Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2012, 11:57
Saartje1234
Saartje1234 is offline
Hey,

Ik heb een vraagje...
Wat vinden wij (meiden) leuk om te zien qua ondergoed bij jongens? Houden jullie van losse boxer, of juist strakke? En wat vinden jongens leuk om te zien bij meiden qua lingerie?

De doelgroep is van 12 tot 16 jaar.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alle informatie is welkom!!

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2012, 12:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben al een tijdje geen 16 meer, maar ik vind nog steeds strakke boxers aantrekkelijker dan losse of mannenslips.
Oud 07-11-2012, 12:22
Saartje1234
Saartje1234 is offline
Oke bedankt voor je reactie! Heb je ook nog een voorkeur voor een bepaalde kleur, of vind je zwart mooi?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2012, 11:03
Volk
Volk is offline
Ik ben ook al een tijdje geen 16 meer, en eerlijk gezegd maakt het me niet uit wat een jongen draagt. Als hij kleren aan heeft zie ik het toch niet, en als zijn kleding uit gaat gaat hopelijk toch ook zijn ondergoed uit. Mannenondergoed kan me echt niet boeien.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2012, 13:58
Catch
Catch is offline
Zwarte boxers zonder gaten waar ze niet horen. Ik houd niet van kleurtjes, patroontjes of stukke boxers.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2012, 14:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben al een tijdje geen 16 meer, maar ik vind nog steeds strakke boxers aantrekkelijker dan losse of mannenslips.
Dit inderdaad.
En voor mezelf hou ik van ondergoed dat sexy is op een schattige manier. Dus wel rose en met lintjes maar dan wel doorschijnend of laag uitgesneden. Sexy op een vamp-manier vind ik té bij mezelf en kinderondergoed vind ik vulgair en oma-ondergoed kan altijd nog als ik met pensioen ga.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2012, 16:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit! Kleur maakt me dan niet zoveel uit.
Oud 09-11-2012, 11:29
konijntje95
konijntje95 is offline
Citaat:
En voor mezelf hou ik van ondergoed dat sexy is op een schattige manier. Dus wel rose en met lintjes maar dan wel doorschijnend of laag uitgesneden. Sexy op een vamp-manier vind ik té bij mezelf en kinderondergoed vind ik vulgair en oma-ondergoed kan altijd nog als ik met pensioen ga.
Dit dus..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 08:46
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Als het gaat om sexy zijn vindik iets straks wel sexy.. Datje de vorm er doorheen kunt zien :3
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 12:55
arPos
arPos is offline
een simpel egaal slipje die mooi meeloopt met het vrouwenlichaam doet het het beste bij mij.
Oud 11-11-2012, 09:05
Verwijderd
Ik vind boxers nog steeds het best.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 12:18
Verwijderd
strakke boxers voor mannen, voor vrouwen gewoon wit ondergoed. En bh's met kant.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 17:50
Verwijderd
Hmm een mooie strakke zwarte boxer!! met een mooi lichaam eromheen zo sexy..
ikzelf draag veel pieces onderbroeken, en heeele mooie bh's met kant!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 22:05
Verwijderd
Ik ben ook geen zestien meer. Ik vind het afhangen van de bouw van de persoon. Bij een lekkere dikkie vind ik grote, wijde boxers leuk staan. Bij slanke mannen vind ik strakke boxers leuker. Bij niemand vind ik speedo-modellen leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Hmm een mooie strakke zwarte boxer!! met een mooi lichaam eromheen zo sexy..
Eromheen, ja? Moet hij hem opeten?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 13:05
Catch
Catch is offline
Ik weet niet of ik hier een apart topic voor moet aanmaken, maar waar kopen jullie je bh's? Ik moet eigenlijk een zooi nieuwe en ik wil er niet belachelijk veel geld aan uitgeven. Ik vind de Hunkemoller best duur geworden namelijk, maar H&M vind ik niet lekker zitten.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 01:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Livera daar meten ze je gelijk op zodat je zeker weet dat je de goede maat hebt en ze helpen je altijd perfect. Als je zegt wat je budget is, kunnen ze je vast helpen.
Oud 19-11-2012, 11:05
Verwijderd
Bij Livera hebben ze inderdaad fjine bh's, en als je geluk hebt ook fijn personeel. Van de vier zaken die ik ken, werkt er bij één een vervelend mens. Type je-vindt-het-vast-niet-erg-als-ik-het-pashokje-binnenstorm-om-aan-je-tieten-te-zitten-zonder-het-te-vragen. Die andere drie zaken hebben echt hele fijne medewerksters. Binnenlopen en je merkt het vanzelf
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 15:07
Verwijderd
Nou ja, ik koop enkel Marlies Dekkers en eventueel Sapph als dat afgeprijsd is, sowieso is mijn maat nu pas weer een beetje richting de standaard maten aan het gaan die je overal kunt krijgen, dus ik kan absoluut geen winkels aanraden waar je goedkope, lekker zittende lingerie vindt ^^. Misschien in de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 03:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik draag ook alleen maar Sapph, want <3, maar dat is soms ook in de uitverkoop en hebben ze ook bij Livera. Maar Livera heeft nog andere merken die ook prima zitten en net even wat goedkoper zijn.
Marlies Dekkers is echt enorm duur, daar zou ik niet aan beginnen.
Oud 21-11-2012, 10:00
Verwijderd
Wat jullie noemen is toch allemaal duurder dan hunkemoller?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 12:55
Verwijderd
Dat zeg ik toch ook?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 16:08
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik vind dat de ondergoedsetjes er van livera heel saai uitzien altijd.. vandie goedkope printjes voor oudere mensen.. maar het is dus wel een goed merk ;o
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik toch ook?
Dat haal ik er niet uit
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Dat haal ik er niet uit
Citaat:
dus ik kan absoluut geen winkels aanraden waar je goedkope, lekker zittende lingerie vindt
Mij leek het wel duidelijk dan

Overigens, zijn de BHs van de Hema niks? Want daar zie ik vaak wel leuke modellen en stofjes bijhangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2012, 11:27
Verwijderd
Oh Pardon

Het ligt er net aan waar je naar op zoek bent, van de Hema weet ik van vroeger dat alleen de super basic saaie beha's lekker zaten. H&M heeft voor kleine cups (tot C, af en toe D) leuke keuzes, erg betaalbaar. En verder kun je bij heel veel winkels kijken naar aanbiedingen Utrecht heeft trouwens een hunkemoller outlet!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2012, 15:56
Catch
Catch is offline
Ik vind Sapph idd leuk, ik ga maar eens een aanbieding scoren. En HEMA is wel een goede tip, hoewel ik wel graag wat spannende dingen wil en geen basics. Maar dank voor de tips!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 18:43
arPos
arPos is offline
Ik koop geen BHs (voor mezelf)
Reageren

Regels voor berichten