Ik heb nu een scharrel en op de 2e date zei hij dat hij wel een relatie wou, toen heb ik gezegd dat we het rustig aan moeten doen.
Hij antwoordde met dat we al iets moois beginnen.
Nu hebben we alleen maar seks gehad en meestal whatsapp't hij dan van; kom je langs?
Ik heb wel is gevraagd of we is een keer op een echte date konden en zei hij dat dat wel kwam.. (nog niet geweest)
We hebben 1 keer ruzie gehad omdat ik een jongen had gepijpt (dronken) terwijl ik dat eigenlijk niet wou.
Hij riep van; 'Ja je bent toch single je kan doen wat je wil!'
hij was echt boos en best treurig. (dat is nu goed gepraat)
Hij antwoord altijd netjes op mijn berichtjes en is lief en zorgzaam.
Het enige wat me dwars zit is dat hij niet vaak, bijna nooit, het gesprek begint.
Mijn vriendinnen weten alles en zeggen dat ik met hem moet praten wat hij wil en dat ik moet vragen of hij nu verder wil.. Weet alleen niet hoe ik het moet aanpakken..
Ik heb woensdag nog een whatsappje gestuurd of ie er ook nog moeite voor wil doen en of ie me mist.
Zijn reactie was dat ik moest ophouden met zeuren en dat ie er klaar mee was..
Ik ben vanmiddag bij hem langs geweest om te kijken wat zijn probleem is, toen ik daar was zei hij: hee .. sorry je kan niet komen heb bezoek.
Ik vroeg of alles goed was tussen ons en hij zei; ja tis goed. - met een knikje erbij.
Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen..
Laatst gewijzigd op 16-11-2012 om 15:08.
|