Advertentie | |
|
![]() |
|
Welke drie organellen in plantencellen zijn de plastiden?
Welke aminozuren zitten in deze m-RNA streng: AUGGCUGCAACAAGUGCGUGA? Of, wat is de scheikundige naam van amonniumnitraat? Vind ik een paar hele mooie, het mentally-challenged-gehalte daalt dan drastisch... Of: beschrijf je leven in drie woorden. Als er dan kut, vervelend of zwaar in voor komt dan kunnen ze niet doorgaan met aanmelden. Ik bruis met ideeën! Ik help graag Martiño ![]() Liefs Kaaspepsel. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Als ik t me goed herinner zijn er nu de vragen "Waarmee eet je soep? (lepel)" en "Wat graast in de wei? (Koe)" of iets dergelijks. Toch? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Bij de Sinterklaasvraag, moet ook Sint-Nicolaas (is dit niet ook meer voorkomend in Vlaanderen?) worden goedgerekend uiteraard (maar dan zijn er stiekem al meerdere antwoorden mogelijk).
Over Klaas Vaak. Een nicht van mn vriend vroeg dit jaar op Facebook hoe die man heet, die je doet slapen. Zij wist het dus niet en mn vriend ook niet (zowel Klaas Vaak als 't Zandmannetje). Dus ik denk niet dat iedereen die weet. Edit: Welk groot land ligt rechts van ons? Duitsland! Laatst gewijzigd op 12-11-2012 om 23:20. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag Dingaantouwtje | 60 | 26-02-2010 22:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Vrije tijd |
3 van de Ajax-relschoppers aangegeven, nooit meer in de ArenA Verwijderd | 134 | 08-05-2004 17:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Lord Of The Mouwophouders. HeiNZ | 22 | 24-07-2003 16:49 |