Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2016, 16:59
Chelsey vragen
Chelsey vragen is offline
Waarmee kan ik mezelf goed neuke??
Ik heb al pennen geprobeerd maar dat werkte niet...
ik ben 12 en iemand uit mijn klas ... brugklas had mij
Een keer geneukt... het was wel ... ja lekker...
Ik doe het nu vaker en hij is 13 trouwens😺
Ik werd een keer bijna betrapt... woow dat was spannend!
Een keer nam hij zijn vriend mee... ik ging weg rennen
Maar ik werd vastgepakt door zijn vriend... toen sloeg mijn vriend hem
Om me te beschermen... zo lief!
Toen hadden we het gedaan in een steegje... ik was toen zo blij dat ik met hem was
...alleen! Ik wil het vaker doen ... wat zou ik kunnen doen?? Ps geen dildo!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 16:59
Chelsey vragen
Chelsey vragen is offline
Ik ben nu inmiddels 13
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 17:39
bikinigek
bikinigek is offline
veiligste is wel iets wat er voor gemaakt is. kun je gewoon bij etos kopen. of bestellen en bezorgen bij ah bezorg punt
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 18:39
HelpDavy
HelpDavy is offline
waarom zou je iets anders dan een pik in je kutje proppen; je zegt: ik doe het nu vaker. Das toch prima. Of wil je nog meer? Stop in ieder geval niets in je doos dat kan breken, met scherpe randjes of wat dan ook. Je verhaal klinkt een beetje alsof je aan het fantaseren bent; niks mis mee, maar kies er liever voor het in huis of in een hotel te doen dan in een steegje. Dat is zo armoedig. Hoop dat je er wat mee kunt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 20:49
RickSanchez
RickSanchez is offline
Ik zou niet te vroeg beginnen dat kan leiden tot verslaving...
maar ik zou bijvoorbeeld klei proberen ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 20:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Doen jullie het wel veilig? Onveilige seks is misschien een beetje spannend maar heeft allerlei vervelende en ingrijpende gevolgen als risico.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2016, 12:28
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
waarom zou je iets anders dan een pik in je kutje proppen; je zegt: ik doe het nu vaker. Das toch prima. Of wil je nog meer? Stop in ieder geval niets in je doos dat kan breken, met scherpe randjes of wat dan ook. Je verhaal klinkt een beetje alsof je aan het fantaseren bent; niks mis mee, maar kies er liever voor het in huis of in een hotel te doen dan in een steegje. Dat is zo armoedig. Hoop dat je er wat mee kunt.
Jij zal naast seks ook nog trekken/masturberen?
Speeltje zou ik aanraden en idd geen steegjes

