Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb toch even een mooi digitaal fotoboek in elkaar geknutseld voor m'n ouders
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dit zo raar he ![]() (Het is een opname van een college van Sandel, een van de bekendste juridische ethiekdocenten ter wereld, hij geeft les aan Harvard en duizendmiljoen mensen willen zijn vak Justice volgen. Daarom is besloten ze voor de hele wereld beschikbaar te stellen. Maar die reclames vind ik zo gekkkkk ![]() Oh en ik vind het ook HEEL GEK dat ze applaus geven als ie begint, als een soort superartiest. Supercool, beetje respect voor docenten mag best ![]() ![]() |
![]() |
|
He gvd, dat fotoalbum is 25 euro, oke prima. Dan om platliggende pagina's te krijgen (toch wel echt mooier) nog eens €3,60. Ook nog prima. En dan nog eens 4 euro verzendkosten. Jezus zeg, dat album kan gewoon door de brievenbus
![]() Maar goed, het is het wel waard, dus ik moet nait soez'n, zoals ze in Grunn zeggen ![]()
|
Ik ben shock aan het uitwerken voor mijn opdracht. Maar het is best een ingewikkeld ding met zijn gebrekkige celmetabolisme en je hebt ook nog eens 7367853619863 vormen van shock
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zo, besteld en betaald
![]()
||
Citaat:
![]() Als je hem trouwens bij de HEMA bestelt (zelfde drukkerij, tenzij je fotokaarten en what not bestelt, dat is weer wat anders), kun je hem naar een filiaal laten sturen. Is ook makkelijker, want als er dan iets niet goed is, hoef je dat niet zelf op te lossen. Ik weet niet meer hoe het daar zat met de verzendkosten, volgens mij vielen die weg als je het in een filiaal ophaalde.
Laatst gewijzigd op 10-12-2012 om 03:46. Reden: Toch een beetje Google proofen |
![]() |
||
Citaat:
|
Insiders information ftw
![]() Godzijdank werkt daar niemand meer die ik ken/die mij kent/die mij kan achterhalen, mocht dit met Google gevonden worden ![]()
|
Wat haat ik gesprekken via sms toch. Korte berichten, prima, maar dan zijn er altijd mensen die ineens moeilijke vragen gaan stellen die niet kort te beantwoorden zijn. "Hoe gaat het nou met de behandeling? Hoe gaat het met de mannen?" Man, als je dat allemaal wil weten, bel dan ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|