Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2012, 16:19
visionbe
visionbe is offline
Goedenavond,

Ik ben een tekst aan het schrijven voor een presentatie en weet momenteel niet goed welke tijd ik moet gebruiken. De tekst gaat over het autosalon in parijs, vond dus in oktober 2012 plaats (is verleden?).
Hierdoor dacht ik eerst een imparfait te gebruiken, aangezien het een beschrijving is, is dit juist?
Of moet ik een ind. prés gebruiken, aangezien het autosalon nog niet 'gedaan' is, volgend jaar komt het weer.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? (Het vetgedrukte is het deel waar ik onzeker over ben)

Hier is de tekst:
Le mondial de l’Automobile est un salon vivant. Il y a des animations pour tous les visiteurs, les jeunes et les adultes.
Cette année-ci, il y avait, pour les adultes, une piste d’essais pour expérimenter avec les véhicules électriques et hybrides.
Pour les jeunes de 6 à 14 ans, la Fédération Française du Sport Automobile proposait une piste de karting électrique.
Parce que les karts sont électriques, ils sont silencieux, propres et sans odeurs.
Et pour sensibiliser les adolescents de 14 à 18 ans aux risques de conduire, la Gendarmerie nationale organisait une piste d’initiation à la conduite.

De zin over de karts heb ik wel ind. prés. aangezien het een uitleg is.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten