Ik wil hier eigenlijk niet mijn echte naam gebruiken omdat ik a) een hekel heb aan mijn echte naam en b) niet wil dat mensen die me van school oid herkennen omdat ik sociaal niet echt een kampioen ben. Mensen die me sowieso goed kennen zullen me wel herkennen aan mijn typegedrag en gebruikersnaam oid maar daar kan ik dan wel mee leven.
Nouja, noem me Eirene. Ik kwam hier eigenlijk alleen om een vraag te stellen maar ik was eigenlijk ook wel op zoek naar een nieuw forum omdat het vorige waar ik zat een beetje uit begint te sterven (en dat is zwak uitgedrukt). Mijn leeftijd noem ik ook liever niet. Mijn interesses zijn onder andere religies (vandaar dat ik religiestudies wil gaan studeren), andere culturen, taal, lezen, gamen (hoewel ik onlangs mijn spelcomputer heb verkocht en mijn pc niet echt super is) muziek etc. Ook houd ik er wel van om kleren te kopen...... Een beetje te veel eigenlijk. Maar goed dat ik niet zo heel veel geld heb, anders had ik meer kleren dan er in mijn kast zouden passen. Nouja, ik doe nu in ieder geval havo en ik ben helaas nogal een nachtraaf.
Ik ben trouwens een overdreven Sherlockian, Whovian en VIP (nee ik vind mezelf niet verrie importunt. 10+ als je snapt wat het is~).
Eh. Aangenaam? Hoop ik. /_\
Laatst gewijzigd op 26-11-2012 om 02:29.
|