Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is altijd lastig in te schatten zonder emoties.
Om even een voorbeeldje te geven: Ze kan heel blij en vrolijk tegen je doen, terwijl ze zuchten en steunend een berichtje tikt. Je zult het dus nooit 100% weten. Je kan er uiteraard wel in het wild over beginnen en vragen wat ze van er vind, maar dan is het ook maar de vraag of ze het helemaal naar waarheid op jouw beeldscherm tovert. Je kan haar lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen niet zien (tenzij je een webcam gebruikt). Dus als je het echt wilt weten zou ik (persoonlijke voorkeur uiteraard) iets samen gaan doen. Stel dat eens voor en kijk hoe ze daar op reageert. Je hebt bijv een nieuw shirt nodig en je wilt dat ze mee gaat voor haar mening.. om maar even een voorbeeld te geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Sommige mensen beginnen niet zo snel te chatten uit zichzelf wat allemaal verschillende oorzaken kan hebben. Maar zo lang zij 'gewoon' op jouw berichtjes reageert en de gesprekken tussen jullie leuk zijn, zou ik me niet al te veel zorgen maken eigenlijk.
Wanneer jij een tijdje niet meer reageert en/of een gesprek aangaat kan het snel zijn dat ze denkt dat jij er geen zin meer hebt en zit je misschien allebei op een berichtje van de ander te wachten, wat natuurlijk zinloos is. IRL afspreken is natuurlijk veel effectiever en als ze dat wil zou ik daar ook niet lang mee wachten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |