Hey,
Ik ben een jongen van 16 en heb een beetje een probleem. Ik heb een meisje leren kennen ongeveer een jaar geleden. Was allemaal heel gezellig enzo, driekwart jaar later gingen we eik wel een beetje flirten. Toen zei ik dat ik haar leuk vond, zij mij niet (op een heel aardige manier hoor ;p). Ik bleef heel aardig enzo, ging ze later een paar maanden later weer flirten. Toen zei ik dat ik haar weer leuk vond maar het niet wou, en dat ik wou weten of ze me nou leuk vond of niet, ze twijfelde heel erg. Toen ging ik zal ik maar zeggen extra lief doen ;p Toen heeft ze toch gevraagd of ik langs wou komen. We hebben toen gezoend, en uhmm gevreeën. Ze hielp me zal ik maar zeggen want ze had meer ervaring ;s. De volgende dag zei ze dat ze het heel rot vond maar niet meer wou omdat ze "niks" voelde bij het zoenen enzo. Vind ik natuurlijk verschrikkelijk want ik ben er zeker van dat ik verliefd ben. Toen heb ik gevraagd of het misschien nog een keer kon omdat ik het gevoel had dat het kwam omdat het mn eerste keer was. ook voor het zoenen maar ik weet niet meer of ik haar los moet laten en hoe

(
Wat dingen die misschien handig zijn om te weten,
- Ze heeft al met 8 jongens gezoend, had ook ervaring, ze is nou ook weer geen slet.
- Ik ben niet lelijk maar ook niet knap ;p
- Het was mn ontgroening
- Ik zat heeeuulll dicht bij de friendzone...
Please help me, ik weet het gewoon niet meer