Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een website is dynamisch wanneer de hele pagina (of delen) worden gegenereerd op de server en aangeboden aan de gebruiker. Ik heb meerdere sites waarvan er maar 2 pagina's zijn, die een oneindig aantal andere pagina's zelf kunnen genereren, opsturen en die interactief is met de gebruikers. Ik denk dat je je het best eerst kan verdiepen in bijvoorbeeld wat PHP formulieren. Dan een stap verder en doormiddel van hulp een simpel login systeempje maken, en dan misschien wat lastiger werk.
veel succes |
![]() |
|
Nog even een toevoeging op lullow's post:
Persoonlijk ben ik wel over webserver-softwarecombinatie XAMPP van apache friends te spreken. Je kan het op verschillende manieren aanpakken: Zelf begon ik met het genereren van tekst en pagina's, daarna ging ik verder gastenboek. Met die ervaring ontwikkelde ik, voor een lesopdracht, een helpdesk registratiesysteem. Later ontdekte ik dat verschillende ontwikkeltalen op elkaar lijken en zo begon ik eigen gereedschap te maken in c-sharp, schrijf ik af en toe een batch/shell/powershell scriptje. En op dit moment leer ik de beginselen van javascript en objective-c. In de toekomst wil ik nog naar java kijken.
|
Dat was een ouderwetse "Hello world"-code.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Alg/PHP] Vragen/Ideen voor custom weblog Dr HenDre | 10 | 26-01-2005 15:56 | |
Software & Hardware |
PHP Vraagje Nate | 35 | 02-06-2003 21:45 | |
Software & Hardware |
[php] vraagje over tables?? micra | 5 | 23-04-2003 17:56 | |
Software & Hardware |