Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2012, 13:43
bkm
bkm is offline
Ik zit nu een jaar bij een meisje in de klas dat ik enorm leuk vind! Ik heb het er nooit tegen durven zeggen. Mijn vrienden zeggen dat het enorm opvalt dat dit meisje veel beter met mij overweg kan dan met andere jongens, dus heb ik haar gevraagd mee iets te gaan drinken. We zijn dan apart, wij met 2, iets gaan drinken. Dat was enorm leuk, er vielen geen stiltes en ik heb me toen geamuseerd. Nu heb ik haar eens meegevraagd naar een wedstrijd van mijn ploeg. We stonden na de wedstrijd 1 uur lang helemaal apart van de groep te babbelen en hebben ons wederom enorm geamuseerd. Toch durf ik niet zeggen tegen het meisje dat ik haar enorm leuk vind... Mijn vrienden zeggen dat ze tegen mij anders doet dan tegen andere jongens, dat ze bij andere jongens nooit 2 dagen voor haar examen naar een wedstrijd zou komen kijken, dat ze nooit met een andere jongen alleen iets zou gaan drinken, ... Maar ik vind dat ze met alle jongens goed overweg kan... Ik weet dus echt niet wat ik moet doen! We hebben nu een examenperiode en ik vroeg me af of het slim was het bv een vrijdag tijdens de examenperiode te zeggen? Of moet ik het niet zeggen, omdat ze me simpelweg als een vriend ziet? Ik heb schrik om deze goede vriendschap kwijt te spelen...

Alvast bedankt! bkm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2012, 14:09
Verwijderd
Zeg gewoon dat je haar wel ziet zitten en dat je hoopt dat je na de examens samen nog wat leuke dingen kan doen. Simpel.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 14:51
AlieJetske
AlieJetske is offline
Nou zeg lekker plat, Reverend xD. 'Hee ik zie je wel zitten.' Lol dat zeg je niet zo.
Maargoed okee. Ja. Umm misschien kan je een beetje subtiele hintjes gaan geven? Lang aankijken of dichterbij gaan zitten ofzo. Of op whatsapp/msn/sms/whatever. Gewoon beetje voorzichtig iets door laten schemeren en dan op een heel romantisch moment als jullie bijvoorbeeld ergens wat aan het drinken zijn zeggen dat je haar leuk vind.. Bedenk iets origineels, daar kicken wij meiden op .
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Nou zeg lekker plat, Reverend xD. 'Hee ik zie je wel zitten.' Lol dat zeg je niet zo.
Euh, jawel... "Ik vind je erg leuk, zullen we een keer wat gaan drinken?" of zo, kan prima, beter dan subtiele hints die op 14801 verschillende manieren uitgelegd kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Misschien niet letterlijk, maar zo zeg je het wel degelijk en eigenlijk werkt het ook het best.
Citaat:
Maargoed okee. Ja. Umm misschien kan je een beetje subtiele hintjes gaan geven? Lang aankijken of dichterbij gaan zitten ofzo. Of op whatsapp/msn/sms/whatever. Gewoon beetje voorzichtig iets door laten schemeren en dan op een heel romantisch moment als jullie bijvoorbeeld ergens wat aan het drinken zijn zeggen dat je haar leuk vind.. Bedenk iets origineels, daar kicken wij meiden op .
Meiden kicken op jongens die subtiel gaan doen op whatsapp?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:

Meiden kicken op jongens die subtiel gaan doen op whatsapp?
neen!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2012, 20:48
Padzorz
Padzorz is offline
Ik ben van mening dat je het niet moet zeggen, maar gewoon voor de kus moet gaan ... Dat is de beste manier om erachter te komen of ze jou ook ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 08:54
Verwijderd
Ja, jullie zijn eigenlijk al zo'n beetje aan het daten, je kunt prima proberen om haar een keer te zoenen. Het klinkt wel alsof ze je leuk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten