Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2012, 22:24
*oma*
*oma* is offline
Wie volgt het?

Ik vind die eigenhuisentuin kerel wel een leuke kandidaat, eigenlijk hadden ze gewoon al die lui moeten uitnodigen. Rob, Nico...
Oud 08-09-2012, 01:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet het terugkijken, want voor Ruud ga ik dit stomme programma wel een kans geven.
Oud 08-09-2012, 10:18
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Leuk programma altijd en fatima zien afgaan is mooi want ik haat dat mens.
Oud 08-09-2012, 15:55
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Fatima, Matti en Christoph. Poker united!
Oud 08-09-2012, 19:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk al jaren, dus nu natuurlijk ook weer

Die Zoë zou er natuurlijk direct uit moeten vliegen. Op dag 2 al nauwelijks meer kunnen lopen, dat wordt nog lastig... Verder weer een aantal leuke kandidaten, zoals Willy Wartaal, Aagje (die Vlaamse turnster) en Lodewijk.

Wel vervelend dat er zoveel herhaling inzit.
Oud 09-09-2012, 00:42
*oma*
*oma* is offline
Ik vind het stom dat dennis het presenteert, hij was een stomme kandidaat
Oud 09-09-2012, 02:11
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ja, en die grap over "een Dennisje doen" was ook vrij triest. Kijk-mij-eens-zelfbewust-zijn. Rot op. Neem dan gewoon Eddy Zoey of Dennis Storm als presentator.

Ik vraag me wel af wat die presentatoren de rest van de tijd doen.
Oud 09-09-2012, 17:10
*oma*
*oma* is offline
Die liggen vast met hun ass in het zand
Oud 09-09-2012, 20:30
Tink*
Tink* is offline
Had Eddy Zoey geen zin meer ofzo? Ach beter dat Dennis nu presenteert dan John, die vond ik nog stommer.

Ik vind Lodewijk ook leuk. Mijn vriend beweerde dat ze niet konden klussen bij EHET, maar hij heeft toch een redelijke hut in elkaar geknutseld. Die pokermatties hebben ze vast expres bij elkaar gestopt om de boel een beetje op te stoken. Fatima is irritant, Zoë is een zielig en zwak meisje en Ruud heeft lelijk haar. Ik vond het grappig dat Fajah eruit werd gestemd, ik zag 'm wel aankomen. Zij is echt zo chagrijnig. Maar wel mooi dat ze nu gewoon heel erg lang in die mangrove zit en nergens aan mee mag doen. Lekker saai.
Oud 10-09-2012, 03:55
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Fajah heeft ook 2 kleine kinderen, dus zou het opzich niet heel raar vinden als ze snel weer thuis zit.

Ik ken Mattias een beetje. Niet echt een leuke vent. En ik denk ook dat het juist tegen ze werkt dat ze een duo zijn, dus hij Mattias heeft een goeie kans dat ze hem er snel (evt. na de samensmelting) uitgooien en dat Christoph het dan maar alleen moet zien te redden.

Fatima heeft er, als ik het goed begrepen heb, best een poos gezeten. Maar volgens mij heeft ze uiteindelijk niet gewonnen.
Oud 10-09-2012, 09:47
JustSylf
JustSylf is offline
Ik volg het ook! Die van afgelopen donderdag moet ik nog terug kijken. Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2012, 22:45
Edwin123
Edwin123 is offline
Fatima. Benieuwd naar donderdag!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 09:24
Röps
Röps is offline
Ik vind het jammer dat Fayah er zo rap uit lag. Die broertjes en Tess vind ik tof. Waarschijnlijk blijf ik het toch niet volgen, dat België vs. Nederland gedoe is zo afgezaagd, toch jammer dat het spel op die manier gespeeld wordt maar dat er tegelijkertijd zo moeilijk wordt gedaan over complotjes.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 21:23
Tink*
Tink* is offline
Pfff spannend man. Eerst zat ik al op het puntje van mijn stoel hopend dat Aagje niet van dat platform zou vallen en daarna tijdens dat duel tussen Tess en Olivier. Ik vind het echt een misselijk Nederland-België-spelletje. Vorig jaar begonnen die Belgen in één zo'n kamp daar ook mee en nu weer. Ga gewoon voor de zwakste of voor iemand die je niet mag, niet dat schijnheilige gedoe. Ik vind Fayah echt een heerlijke bitch, zo lekker eerlijk. Ik ben echt blij dat Tess heeft gewonnen en die stomme Rambo eruit ligt. Nu hopen dat Fayah hem even owned bij de afvalproef en dan is ie helemaal weg. Het gele kamp vind ik leuk, ze zijn echt heel erg bezig met een team vormen. Dat wordt nog lastig als ze een proef verliezen en naar de eilandraad moeten of als de kampen heringedeeld worden.
Oud 21-09-2012, 12:51
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Als Fajah dezelfde proef krijgt tegen Olivier dan maakt ze geen schijn van kans. Olivier kan zich als stuntman echt wel snel over zo'n touw voortbewegen. En die emmer met water haalt hij waarschijnlijk ook 2 keer zo snel naar boven.

