Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of zoals Reverend zou zeggen: pussy. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Om even het verhaal hierachter uit te leggen: het is een insider, ze zou met opzet een diepe decolte hebben die fuif om haar ex vriend te pesten en te laten zien wat hij mist
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag postte ze een reactie op facebook: when you love someone who doesn't realise it's very difficult... Het ding is dat ik niet weet over wie ze het heeft. Ze is verliefd, op mij? op iemand anders? Ik weet het niet meer. Als dit niet over mij gaat wil dit zeggen dat ze een oogje op iemand anders heeft. Dat houdt me wat tegen om haar te versieren weetje... nu ben ik echt bang om verkering te vragen, anders ga ik af als een gieter en hou ik er alleen maar liefdesverdriet aan over... Nu, het is ook niet zo dat het echt duidelijk is dat ik op haar verliefd ben, maar het is wel zo. Zij kan moeilijk uit mijn signalen afleiden dat ik verliefd ben op haar. Dus er is wel degelijk een kleine kans dat dit over mij gaat, maar ja... Ook ik kan nu wat moeilijker afleiden dat ze verliefd op me is. Soms twijfel ik... Heel vervelend gevoel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |