Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2012, 15:20
Verwijderd
Advertentie
Oud 09-12-2012, 15:22
Miekje*
Miekje* is offline
Waarom?
Oud 09-12-2012, 15:25
Verwijderd
Ataxie, ataxaai. Klanksaai, fonetische saai. Volgens mij hebben we dat nog niet eerder gehad.
Oud 09-12-2012, 16:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kamer opruimen gaat goed joh, tot nu toe mijn kleding al opgevouwen en in de kast gelegd ik zie vooral op tegen mijn bureau, bijna letterlijk, zo hoog is de stapel random crap erop
Oud 09-12-2012, 16:37
Verwijderd
Hallo, jullie krijgen de groeten van Geel.
Oud 09-12-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Kamer opruimen gaat goed joh, tot nu toe mijn kleding al opgevouwen en in de kast gelegd ik zie vooral op tegen mijn bureau, bijna letterlijk, zo hoog is de stapel random crap erop
Juist leuk toch Dan zie je na afloop tenminste noemenswaardig resultaat.
Oud 09-12-2012, 16:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Juist leuk toch Dan zie je na afloop tenminste noemenswaardig resultaat.
Dat is wel zo, op een rare manier, maar ik heb echt geen zin. Meestal ruim ik mijn kamer pas op als ik er zelf niet meer tegen kan of 17 keer bijna mijn nek heb gebroken. Dinsdag komt er een kijker, dus ik moet nu en dat vind ik stom
Oud 09-12-2012, 16:52
Verwijderd
Ik ben braaf aan het studeren en kom deze zinsnede tegen "Without throwing away the baby with the bathwater" Whut? Is dat een Engels gezegde, of gewoon echt heel raar?
Oud 09-12-2012, 16:53
Verwijderd
Throw out the baby with the bath water is an idiomatic expression used to suggest an avoidable error in which something good is eliminated when trying to get rid of something bad,[1] or in other words, rejecting the essential along with the inessential.[2]

Ah.
Oud 09-12-2012, 17:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die uitdrukking bestaat ook gewoon in het Nederlands
Oud 09-12-2012, 17:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb toch even een mooi digitaal fotoboek in elkaar geknutseld voor m'n ouders Nou hoop ik héél erg dat als ik 'm vandaag nog bestel hij er vrijdag is. Wellicht is dat ernstig optimistisch.
Oud 09-12-2012, 17:11
Verwijderd

Ik vind dit zo raar he Die soort van reclames vooraf.

(Het is een opname van een college van Sandel, een van de bekendste juridische ethiekdocenten ter wereld, hij geeft les aan Harvard en duizendmiljoen mensen willen zijn vak Justice volgen. Daarom is besloten ze voor de hele wereld beschikbaar te stellen. Maar die reclames vind ik zo gekkkkk )

Oh en ik vind het ook HEEL GEK dat ze applaus geven als ie begint, als een soort superartiest. Supercool, beetje respect voor docenten mag best
Oud 09-12-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Die uitdrukking bestaat ook gewoon in het Nederlands
Echt?
Oud 09-12-2012, 17:14
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Echt?
Jazeker
Oud 09-12-2012, 17:15
Verwijderd
Ik ben een debieltje
Oud 09-12-2012, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar je bent wel lief hoor *in wangetje knijpt*
Oud 09-12-2012, 17:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn bureau is leeg, dus nu heb ik ook gewoon muziek op normale volume ipv dat laptop geluid. Nu gaat het vast beter. Als ik mezelf nu weer uit de bureaustoel krijg natuurlijk
Oud 09-12-2012, 17:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
He gvd, dat fotoalbum is 25 euro, oke prima. Dan om platliggende pagina's te krijgen (toch wel echt mooier) nog eens €3,60. Ook nog prima. En dan nog eens 4 euro verzendkosten. Jezus zeg, dat album kan gewoon door de brievenbus En mijn broertje is natuurlijk blut (want werkloos), dus ik moet het ook zelf dokken.

Maar goed, het is het wel waard, dus ik moet nait soez'n, zoals ze in Grunn zeggen
Oud 09-12-2012, 17:36
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben shock aan het uitwerken voor mijn opdracht. Maar het is best een ingewikkeld ding met zijn gebrekkige celmetabolisme en je hebt ook nog eens 7367853619863 vormen van shock Dus hier ben ik nog wel even aan bezig, en ik moet epileptie ook nog maken. Meh!
Oud 09-12-2012, 17:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, nog een kortingscode gevonden
Oud 09-12-2012, 17:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
He gvd, dat fotoalbum is 25 euro, oke prima. Dan om platliggende pagina's te krijgen (toch wel echt mooier) nog eens €3,60. Ook nog prima. En dan nog eens 4 euro verzendkosten. Jezus zeg, dat album kan gewoon door de brievenbus En mijn broertje is natuurlijk blut (want werkloos), dus ik moet het ook zelf dokken.

