Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2012, 16:41
Verwijderd
Hoi, ben een jongen van 17 en heb wat problemen.

Ik heb een meisje leren kennen, het klikt goed en ik zou er graag een relatie mee beginnen. Nu, vanavond is er een fuif maar ik heb echt geen zin om daar naar toe te gaan, aan de andere kant zou ik haar graag op een fuif om verkering vragen.

WAT MOET IK DOEN?

Ook voel ik dat sommige mensen me negeren, die vroeger m'n vrienden waren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2012, 16:44
Gitte v
Gitte v is offline
Als je geen zin hebt om te gaan, moet je dat ook niet doen. Er komt vast nog wel eens een fuif waar zij ook heen gaat, toch? Dat die mensen je negeren hoeft gene probleem te zijn. Denk je dat het aan jou ligt, ben je je de laatste tijd anders gaan gedragen?
Oud 03-11-2012, 17:30
Verwijderd
Waar je zin in hebt. Beetje vreemd om dit aan anderen te vragen.

Als je gaat heb je kans op pussy, als je niet gaat hoef je je niet bezig te houden met het feest. Lastig.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
kans op pussy
Gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 11:39
Verwijderd
Ben gegaan en ik heb er absoluut geen spijt van, het was heel tof enzo. Heb het meisje veel doen lachen enzo, maar ze wilde niet naar buiten gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Heeft iemand tips om dit meisje nog te versieren? Ze zit ook op mijn bus trouwens.

Normaal gezien begint ze meteen te chatten met me op facebook, maar nu wordt het alsmaar minder, wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 12:27
Verwijderd
Ai, als ze minder gaat chatten heb je misschien toch iets minder handig aangepakt? Toch eens kijken of je op date kan, film kijken of zo. Zelf goede gelegenheid scheppen om te zorgen dat ze je leuker vindt (dus waar jij je van je beste kant laat zien) en dan kun je ook makkelijker wat vragen aan haar
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 14:52
Verwijderd
Ik denk dat ik een tweetal weekjes weinig contact ga zoeken met haar. Misschien zal ze me dan voor een stuk missen. Dan ga ik terug in volle actie en vraag ik haar uit
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 19:27
Verwijderd
Ik heb toch zo'n gevoel dat ze me iets duidelijk wil maken, ik bedoel, tot slot was het zij die me meevroeg naar die fuif, maar het is altijd eenmaal ik bij haar ben, kan ik haar overal aanraken waar ik wil, heb zelf haar borst aangeraakt en ze gaf er geen commentaar op. Maar als ik vroeg om een luchtje te scheppen, wilde ze niet mee. Waarschijnlijk omdat ze een beetje bang is of heel erg gehecht is aan haar vriendinnen daar. Of beide natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 19:51
Verwijderd
Geen commentaar =/= goedkeuring
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 20:03
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ben gegaan en ik heb er absoluut geen spijt van, het was heel tof enzo. Heb het meisje veel doen lachen enzo, maar ze wilde niet naar buiten gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Heeft iemand tips om dit meisje nog te versieren? Ze zit ook op mijn bus trouwens.

Normaal gezien begint ze meteen te chatten met me op facebook, maar nu wordt het alsmaar minder, wat moet ik doen?
Ik denk bij naar buiten gaan aan naar buiten gaan (omdat je het binnen warm vindt en even behoefte hebt aan ruimte en frisse lucht ofzo), maar door je 'als je begrijpt wat ik bedoel' heb ik het idee wat ik wat mis in deze. Dus wat moet ik er dán aan begrijpen?

Citaat:
kan ik haar overal aanraken waar ik wil, heb zelf haar borst aangeraakt en ze gaf er geen commentaar op.
Ik krijg een beetje een plaatsvervangend naar gevoel, eigenlijk, van als je het zo opschrijft. Je doet het overkomen als 'heuj een overwinning ik kon een borst aanraken!' en dat is iets waarvan ik niet willen dat mensen het over mij dachten - niet tenminste als ik niet al ergens na het stadium 'elkaar heel leuk vinden en dan zoenen' was aanbelandt. Of eigenlijk is het meer dat ik het absoluut niet prettig vind als mensen 'per ongeluk expres' een borst aan gaan raken zodat ze een borst aangeraakt hebben - dat het kan gebeuren, nou ja, /care, daar zou ik óók niet op reageren waarschijnlijk als ik ervan uitging dat het een ongeluk is, maar zodra het opzet wordt om expres d'r borsten aan te raken, zou ik me daar niet prettig bij voelen. Ik heb veel liever dat mensen (ja, óók als ik er smoorverliefd op ben) mijn armen/handen/middel vastpakken dan dat ze een beetje aan borsten gaan lopen zitten in het openbaar.
Oud 04-11-2012, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ik denk bij naar buiten gaan aan naar buiten gaan (omdat je het binnen warm vindt en even behoefte hebt aan ruimte en frisse lucht ofzo), maar door je 'als je begrijpt wat ik bedoel' heb ik het idee wat ik wat mis in deze. Dus wat moet ik er dán aan begrijpen?
Een meer private setting om verkering te vragen.

Of zoals Reverend zou zeggen: pussy.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 20:20
Verwijderd
Niet haar borsten, haar borst xD
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 12:58
Verwijderd
We geloven je gewoon niet meer vriend
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 14:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op Liefde en Relaties, ik verplaats het even
Oud 05-11-2012, 15:46
Em.
Em. is offline
Citaat:
Niet haar borsten, haar borst xD
Of ik nu meervoud of enkelvoud gebruik in mijn reactie maakt niet zo bijster veel uit voor het verhaal erachter.
Oud 05-11-2012, 15:52
Verwijderd
'Zelfs' één van haar borsten aangeraakt.. En wat uitzicht al zegt, geen commentaar lijkt me hier niet hetzelfde als goedkeuring.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:11
Verwijderd
Om even het verhaal hierachter uit te leggen: het is een insider, ze zou met opzet een diepe decolte hebben die fuif om haar ex vriend te pesten en te laten zien wat hij mist en ik zei dan, het is toch zo diep niet? waarop zei antwoordt: wat? ik heb dan gwn een klopje op haar borst gegeven, niet zozeer haar borsten, maar het stuk erboven xD en dan zei: aaaaah, maar ik moet mijn truitje nog wat naar beneden trekken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 19:30
Verwijderd
Vandaag postte ze een reactie op facebook: when you love someone who doesn't realise it's very difficult... Het ding is dat ik niet weet over wie ze het heeft. Ze is verliefd, op mij? op iemand anders? Ik weet het niet meer. Als dit niet over mij gaat wil dit zeggen dat ze een oogje op iemand anders heeft. Dat houdt me wat tegen om haar te versieren weetje... nu ben ik echt bang om verkering te vragen, anders ga ik af als een gieter en hou ik er alleen maar liefdesverdriet aan over... Nu, het is ook niet zo dat het echt duidelijk is dat ik op haar verliefd ben, maar het is wel zo. Zij kan moeilijk uit mijn signalen afleiden dat ik verliefd ben op haar. Dus er is wel degelijk een kleine kans dat dit over mij gaat, maar ja... Ook ik kan nu wat moeilijker afleiden dat ze verliefd op me is. Soms twijfel ik... Heel vervelend gevoel.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 19:34
Verwijderd
Toch proberen, anders zit je maar onzeker te zijn en daar heb je ook niks aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten