Ik weet dat er al heel veel topics over verstandskiezen zijn maar toch heb ik nog een paar vragen die ik niet terug vind

Ongeveer een maand geleden heb ik bij de kaakchirurg twee verstandskiezen laten verwijderen (links boven en linksonder). Linksboven was gewoon recht door, was er zo uit en helemaal geen problemen mee, wond geneest ook goed. Linksonder is echter een ander verhaal. Die kies lag schuin tegen de kies ervoor aan, daarom moest ie er ook uit. Met veel pijn en moeite is ie er uit gekomen, wond is gehecht maar die avond/nacht heb ik een nabloeding gehad met allemaal gelatineachtige stolsels in m'n mond. Is allemaal overgegaan en leek goed te gaan. De hechtingen zijn inmiddels opgelost en het gat is minder diep maar waar boven een mooi vlak 'velletje' over het gat is gekomen is het onder helemaal onregelmatig, bobbelig en ik voel ook dingen eruit steken ofzo? Ook lijkt er nog een diep gat te zitten tussen de kies ervoor en de wond. Als ik iets warms of kouds eet of drink is het ook heel gevoelig (voelt als hele erge gevoelige tanden-pijn) op de plek van de wond.
Mijn vraag: is dit normaal en geneest het zo goed of is het toch niet helemaal zoals het zou moeten gaan? Ik heb de eerste anderhalve week erna braaf gespoeld met waterstofperoxide maar omdat ik daar een hele zere mond van kreeg ben ik daar toen mee gestopt, heb toen een week met Hextril gespoeld en daarna nog af en toe met waterstofperoxide omdat m'n tandvlees door m'n hele mond ontstoken/geïrriteerd is. Hoort dat er ook bij?