al met 8 jongens gezoend, had ook ervaring, ze is nou ook weer geen slet.
- Ik ben niet lelijk maar ook niet knap ;p
- Het was mn ontgroening
- Ik zat heeeuulll dicht bij de friendzone...

Please help me, ik weet het gewoon niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2012, 21:44
Verwijderd
Waarschijnlijk ben je gewoon de volgende in de rij geweest. Jammer, maar ik denk niet dat er veel aan te doen is.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 21:58
bierkoning
bierkoning is offline
gewoon vergeten idd, en je treft vast wel weer een ander !
Oud 12-11-2012, 22:05
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Zulke mensen moet je geen tweede kans geven, en al helemaal geen derde...
Het is heel vervelend wat er gebeur is, maar je moet het laten gaan, dit meisje was alleen maar op intimiteiten uit, en gebruikt jouw verliefdheid daarvoor...
Sorry dat ik het zeg, maar breek alsjeblieft het contact met haar, hoe moeilijk het ook is...
Liefs, Kaaspepsel
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 22:12
Goeiendaag
Goeiendaag is offline
Oke duidelijk, bedankt, ik blijf voorlopig kijken dus andere reacties ook welkom ;p
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 22:21
Goeiendaag
Goeiendaag is offline
Owja contact breken is onmogelijk, kan ik ook gewoon niet Ik kan nie ineens nie meer aardig doen ofzo of bot of ontwijkend zeker niet tegen haar... Maar gewoon niet meer opzoeken en niet meer uitgebreid gaan praten zou moeten lukken, ik blijf alleen twijfelen of ik dat wil
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 22:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het lijkt erop dat ze je wel heel aardig vindt en graag iets voor je zou voelen, want ze flirt wel met je, onderhoudt contact met je, zoent met je en gaat met je naar bed, maar ze eigenlijk daarmee zichzelf voor de gek houdt. Ze is nu eerlijk tegen jou en haarzelf door te zeggen dat ze niks voor je voelt. Ik zou het erbij laten rusten, haar niet te veel meer opzoeken en haar niet proberen over te halen. Jammer dat je op deze manier ontgroend moest worden, maar er komt vast wel een leuker meisje langs.
Oud 12-11-2012, 22:38
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Owja contact breken is onmogelijk, kan ik ook gewoon niet Ik kan nie ineens nie meer aardig doen ofzo of bot of ontwijkend zeker niet tegen haar... Maar gewoon niet meer opzoeken en niet meer uitgebreid gaan praten zou moeten lukken, ik blijf alleen twijfelen of ik dat wil
Ja jongen, het is lastig, maar je moet hier gewoon even doorheen okee?
Jij bent blijkbaar niet goed genoeg voor dat kind, als ze je eerst gebruikt en daarna de deur wijst.
Je moet ook gewoon een keertje om jezelf denken, voor jezelf opkomen en gewoon bedenken dat het misschien beter is als je bedenkt dat deze meid het gewoon niet voor je is. Er zwemmen meer vissen in de zee, er komt echt nog wel een keer iemand langs die wel om je geeft hoe je bent, en je niet de morning-after dumpt.
Ik wens je veel succes met vissen naar een ander.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 06:30
Goeiendaag
Goeiendaag is offline
Bedankt allemaal, hier heb ik wat aan!
Ik moest het eve zeker weten ;(
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten