![]() |
|
Klei is een slecht idee. De meeste huishoudvoorwerpen zijn en slecht idee, koop gewoon een siliconen, metalen of glazen speeltje bij een goede seksshop. Geen jelly, geen willekeurige objecten.
Verder moet TS zelf weten waar en wanneer ze seks heeft, zolang het geen niet-betrokkenen stoort. |
![]() |
|
![]() |
er zijn een aantal simpele dingen die je kan gebruiken:
- Je vinger(s), probeer af te wisselen tussen handen en vingers of gebruik handschoenen. Latex/wegwerp handschoenen worden veel gebruikt voor schoonmaken en kan je goedkoop in de winkel kopen. - ijsklontjes, deze zijn niet gevaarlijk om per ongeluk 'te ver' naar binnen te duwen aangezien het ijs uiteinderlijk weer water zal worden en zal smelten. Let op dat het ronde ijsklontjes zijn en geen vierkante. - De achterkant van een NIEUWE tandenborstel, je kan mogenlijk ook de haren gebruiken om te masseren afhankelijk van hoe hard de haren zijn. Nogmaals zorg dat hij nieuw is zodat je geen bacteriën en infecties kan veroorzaken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want dat vind ik niet echt 'lief', eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Zelf vind ik 12 jaar wel heel vroeg. Maar ja, het is je eigen lichaam.
Zelf heb ik geen ervaring met het 'mastuberen' , maar uit een logisch opzicht zou ik zeggen; - Iets waarvan je geen infectie/schimmel op kan lopen. ( dus niet iets wat mensen hebben aangeraakt, dus geen etenswaren ) - Iets was glad is en geen gevaren met zich mee brengt. ( Geen metalen voorwerpen dus of iets van hout ) - Iets wat groot en dik genoeg is om vast te houden. ( je wilt niet naar de dokter omdat er een dop vast zit in je vagina ) Zorg dat je het veilig en schoon doet!! |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat Dekaloog er juist op doelt dat schaamte zorgt voor het verzwijgen van dingen, waardoor er met gebrekkige kennis wordt gesekst of over grenzen wordt gegaan in plaats van te vragen hoe dingen werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik gebruik een namaak dildo. ik heb een paar stiften aan elkaar geplakt en er watjes omheen geplakt, een condoom er om heen en klaar! ik stimuleer met mijn ene hand mijn clitoris en met de ''dildo'' mijn vagina, het voelt als echte sex xxx |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-01-2017 om 11:43. |
![]() |
|
|