Citaat:
Ik zou niet te vroeg beginnen dat kan leiden tot verslaving...
maar ik zou bijvoorbeeld klei proberen ofzo
Klei zou ik niet doen en verslaving das onzin
Met citaat reageren
Oud 13-12-2016, 12:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Klei is een slecht idee. De meeste huishoudvoorwerpen zijn en slecht idee, koop gewoon een siliconen, metalen of glazen speeltje bij een goede seksshop. Geen jelly, geen willekeurige objecten.
Verder moet TS zelf weten waar en wanneer ze seks heeft, zolang het geen niet-betrokkenen stoort.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2016, 14:02
anonym
anonym is offline
er zijn een aantal simpele dingen die je kan gebruiken:
- Je vinger(s), probeer af te wisselen tussen handen en vingers of gebruik handschoenen. Latex/wegwerp handschoenen worden veel gebruikt voor schoonmaken en kan je goedkoop in de winkel kopen.
- ijsklontjes, deze zijn niet gevaarlijk om per ongeluk 'te ver' naar binnen te duwen aangezien het ijs uiteinderlijk weer water zal worden en zal smelten. Let op dat het ronde ijsklontjes zijn en geen vierkante.
- De achterkant van een NIEUWE tandenborstel, je kan mogenlijk ook de haren gebruiken om te masseren afhankelijk van hoe hard de haren zijn. Nogmaals zorg dat hij nieuw is zodat je geen bacteriën en infecties kan veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2016, 16:41
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Ik doe het nu vaker en hij is 13 trouwens😺
Toen hadden we het gedaan in een steegje... ik was toen zo blij dat ik met hem was
Hallo Chelsey; toen ik met een 12-jarige jongen experimenteerde, begonnen we met vingeren en toen dat soepel ging, zijn we een klein formaat dildo gaan gebruiken, Omdat het klaar geneukt worden zich aandiende maar niet door zette, zijn we elkander echt gaan nemen. De ervaring gelijk een meisje te worden klaar geneukt, was zo vreemd en lekker, dat we niet meer aan een dildo zijn toe gekomen. En er mee door gegaan zouden zijn, als we niet verliefd op een meisje- en alles wat daarbij hoort - waren geworden. Wel op grond van deze ervaring komt het vreemd over, dat jij tegengesteld daaraan met seks-speeltjes wilt gaan experimenten.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2016, 10:36
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Gebruik een wortel, van die grote
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 15:24
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Gebruik een wortel, van die grote
Het voordeel van ene wortel is, dat je een wat groter formaat kunt nemen, en die bij kunt snijden en schuren tot de juiste omvang, en de vorm van een echte penis. Voor het afwerken grog watervast schuurpapier gebruiken. Vanwege de natuurlijke gladheid en vochtgehalte is geen glijmiddel nodig. Dit advies is in een eerder item door het forum verworpen, omdat deze dildo zou kunnen breken. Daar is echter zo veel kracht voor nodig, dat het bij mij nooit is voor gekomen. Je kunt trouwens de breekbaarheid met je beide handen hele goed testen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 15:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het voordeel van ene wortel is, dat je een wat groter formaat kunt nemen, en die bij kunt snijden en schuren tot de juiste omvang, en de vorm van een echte penis. Voor het afwerken grog watervast schuurpapier gebruiken. Vanwege de natuurlijke gladheid en vochtgehalte is geen glijmiddel nodig. Dit advies is in een eerder item door het forum verworpen, omdat deze dildo zou kunnen breken. Daar is echter zo veel kracht voor nodig, dat het bij mij nooit is voor gekomen. Je kunt trouwens de breekbaarheid met je beide handen hele goed testen.
Restjes schuurpapier in je vagina lijkt me ook een risico wat je niet wil lopen.
Oud 23-12-2016, 11:26
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Wat een figuur ben jij ook
Met citaat reageren
Oud 23-12-2016, 17:19
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nam hij zomaar ongevraagd een vriend mee om seks te hebben met jou? Of lees ik 't verkeerd?

Want dat vind ik niet echt 'lief', eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2016, 08:14
lollipop104
lollipop104 is offline
Ben ik de enige hier die het absurd vind dat je seks hebt als 12-jarige?!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2016, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Vast niet de enige, maar het zegt vooral iets over jou dat je er zo bekrompen over doet. De één is op zijn twaalfde toe aan seks en de ander niet. Zo lang ze het met leeftijdsgenootjes doet en het zelf wil is er toch niets aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2016, 16:44
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Tjah voor ts vind ik het ook vroeg idd.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2016, 21:52
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Restjes schuurpapier in je vagina lijkt me ook een risico wat je niet wil lopen.
Wat een domme opmerking, als de namaakdildo - wortel - is gladgeschuurd, spoel je hem vanzelfsprekend onder de warme kraan af.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2016, 21:54
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat een domme opmerking, als de namaakdildo - wortel - is gladgeschuurd, spoel je hem vanzelfsprekend onder de warme kraan af.
Dat had je er niet bij gezet. En helaas is niet iedereen intelligent genoeg om dat zelf te bedenken. Een stuk verstandiger nog zou het zijn om iets te gebruiken dat ervoor gemaakt is, en dat je goed kunt schoonhouden en wat geen breekgevaar heeft.
Oud 28-12-2016, 00:19
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Vind ik ook een beetje raar... De kinderen worden dan pas net puber en sommige nog pas later. Waardoor kinderen dan soortvan met elkaar neuken.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 02:28
Obelise
Obelise is offline
Schaam je
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 05:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
Negeer Obelise en schaam je vooral niet.