Maar goed, het is het wel waard, dus ik moet nait soez'n, zoals ze in Grunn zeggen
Albelli of HEMA?
Oud 09-12-2012, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Albelli of HEMA?
Albelli.
Oud 09-12-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben shock aan het uitwerken voor mijn opdracht. Maar het is best een ingewikkeld ding met zijn gebrekkige celmetabolisme en je hebt ook nog eens 7367853619863 vormen van shock Dus hier ben ik nog wel even aan bezig, en ik moet epileptie ook nog maken. Meh!
Epileptie.
Oud 09-12-2012, 17:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, besteld en betaald Volgens de site wordt 'ie donderdag verzonden. Met enig geluk is 'ie er dan vrijdag. Zaterdag gaan we met het gezin uit eten om te vieren dat ze elkaar 30 jaar kennen, dus in principe zou het fotoboek er dan moeten zijn.
Oud 09-12-2012, 17:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Epileptie.
God, die fout maak ik ook altijd. to self.
Oud 09-12-2012, 17:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Albelli.
Je kan hem ook ophalen. In ***

Als je hem trouwens bij de HEMA bestelt (zelfde drukkerij, tenzij je fotokaarten en what not bestelt, dat is weer wat anders), kun je hem naar een filiaal laten sturen. Is ook makkelijker, want als er dan iets niet goed is, hoef je dat niet zelf op te lossen. Ik weet niet meer hoe het daar zat met de verzendkosten, volgens mij vielen die weg als je het in een filiaal ophaalde.

Laatst gewijzigd op 10-12-2012 om 03:46. Reden: Toch een beetje Google proofen
Oud 09-12-2012, 17:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je kan hem ook ophalen. In Ypenburg (Den Haag)

Als je hem trouwens bij de HEMA bestelt (zelfde drukkerij, trust me, tenzij je fotokaarten en what not bestelt, dat is weer wat anders), kun je hem naar een filiaal laten sturen. Is ook makkelijker, want als er dan iets niet goed is, hoef je dat niet zelf op te lossen. Ik weet niet meer hoe het daar zat met de verzendkosten, volgens mij vielen die weg als je het in een filiaal ophaalde.
Oh! Nou ja, goede tip voor de volgende keer dan.
Oud 09-12-2012, 18:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Insiders information ftw maar er zijn ik geloof 2 fotoboeken die een ander bedrijf drukt, met standaard hoogglans, maar mocht het zover zijn, moet je me maar even contacten (want ik weet verder niks van Fuji).

Godzijdank werkt daar niemand meer die ik ken/die mij kent/die mij kan achterhalen, mocht dit met Google gevonden worden
Oud 09-12-2012, 18:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Will do, thanks
Oud 09-12-2012, 18:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aight!

Nou, ik ga nog héél even verder met 'opruimen' en dan ga ik eten maken. Ik ruim morgen dan de rest wel op
Oud 09-12-2012, 18:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes
Oud 09-12-2012, 18:12
Verwijderd
Ik snap de populariteit van Sandel wel, zijn stukken zijn echt belachelijk leuk om te lezen en hij maak gekke filosofen begrijpelijk door Winnie the Pooh aan te halen enzo <3
Oud 09-12-2012, 18:12
Verwijderd
Altijd weer jammer als je daar achter komt als je zit te stressen voor tentamens terwijl je het eigenlijk weken geleden al had moeten lezen
Oud 09-12-2012, 18:13
Verwijderd
Sandel is vet ja
Oud 09-12-2012, 18:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Succes
Ja god, ik heb het nodig ook
Oud 09-12-2012, 18:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fuck het ook, het is niet dat ik nog iets ga doen. Morgen dan maar, misschien helpt de druk dan.
Oud 09-12-2012, 18:43
Verwijderd
Ik heb Brother Bear gekeken, hij was vrij stom.
Oud 09-12-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Brother Bear gekeken, hij was vrij stom.
Lelijk hè!
Oud 09-12-2012, 18:50
Verwijderd
Ja, ik moest ook aan jou denken, je had me er al voor gewaarschuwd
Oud 09-12-2012, 19:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
bahbahbah, ik vergat even dat die groene 'tumtum'achtige dingen in van die hoestsnoepzakjes heul goor zijn. Bah blegh brrrrrrrrrrrrrr *ril*
Oud 09-12-2012, 20:28
Verwijderd
Nee man die zijn vet lekker.
Oud 09-12-2012, 20:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is thuis, dus mijn muziek kan niet meer hard, dus ga ik morgen wel verder. Gelukkig is het een klein kamertje en ben ik al praktisch klaar
Oud 09-12-2012, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat haat ik gesprekken via sms toch. Korte berichten, prima, maar dan zijn er altijd mensen die ineens moeilijke vragen gaan stellen die niet kort te beantwoorden zijn. "Hoe gaat het nou met de behandeling? Hoe gaat het met de mannen?" Man, als je dat allemaal wil weten, bel dan ofzo.
Oud 09-12-2012, 21:09
Verwijderd
Ik denk dat ik pluche op mijn muur ga doen in mijn bedstee, om het geheel nog wat kitscheriger te maken.

Oud 09-12-2012, 21:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een knuffelmuur.
Oud 09-12-2012, 21:11
Verwijderd
en dit aan de binnenkant van mijn deur
Verwijderd
Citaat:
Wat haat ik gesprekken via sms toch. Korte berichten, prima, maar dan zijn er altijd mensen die ineens moeilijke vragen gaan stellen die niet kort te beantwoorden zijn. "Hoe gaat het nou met de behandeling? Hoe gaat het met de mannen?" Man, als je dat allemaal wil weten, bel dan ofzo.
Maar bellen is kut
Verwijderd
ik ben nogal in mijn nopjes met mijn wansmaak <3
Oud 09-12-2012, 21:13
Verwijderd
Mijn nieuwe huisgenootje woont 9 uur bij ons in huis en ik begin nu al haar zachte g over te nemen Kutbrabanders
Oud 09-12-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn nieuwe huisgenootje woont 9 uur bij ons in huis en ik begin nu al haar zacht g over te nemen Kutbrabanders
Noessssssssss
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten