Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2012, 13:27
xOnbekend
xOnbekend is offline
Hallo,

Ik schaam me een beetje... op een of andere manier ben ik heel onzeker bij seks. Altijd als het er op aankomt dan ben ik super zenuwachtig en lukt het niet. Ik ben dan bang dat ik m'n vriend ook teleur stel. Hij heeft al ervaring en ik nog helemaal niet. Hoe moet ik dit aanpakken?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 13:53
Verwijderd
Als je vriend veel ervaring heeft, zal hij rekening moeten hebben met jou situatie. Maar daar moet je dan ook vertrouwen in hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 15:55
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ben je überhaupt al toe aan seks? Dat is het belangrijkste. Als je er niet 100% achter staat, moet je gewoon nog wachten en dat eerlijk tegen je vriend vertellen.

Verder: als je wel wilt, praat dan met hem over je onzekerheden! Hij kan jou dan vertellen dat je hem (waarschijnlijk) helemaal niet teleurstelt als het niet meteen goed gaat. Hij vindt het waarschijnlijk zelf ook wel weer spannend om met zijn nieuwe vriendin te vrijen. Praat er in ieder geval over.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:09
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Hallo,

Ik schaam me een beetje... op een of andere manier ben ik heel onzeker bij seks. Altijd als het er op aankomt dan ben ik super zenuwachtig en lukt het niet. Ik ben dan bang dat ik m'n vriend ook teleur stel. Hij heeft al ervaring en ik nog helemaal niet. Hoe moet ik dit aanpakken?
Zoals de twee andere mensen al zeggen. :3
En als je er aan begint, is het héél belangrijk om een goed voorspel te hebben, tot jij je niet meer zenuwachtig voelt. Bij de een duurt het klaar zijn er voor langer dan bij de ander. Zeker neit overhaasten dus. Je vriendje heeft dus al ervaring, dus goed praten over wat jij wel en niet wil en vice versa.
Het is erg belangrijk dat je goed ontspannen bent.
Begin eventueel met massages en zo. :3
Je hebt alle tijd :3
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 03:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Praat erover. Sommige mensen hebben nou eenmaal wat tijd nodig, zelfs als ze al langer bij elkaar zijn. Seks is heel intiem en het is ook eng om je zo bloot te geven (letterlijk en figuurlijk). Vertel hem dat je onzeker bent en waarom je denkt dat dat is en vooral wat hij kan doen om je op je gemak te laten voelen. Moet hij wel tegen je praten of juist niet? Masseren, kaarsjes en andere romantische dingen, extra lang voorspel, rollenspel..?
Oud 06-11-2012, 08:22
Verwijderd
Als je vriend ervaring heeft, ligt de bal qua 'presteren' meer bij hem Gewoon ontspannen en zien waar je eindigt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 17:35
Kimvd
Kimvd is offline
ontspan en kijk wat het word,

alles wat fout gaat,
kan niet echt veel fout gaan, weet je voor de andere keer wat anders kan hihi
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 19:55
Michaelvoetje
Michaelvoetje is offline
Ik het een beetje hetzelfde maar ik ben een jongen. Mijn eerste keer, of wat mijn eerste keer moest worden, is fout gegaan doordat ik "hem" niet recht kreeg ... Nu ben ik bang dat het opnieuw zal gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 21:35
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Hooi, Ik ken dit hoor.
Ik had dit ook ik wou opzich wel maar als het moment daar was wou ik opeens niet meer.
Maar als jouw vriend van je houd heeft hij geduld ookal heeft hij al wel ervaring. het gaat om jouw lichaam dus wacht gewoon totdat je geen onzeker gevoel meer hebt en 100% zeker weet dat je het wilt. dan pas is het goed
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten