Er is een jongen in mijn jaar,waarmee ik nog niet gepraat heb,maar ik vind hem echt wel leuk. Hij kijkt veel naar me,meer dan normaal. Bijvoorbeeld: we hebben pauze. Hij staat bij een groepje en ik sta ook bij men vrienden,dan zie ik hem dikwijls naar mij kijken en als ik dan doe dat ik dat dan zie dan doet hij alsof hij gewoon aan het rond kijken is. Ook was ik is naar hem aan het kijken en zijn vriend had dat door en zei iets tegen hem en toen keek hij achterom. Dit gebeurt wel vaker... Ook als hij soms voorbij loopt en zijn vriend loopt in de weg gaat hij voor zijn vriend hangen om me te kunnen zien.
Maar...
Op een ochtend ik stond bij een vriendin (en ook een vriendin van hem) eerst maakte ik al een paar keer oogcontact met hem en toen zag ik hem twijfelen. Ik zag aan zijn gezichtsuitdrukking van: Stap ik erop af? Of niet?' Toen stapte hij op ons af en vroeg wat we vonden van zijn nieuwe broek. Ik wist even niet wat me overkwam. De hele tijd toen we bij hem stonden keek hij mij niet aan en als hij voorbij mij moest om naar de andere kant te kijken keek hij naar beneden. En de rest van meisjes die toen bij ons stonden keek hij gewoon aan.
Ook was ik eens tegen hem geduwd in de gang door een groep oudere jongens. Mijn vriendin zei daarna dat toen hij achterom keek voor te kijken wie tegen hem was gebotst dat hij snel terug naar voren keek toen hij me zag.
Ook stonden we is in de gang naast elkaar. We stonde arm tege arm en hij trok niet weg en stond met een geconcentreerde blik naar de verte te zien.
Vind die jongen mij nu leuk of niet?Want hij is echt supersociaal bij ieder meisje en bij mij doet hij dan al dit bovenstaande.
Alle tips zijn welkom! (:
Laatst gewijzigd op 08-12-2012 om 12:38.
|