Natuurlijk was het wel een mooie coupe van Ruud en Tess, maar de sfeer gaat er echt niet beter op worden. Het andere team kan inmiddels de 3 zwakste spelers aan de zijlijn laten, terwijl zij gemiddeld een steeds zwakker team worden. Grote kans dus dat Tess en Ruud er alsnog binnen 2 weken uitliggen (na een verloren proef tegen Olivier).

Enige hoop die ze hebben is dat Aagje besluit te stoppen, en dat ze dan de eliminatie een week kunnen uitstellen.
Oud 21-09-2012, 22:54
*oma*
*oma* is offline
Maar hebben Ruud en Tess niet allebei nog drie munten?
Oud 21-09-2012, 23:13
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ruud had er 5. Tess is er volgens mij wel redelijk doorheen
Oud 22-09-2012, 11:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tess had er twee, die ze bij de afgelopen eilandraad heeft ingezet. Ruud heeft er nog drie.
Oud 23-09-2012, 17:01
Röps
Röps is offline
Ze kunnen niet twee keer achter elkaar dezelfde personen uitzitten toch? Zou niet heel eerlijk zijn iig.

Ik hoop wel dat geel verliest want Tess is wel erg tof, die moet er nog wel even in blijven.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 18:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uiteraard kunnen ze wel op Tess stemmen, zij is er namelijk nu niet uitgegaan. Er kan alleen niet gestemd worden op de mensen die "definitief" zijn weggestemd, dus Olivier en Faya.
Oud 24-09-2012, 05:03
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ruud mag zijn munten aan Tess geven. Als hij slim is dan geeft hij haar er 1, en zet hij er zelf nog 1 in.
Dan is het 3-2 met de stemming, en uiteindelijk 2-2. Hoeveel munten heeft Zoe nog? Die Belgen zullen wel boos zijn over de coup tegen Olivier, dus misschien hebben die ook nog een verrassing in petto. Als Ruud en Tess willen overleven dan zullen ze in ieder geval nog een mooie truc uit de hoge hoed moeten toveren. Maar als de Belgen het slim spelen (munten uitwisselen en inzetten) dan komen ze sowieso op 3-1, en erna op 3-0.

De kans dat ze een (fysieke) proef winnen is met het vertrek van Olivier ook weer afgenomen. Het andere kamp heeft ook het voordeel dat de 3 zwakste deelnemers niet aan de proef hoeven mee te doen.
Oud 24-09-2012, 11:10
Röps
Röps is offline
Citaat:
Uiteraard kunnen ze wel op Tess stemmen, zij is er namelijk nu niet uitgegaan. Er kan alleen niet gestemd worden op de mensen die "definitief" zijn weggestemd, dus Olivier en Faya.
Ik had het over uitzitten bij een proef, niet over stemmen. Zuid kan niet twee keer achter elkaar dezelfde mensen uitzitten lijkt me, dus zo'n super voordeel aan dat ze hun zwakke mensen kunnen uitzitten hebben ze (in dat geval) niet.

Zo is het bij survivor geregeld in ieder geval en lijkt me dat dit hier ook wel is?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2012, 17:51
*oma*
*oma* is offline
Beetje saaie aflevering
Oud 30-09-2012, 12:40
Tink*
Tink* is offline
Ja, ik vond het trouwens wel leuk dat Aagje op deze manier weg ging, nu hebben ze het nog leuk met een schatkaart gedaan ipv gewoon poef weg. Ik vond het heel logisch dat ze daarna nog iemand eruit moesten stemmen.
Oud 02-10-2012, 21:44
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik ben ook een trouwe kijker
Jammer dat Aagje eruit is, ik had haar erg graag, maar goed.
Fajah moet ik echt niet hebben, het is gewoon de manier hoe ze de wereld bekijkt.
Ik erger me mateloos aan haar. Doodjammer ook dat door dat vervelend wijf Willie eruit is en zelfs Rambo wilde ik er liever in.

Van mij mogen Joke, Min Hee, Lodewijk of Fatima winnen.
Twee Belgen en twee Hollanders
Ikzelf ben een Belgische, maar vind het duel tussen de landen ook maar misselijkmakend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2012, 03:23
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Opvallende aflevering.
Oud 13-10-2012, 14:56
*oma*
*oma* is offline
Oeh, ik ben benieuwd naar volgende week!
Oud 14-10-2012, 09:02
Balance
Balance is offline
Fajah vind ik heerlijk. Ik ben het helemaal eens met wat ze zei tijdens die eilandraad. Waarom zou je niet gewoon letterlijk zeggen "Ja, we hadden een complot. Want dit is Expeditie Robinson en we proberen het spel te winnen." Dat eeuwige ontwijken van de vraag werkte echt op mijn wenuwen, bij haar ook blijkbaar

Afgelopen aflevering vond ik het wel zeer slim gespeeld van Fatima en de broertjes, maar man wat had ik een medelijden met Lodewijk. Dat gezichtje gewoon toen hij door kreeg wat er gebeurde en dat hij juist door zijn beste matties genaaid was. Au!! Ik ben ook erg benieuwd naar volgende keer, met name stel dat Lodewijk Fajah weet te verslaan. Hoe leuk ik Fajah ook vind, het zou wel terecht zijn als Lodewijk er in blijft. En dan wordt het hard tegen hard
Oud 14-10-2012, 14:06
gurl19
gurl19 is offline
Ik vond het erg zielig voor Lodewijk, hoop dat hij wint van Fajah en terug komt op ze terug te pakken. Begrijp wel dat het een spel is.. maar dit was erg hard. Maar Fatima zei nog dat ze tactisch ging stemmen, en nog zette hij geen munten in!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 22:24
Tink*
Tink* is offline
Ik vind het echt echt een naaistreek. Ik hoop dat hun nachtmerrie werkelijkheid wordt en hij straks erin blijft en allemaal tegen ze is. Ik vond het jammer dat Tess hen niet heeft verraden en samen met Lodewijk en Peggy een complotje had opgegooid tegen één van de broertjes. Ik vind de rest van het team trouwens ook echt heel dom. Je hebt een drie-eenheid die samenspant, dat is nu nog niet tegen jou, maar je weet dat ze toch elkaar verkiezen boven jou. Dus ze moeten er z.s.m. uit zou je zeggen. Maar volgens mij denken ze nog niet zo tactisch, maar denken ze gewoon aan de gezelligheid in het kamp. Ik was wel blij dat kamp noord een keer heeft gewonnen, ik gunde het ze nu wel, na zoveel verlies.
Oud 28-10-2012, 20:14
Röps
Röps is offline
Ik vind die broertjes tof. Hopelijk wordt Fatima het eerste target zodat die broertjes nog wat langer meedoen. En Fajah natuurlijk <3 Paul is ook echt grappig, ik denk niet dat die zwarte stemmen zijn einde betekenen aangezien hij wel goed in de groep ligt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 20:33
*oma*
*oma* is offline
Ik kan ze juist niet uit staan! Ratjes zijn het en Fatima is de opperrat
Oud 28-10-2012, 20:48
Tink*
Tink* is offline
Ik vond het wel supermooi dat die ene broer niet op de andere had gestemd. Ze moeten nu wel met z'n allen dat pokertrio eruit gaan stemmen, anders dan is iedereen straks het haasje.
Oud 30-10-2012, 14:09
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik vraag me af of Fatima en de de Meulders nu op Paul gaan stemmen. Hij is met 2 stemmen wel het meest voor de hand liggende target, maar ze hadden ook wel allemaal een goede band met hem.
Oud 30-10-2012, 17:29
Balance
Balance is offline
Ik denk dat beide ex-kampen alsnog hun oude idee doorzetten, juist omdat ze denken dat het voor de ander te makkelijk is om op paul te gaan stemmen.
Oud 31-10-2012, 04:16
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Wat was het oude idee? Gene?