Schaamte is gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2016, 08:47
Verwijderd
Waarom mag Obelise zijn belachelijke ideeën op de hulpfora blijven spuien?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 20:31
Verwijderd
12 of 13 is toch wel supervroeg of niet?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 19:25
yarilovvver12
yarilovvver12 is offline
ik gebruik meestal die spa flessen want die zijn lekker hard, daarnaast gebruik ik wel eens de computermuis van mn ouders vindt het geuyl als ze het daarna aanraken
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 23:19
Gewone jonge
Gewone jonge is offline
Citaat:
Lekker vanzelf sprekend, voor een 12 jarige zeg
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 23:24
Gewone jonge
Gewone jonge is offline
Schaamte is gevaarlijk.[/QUOTE]

Geen enkele emotie is gevaarlijk, seks op je 12e zonder goed advies is gevaarlijker. Als je al weet hoe condooms en al die hendel werken, veel plezier.you do you. Ik hoop wel dat niet alle 12 jarige dalijk al willen neuken
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 15:51
Skyle
Skyle is offline
Jezelf bevredigen, over seks denken en seks hebben zijn 3 heel verschillende dingen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 17:23
Noomsel
Noomsel is offline
Zelf vind ik 12 jaar wel heel vroeg. Maar ja, het is je eigen lichaam.
Zelf heb ik geen ervaring met het 'mastuberen' , maar uit een logisch opzicht zou ik zeggen;

- Iets waarvan je geen infectie/schimmel op kan lopen.
( dus niet iets wat mensen hebben aangeraakt, dus geen etenswaren )

- Iets was glad is en geen gevaren met zich mee brengt.
( Geen metalen voorwerpen dus of iets van hout )

- Iets wat groot en dik genoeg is om vast te houden.
( je wilt niet naar de dokter omdat er een dop vast zit in je vagina )

Zorg dat je het veilig en schoon doet!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2017, 01:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Schaamte is gevaarlijk.
Geen enkele emotie is gevaarlijk, seks op je 12e zonder goed advies is gevaarlijker. Als je al weet hoe condooms en al die hendel werken, veel plezier.you do you. Ik hoop wel dat niet alle 12 jarige dalijk al willen neuken[/QUOTE]
Ik denk dat Dekaloog er juist op doelt dat schaamte zorgt voor het verzwijgen van dingen, waardoor er met gebrekkige kennis wordt gesekst of over grenzen wordt gegaan in plaats van te vragen hoe dingen werken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2017, 14:31
BennieB
BennieB is offline
Citaat:
Ik doe het nu vaker en hij is 13 trouwens��
Hey Chelsea vragen,
ik gebruik een namaak dildo.
ik heb een paar stiften aan elkaar geplakt en er watjes omheen geplakt, een condoom er om heen en klaar!
ik stimuleer met mijn ene hand mijn clitoris en met de ''dildo'' mijn vagina, het voelt als echte sex
xxx
Met citaat reageren
Oud 16-01-2017, 11:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Schaamte is gevaarlijk.
Citaat:
Geen enkele emotie is gevaarlijk, seks op je 12e zonder goed advies is gevaarlijker. Als je al weet hoe condooms en al die hendel werken, veel plezier.you do you. Ik hoop wel dat niet alle 12 jarige dalijk al willen neuken
Seks gaat niet alleen om eventuele fysieke gevolgen die je wilt voorkomen (SOA, zwangerschap) maar brengt ook in meer of mindere mate emotionele gevolgen met zich mee.

Laatst gewijzigd op 16-01-2017 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2017, 07:36
Mathis
Mathis is offline
Ik ben 12 ik heb precies hetzelfde gehad maar dan met een meisje ik ben een jongen namelijk ik wil het ook weer doen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2017, 01:50
goodbyeman
goodbyeman is offline
mensen zijn echt talenvol aan het worden om oude forums op te zoeken
Oud 26-12-2017, 12:50
Arrow
Arrow is offline
Citaat:
mensen zijn echt talenvol aan het worden om oude forums op te zoeken
Zo moeilijk is dat niet Gwn naar pagina 30 ofzo gaan en dan random gaan reageren

Regels voor berichten