Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2012, 21:13
Tink*
Tink* is offline
Kijk jij het? Wat vind je ervan?

Ik kijk het trouwens om een beetje op de hoogte te blijven zodat ik er eventueel op kan inspelen. Ook doet de school waar ik deze week inval mee aan dat met die hartjes en dat geld. Ik ben net weer bij. Valerio als pietje verliefd, om te huilen!
Oud 23-11-2012, 05:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kijk het als ik de dag erna niet werken, zodat ik weet waar de kleuters het in de kring over hebben. En in de klas kijken we het ook iedere dag, dus die afleveringen zie ik 2 keer.

Ik vind het idee op zich leuk, maar vind wel dat het verhaal ieder jaar vergezochter wordt. Er spelen zoveel verhaallijnen door elkaar dat het wel erg complex wordt. En als school krijg je ook niet alle informatie, waardoor het lastig is om je goed voor te bereiden.
Oud 23-11-2012, 06:18
Verwijderd
Ik was van plan te gaan kijken met iemand die moet integreren, maar tot nu toe komt er weinig van terecht.
Oud 02-12-2012, 18:27
Verwijderd
Het is gewoon soort soap waarnaar je kijkt. Je zou kinderen eigenlijk moeten leren dat het een man was die z'n rijkdom deelde met armere medemensen. Dát moet je vieren, en niet 'omdat jij bent zó braaf geweest (niet dus) krijg je van die eeuwenoude opoe al deze cadeautjes'. Sinterklaas gaat nu om hebben, hebben en hebben. Niet om delen.
Advertentie

Regels voor berichten