Paul heeft nog munten, dus dat scheelt.
Oud 31-10-2012, 22:57
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik kan ze juist niet uit staan! Ratjes zijn het en Fatima is de opperrat
Ik vind het juist leuk dat ze niet bang zijn om een beetje strategisch te spelen. Ze voegen veel toe aan de spanning in het programma. De reactie van die pony (weet ff niet hoe ze heet) toen Lodewijk eruit werd gestemd daarentegen, vond ik maar irritant; denk gewoon na, het is een spel. Al denk ik dat zij er nog wel lang in gaat zitten omdat eerst die drie poker-spelers eruit worden gestemd en dan zij pas in de picture komt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 00:04
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ja, Peggy is voor het oog van de groep inderdaad nog een buitenstaander. Ik denk dat ze eerst Fatima eruitstemmen, omdat ze Nederlands is en men haar als de kwade genius ziet. Daarna zal een van de broertjes aan de beurt komen, en misschien dat de groep dan weer een sterke speler eruit stemt.
Oud 02-11-2012, 17:38
*oma*
*oma* is offline
Ha! Koekje van eigen deeg!
Oud 02-11-2012, 17:40
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik vind het juist leuk dat ze niet bang zijn om een beetje strategisch te spelen. Ze voegen veel toe aan de spanning in het programma. De reactie van die pony (weet ff niet hoe ze heet) toen Lodewijk eruit werd gestemd daarentegen, vond ik maar irritant; denk gewoon na, het is een spel. Al denk ik dat zij er nog wel lang in gaat zitten omdat eerst die drie poker-spelers eruit worden gestemd en dan zij pas in de picture komt.
Oh, dit ben ik wel met je eens. Ik vind ze gewoon als personen niet leuk. Ik snap wel dat ze het spel moeten spelen omdat ze verder eigenlijk te zwak zijn, en dan met name de broertjes. Ik heb ze nog niets Robinsonsachtigs zien doen, behalve complotten smeden. Maar de serie wordt er wel leuk van
Oud 03-11-2012, 15:28
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Dat was nog bijna een dure stemfout van Min Hee. En ik snap niet waarom Paul op Gene ging stemmen.
Oud 05-11-2012, 10:22
Tink*
Tink* is offline
Ik ben wel benieuwd wat het pokerduo nu gaat doen om ervoor te zorgen dat ze niet weggestemd gaan worden. Wat stom ook om Fayah erbij te betrekken.
Oud 05-11-2012, 13:02
flyaway
flyaway is offline
Haha ja dat was echt stom van ze
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 10:07
*oma*
*oma* is offline
Chris kan ook niet tegen zijn verlies zeg... En fatima kan wel een make uppie gebruiken
Oud 11-11-2012, 16:42
Tink*
Tink* is offline
Hij deed wel heel serieus met z'n 'ik ga degene die mijn broer heeft geëlimineerd elimineren' en dan ook nog beweren dat hij niets tegen Fayah had. :')

Ik zie ook ruzie in het vooruitzicht. Mooi mooi want zoals het nu gaat was het eventjes kamp 1 vs kamp 2 en er mag wel weer wat rumoer ontstaan tussen iedereen.

Joke die zich liet paaien. 'Ja ze kammen zelfs mijn haar uit', ja waarom denk je dat ze dat doen muts.
Oud 18-11-2012, 17:35
Tink*
Tink* is offline
Fayah mag nu wel oppassen!
Oud 18-11-2012, 18:41
*oma*
*oma* is offline
Pfff, volgens mij is er nog nooit een expeditie Robinson geweest waar iedereen zo strategisch bezig is. Ze zijn helemaal geen groep.
Oud 20-11-2012, 20:18
Röps
Röps is offline
Heerlijk die blindside Vooral ook doordat ze Ruud z'n arrogantie nog wat extra benadrukten.

Fajah heeft nu best een interessante positie, ik denk dat ze het nog best ver kan schoppen als ze de komende aflevering weet te overleven. Ik heb zo'n gevoel dat Peggy het spel gaat winnen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 08:23
Tink*
Tink* is offline
Hehe Fatima denkt gelukkig wel na. Ik vind haar nu ook veel sympathieker dan in het begin en de rest van de bende ook. Ik vond Min Hee dan weer de laatste afleveringen echt een chagrijnige trollekop. Heel handig dat het anders 3 tegen 3 wordt en je dus beter een complotje met Fajah kan maken. Het lijkt me voor haar wel kut om in die positie te staan, want ze moest de proef eigenlijk verliezen en mocht ook niet mee naar winnaarseiland. Als ze je dan nakken is het echt kut, want dan heb je geen immuniteit. Alleen voor Fatima en co. was het natuurlijk het beste als ze zich aan hun woord hielden. Ik denk dat die gouden munt nu ook wel belangrijker kan worden.
Oud 25-11-2012, 12:23
*oma*
*oma* is offline
Ik vind Fatima nog steeds niet sympathiek. Zij heeft echt lange tentakels. Wel vind ik dat ze het spel heel goed speelt, chapeau , maar ik zou geen biertje met haar doen.
Reageren

Regels voor berichten