Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2012, 17:44
Mr. Jerriël
Mr. Jerriël is offline
Zijn hier Skateboarders of (ex) Skateboarders die me kunnen helpen?
Wat zou ik het beste nu kunnen leren?
Ik kan nu aardig Ollies doen alhoewel ik ze rijdend nog wat lastiger vind.
Verder kan ik aardig rijden, indroppen, Rock to fakie en ben bezig met de Rock 'n Roll.
Wat zou ik hierna er nog bij kunnen leren?

Groetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2012, 19:23
Verwijderd
Bewegend ollies doen is basis. Als je al die andere zaken wil gaan leren zou ik eerst dat goed in de voetjes krijgen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 13:46
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Rock 'n' Roll? Da's toch gewoon een Rock 180? Ben zelf een boarder, Je zegt dat je al ollie's kunt, maar kun je ze ook écht? Daarmee bedoel ik, lukken ze vrijwel altijd? Zo nee, nog meer oefenen, de ollie is de basis van bijna alle street tricks. Wat vind je het leukst om te doen? Voornamelijk street, voornamelijk ramp, of all-round?
Oud 21-11-2012, 17:29
Mr. Jerriël
Mr. Jerriël is offline
Ja, inderdaad crocodi1le het is gewoon een Rock to fakie en dan met een 180 terug rijden.
En mijn ollie's staande lukken vrijwel altijd alhoewel ik ze rijdend toch nog wat lastiger vind.
Wat ik wil doen ik gewoon all-round dus streetskaten en ook gewoon parkskaten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 20:38
Verwijderd
EX skateboarder.... begin met de ollie. Dat is de basis. Daarna de nollie en daarna de flips....
Met citaat reageren
Oud 23-11-2012, 20:41
Mr. Jerriël
Mr. Jerriël is offline
ollie uit stand en daarna verdergaan met de flips, of rijdend?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 22:11
Verwijderd
He wat ik deed is als je goofy rijd vind je ipv kickflips heelflips juist veel makkelijker/fijner, als je regular staat (wat ik niet ben) is een kickflip misschien wat makkelijker sws zou ik of een heelflip of kickflip leren en als je die echt goed onder de knie hept ze varial maken maar dan ben je een hele tijd verder.
Succes
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 11:31
Mr. Jerriël
Mr. Jerriël is offline
ik ben goofy dus jij raad me aan om heelflips te oefenen?
en als ik die onder de knie hebt dan overgaan naar kickflips en dan varial zoals je zei?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 21:44
Verwijderd
Als je je heelflip onder de knie hebt en je kan ook een pop shuvit(redelijk belangrijke trick) heb je al een stuk meer boardgevoel dit wil zeggen dat je zelf een beetje kan bepalen wat je board doet, beetje moeilijk uit te leggen maar als je dan in je hoofd hebt ik wil dit doen, dan weet je zelf al wat e voeten moeten doen.
Maar zoals ik al zei, oefen en oefen en oefen een heelflip tot je ze echt goed kan en ga daarna oer tot meer moeilijke tricks zoals treflips of varial heelflips
Kickflip vind ik nog steeds een aardig moeilijke trick die je altijd later nog een keer kunt leren
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 10:35
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ja, inderdaad crocodi1le het is gewoon een Rock to fakie en dan met een 180 terug rijden.
En mijn ollie's staande lukken vrijwel altijd alhoewel ik ze rijdend toch nog wat lastiger vind.
Wat ik wil doen ik gewoon all-round dus streetskaten en ook gewoon parkskaten.
Dan zal ik rijdend nog wat meer oefenen. Er is niks kutter dan de blitz willen maken voor je meisje en een ollie to manual (of iets meer flashy) doen op een mannypad en dan je tanden breken omdat je ollie mislukt :')

Spreek niet uit ervaring btw, ben niet zo'n fan van manuals.

Als je eenmaal rijdend ook goed kan zou ik wat meer technische tricks gaan proberen, je kan het ook afwisselen door ramptricks te doen, daarmee kun je zowat net zo creatief zijn als op street
Oud 21-12-2012, 10:36
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Als je je heelflip onder de knie hebt en je kan ook een pop shuvit(redelijk belangrijke trick) heb je al een stuk meer boardgevoel dit wil zeggen dat je zelf een beetje kan bepalen wat je board doet, beetje moeilijk uit te leggen maar als je dan in je hoofd hebt ik wil dit doen, dan weet je zelf al wat e voeten moeten doen.
Maar zoals ik al zei, oefen en oefen en oefen een heelflip tot je ze echt goed kan en ga daarna oer tot meer moeilijke tricks zoals treflips of varial heelflips
Kickflip vind ik nog steeds een aardig moeilijke trick die je altijd later nog een keer kunt leren
Wat is de kickflip een kut truuk zeg, sjezus :') Kan 'm nog steeds niet goed, maar ben dan ook vooral een rampskater.
Reageren

Regels voor berichten